W końcu mój: 4Runner 2001 5VZ-FE
: 01 lip 2015, 11:19
Po dłuższych poszukiwaniach jakie auto kupić, gdzie itd, przemyśleniach ile mnie będzie kosztowało doprowadzenie jej do stanu akceptowanego przeze mnie (jedyne 4Runnery 3 generacji oferowane przez polskiego sprzedawcę były nawet patrząc na ogłoszenia w opłakanym stanie, wymagającym włożenia jeszcze raz takiej samej kasy jaką bym wyłożył za zakup) oraz przygodach przy zakupie i odbiorze w końcu jest moja
Toyota 4Runner SR5 4WD Sport, 2001 rok, silnik 3,4L 5VZ-FE, przebieg ok 142 tyś mil. Jest to 4Runner 3 generacji po lifcie, nie oferowanej na rynek europejski.
Jestem obecnie jej trzecim właścicielem, auto jest bardzo zadbane, czyste i w zasadzie poza zmianami przystosowującymi ją do polskich wymagań nie mam przy niej co robić przez następne 6-8 tyś km.
Na wyposażeniu auta mam:
- silnik 3.4l. benzyna 5VZ-FE (190KM, 298Nm);
- automatyczna skrzynia biegów;
- napęd na 4 koła z reduktorem i blokadą centralnego dyferencjału;
- A-TRAC (Automatyczna kontrola trakcji)
- VSC (Vehicle Skid Control) system zapobiegający znoszeniu na zakrętach (o ile dobrze przetłumaczyłem),
- ABS z EBD,
- większe hamulce z przodu;
- tempomat,
- klimatyzacja,
- szyberdach,
- elektryczne szyby i lusterka,
- pakiet do holowania,
- i inne dodatki fabrycznie przewidziane dla tej wersji wyposażenia z dodatkowym pakietem Sport.
Na chwilę obecną jestem w trakcie procesu rejestrowania autka, a potem pomału z czasem zacznę modyfikacje. Nie planuję robić z niej hardcore'owego offroadowca, ale na pewno wejdzie jakiś lifcik, inne koła.
Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na ewentualne wsparcie bardziej doświadczonych forumowiczów.
Pozdrawiam,
Staszek
Toyota 4Runner SR5 4WD Sport, 2001 rok, silnik 3,4L 5VZ-FE, przebieg ok 142 tyś mil. Jest to 4Runner 3 generacji po lifcie, nie oferowanej na rynek europejski.
Jestem obecnie jej trzecim właścicielem, auto jest bardzo zadbane, czyste i w zasadzie poza zmianami przystosowującymi ją do polskich wymagań nie mam przy niej co robić przez następne 6-8 tyś km.
Na wyposażeniu auta mam:
- silnik 3.4l. benzyna 5VZ-FE (190KM, 298Nm);
- automatyczna skrzynia biegów;
- napęd na 4 koła z reduktorem i blokadą centralnego dyferencjału;
- A-TRAC (Automatyczna kontrola trakcji)
- VSC (Vehicle Skid Control) system zapobiegający znoszeniu na zakrętach (o ile dobrze przetłumaczyłem),
- ABS z EBD,
- większe hamulce z przodu;
- tempomat,
- klimatyzacja,
- szyberdach,
- elektryczne szyby i lusterka,
- pakiet do holowania,
- i inne dodatki fabrycznie przewidziane dla tej wersji wyposażenia z dodatkowym pakietem Sport.
Na chwilę obecną jestem w trakcie procesu rejestrowania autka, a potem pomału z czasem zacznę modyfikacje. Nie planuję robić z niej hardcore'owego offroadowca, ale na pewno wejdzie jakiś lifcik, inne koła.
Mam nadzieję, że będę mógł liczyć na ewentualne wsparcie bardziej doświadczonych forumowiczów.
Pozdrawiam,
Staszek