Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 24 cze 2018, 9:07
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna
Autor Wiadomość
Post: 22 lut 2018, 17:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
co do trwałości, sam jestem ciekaw. w razie co, to zamówiłem od razu 2 zapasowe uniballe (co by za przesyłke nie płacić jak cygan za matkę liczył), od góry są kapsle, więc szansę że przezyją dłużej niż camburg czy jemu podobne teoretycznie większe. Rozmawiałem z "specjalistami" z IKONa twierdzą, że dolnych wahaczy wymieniać nie ma potrzeby.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 17:54 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 987
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Zamawiałeś bezpośrednio u nich czy ktoś Ci to ściągał, doliczyli cło i podatek?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 18:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
sam IKON nie chciał wysłać przez ocean, ale dali namiary na swojego dystrybutora ORW, który nawet mi jakąś zliżkę doliczył i wysłał bez problemu. opłaty celno skarbowe już u nas w kraju bez problemu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 22 lut 2018, 21:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 807
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Tylko że w tym modelu to w dolnych wahaczach sworzeń potrafi sie urwać bez ostrzeżenia ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 lut 2018, 9:25 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 14:38
Posty: 397
Lokalizacja: Warszawa
Auto: V8/KDJ90
Takie wahacze do 90 też można za nabyć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 lut 2018, 9:25 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 14:38
Posty: 397
Lokalizacja: Warszawa
Auto: V8/KDJ90
Takie wahacze do 90 też można za nabyć?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 lut 2018, 9:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
sebastian44 pisze:
Tylko że w tym modelu to w dolnych wahaczach sworzeń potrafi sie urwać bez ostrzeżenia ;)


no mam pewne doświadczenia w tej sprawie :)

ekspeprtem nie jestem ale w moim przynajmniej przypadku była totalnie zpitolona geometria zakres ruchu górnego sworznia się skończył a dalej to już czysta fizyka który wypadł pierwszy to nie wiem :) ale koło urwało.

Mesel pisze:
Takie wahacze do 90 też można za nabyć?


na ich stronie nie widzę 90, ale zaryzykowałbym że to bedzie to samo co do 4R, najlepiej przedzwonić, są całkiem dobrze przygotowani do rozmowy również technicznej.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 lut 2018, 11:22 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 987
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: KDJ120, 120KW
Jescze tylko brakuje Prolink Shacle :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2018, 22:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
jak to w moim autku nic nie idzie łatwo, ale efekty poniżej:

Obrazek

jak do tego doszło?

po kolei

1. wyczekany montaż kompresora
2. przedląd po wypadzie w góry
3. no i toyotka postanowiła wydmuchać uszczelkę pod głowicą :/
4. przegląd głowicy, remoncik, uszczelki (takie ładne arabskie :) )
5. składanie, składanie chłopaki tak polubili mojego 4runnera że nie chcieli się z nim rozstawać nawet w nocy. Kylon jeszcze raz dzięki WIELKIE! autko złożone po pólnocy a już o 6 rano jechało na strojenie
6. strojenie, hmm no może nie tylko. Autko dostało wydajniejsze wtryski, pompę paliwa, nowy komuter EMU, wiązkę i inne. Po drodze zabiło dwie nowe pompy paliwa (syf w zbiorniku i taka śmieszna rynienka w zbiorniku która obraniczała przepływ). Jak już wszysko było prawie zakończono zaczęło na biało dymić. W tym momencie zacząłem szukać górki coby z dużą klasą zepchnąć auto do Wisły. Okazało się że nic strasznego wtryski gazu puszczały przez co woda była w układzie wydechowym. wiec puki co zostały zdemontowane.

Podsumowując... 4runner to nie wyścigówka wiec nie walczyliśmy o każdy KM, swoje zabiera też skrzynia automatyczna. Ale mimo to wrażenia jednak super. Mocy aż nadto, elastyczność super. Banan z twarzy nie schodzi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 maja 2018, 22:43 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1765
Lokalizacja:
Auto: KZJ95
Jesooo Szulbor jesteś moim pocieszeniem we wszystkich chwilach zwątpienia na wyboistej drodze która kroczę dumnie ramie w ramie z 20’letnim LC
No i masz bracie psyche! Pełen podziw że dajesz radę i wciąż dopisuje Ci humor.
Szacun!


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2018, 9:46 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2014, 8:45
Posty: 17
Czyli nastepny etap kit URD? :) Czy juz siedzi?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2018, 10:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2014, 21:29
Posty: 96
Lokalizacja: Warszawa/Płock
Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
zamiast kupować zza wielkiej wody zrobiliśmy swoje, (jedynie kółeczko przypłynęło zza wody) ale co do zasady idea ta sama. tj. jak pisałem nowe wtryski, pompa, paliwa, komputer EMU wraz z wiązką. Pewną upierdiwością jest skrzynia automatyczna zarówno URD jak i EMU nie steruje skrzynią więc oryginalny komuter musial zostać.

W stosunku do URD wiele więcej udało się momentu uzyskać.

pewnie jest jeszcze potencjał bo kompresor bardzo grzeje powietrze ale jak pisałem to nie wyścigówka. Więc bezpieczeństwo było priorytetem.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2018, 14:34 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14849
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Ja już kocham ten samochód jak Szulbor. Tylko odmienną miłością ;-)
Składany do 24-ej ale i w sobotę i niedzielę. Dzięki Szulborowi przeszedłem na kolejny poziom asertywności - master level.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2018, 15:32 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 289
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
Czy "asertywność level master" to coś w stylu:
- Panie mechaniku, tak mi jeszcze chodzi po głowie...
- Sp...j
?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 maja 2018, 18:56 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5529
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Odpowiedź cenzuralna brzmi: "ale to nie w tej sesji, bo już następny wjeżdża na podnośnik. Nie ma problemu, możemy to umówić w następnym terminie - tu następuje rozwinięcie kalendarza długiego jak srajtaśma nawinięta do pełna - najbliższy wolny termin to 2 maja za 3 lata" ... :mrgreen: :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group