Strona 3 z 3
Re: LC120 by MichalKJP
: 20 lut 2016, 18:16
autor: kylon
Ale przynajmniej wiesz o co teraz chodzi.
Re: LC120 by MichalKJP
: 09 kwie 2016, 20:07
autor: MichalKJP
Tak wygląda na mt'kach
Pojeździłem dzisiaj z kolegą w okolicach toru crossowego i na torze
https://www.google.pl/maps/place/Tor+mo ... ee442dcf3b" onclick="window.open(this.href);return false;
i muszę przyznać, że jestem zadowolony z efektów. Chciałem wyczuć auto w terenie - kiedy włączać reduktor, blokadę itd. Ale się okazało, że nie włączyłem ani jednego ani drugiego - przynajmniej tam nie miałem takiej potrzeby.
Moje wcześniejsze doświadczenia w jeździe w terenie były związane z trudniejszymi wyjazdami dobrze zrobionym TJ'tem na których goodriche słabo się sprawdzały (później zostały zmienione na nalewki z bieżnikiem simex). Dlatego trochę obawiałem się, że auto w wielu miejscach w błocie będzie stało. Okazało się, że radzi sobie dość dobrze. Nawet z tymi progami da się jeździć. Nie zrobiliśmy wszystkich podjazdów, bo niektóre są dla aut z bardzo dużym kątem rampowym.
W przyszłym tygodniu pierwsza trasa turystyczna z roadbooka
Re: LC120 by MichalKJP
: 09 kwie 2016, 20:22
autor: plum76
jakoś wydaje sie jakbyś podniósł to auto z 10cm. Wstaw 35 cali i bedzie pięknie.
pawel
Re: LC120 by MichalKJP
: 09 kwie 2016, 20:41
autor: MichalKJP
Pan 10 cm liftu i koła prawie 35" stoi 4 m obok landka.
Landek to ma być górski dupowóz
Re: LC120 by MichalKJP
: 24 kwie 2016, 20:20
autor: MichalKJP
W zeszłym tygodniu robiłem trasę 18 z roadbooka BFG i wszystko ok. Dzisiaj mały wypad na tor motocrossowy i na powrocie, po wjechaniu na asfalt włączył się check engine. To efekt dotknięcia asfaltu mtkami?