FJ Cruiser vac
Moderator: luk4s7
FJ Cruiser vac
Czesc,
to o moim FJu mozna bylo poczytac w polowie roku
Ogolnie plan byl na wyprawowke (hehe 4L V6) ale sprawna w hard terenie.. kompromis (jak zawsze) i jednoczensnie do jazdy na dlugie trasy (asfalt) - niemozliwe
Wiec - Baza FJ Cruiser 4.0 Vvt-i V6 automat + 4x4 + reduktor + blokada tylu i elektroniczna przodu... (przyszedl - ze "skorzana tapicerka" ale o dziwo pod ekoskora jest cordura - wiec nie siakna nic (sprawdzilem ), kamera cofania i cholernie murzynskim audio pioneer Avic3 wiec "lux" ehe),
Wyjasnie jak sytuacja wyglada teraz:
maj - import
czerwiec - wymiany plynow i filtrow (nie wiem czy to nie moj zaj.. any pokazywal Kylonos hehe)
czerwiec - instalizacja zawiasow OME (lift 2") (hard front +130kg), plyt podwozia (stal 6mm), snorkela, poszerzenie nadkoli (scinka) do kol alu 17" i opon Nitto Mud Grapplers 33X12.50r17, progow ARB (tych "slabych" do rockclawlingu ) i innych drobiazgow np gpsa i CB Walker (podlokietnik) wywalenie zbednej elektorniki (wzmacniaczy itd) hehe
pazdziernik - dalsze instalizacje : zderzak ARB + plyta pod WARN 9500XP (w drodze), zimowki (Yokohama Geolendar 275x65r17 - troszke inny size niz seria ale supergumki)
grudzien (wlasnie u Kylona - pzdr) - elektryka - dokladnie taki sam setup jak u Bekona (warto bylo poczekac hehe), + Hella 1000FF Xenon front + rampa KC na dachu + odlaczenia (ABS,ASR, blokada- bez reduktora) + tarcze wiercone R1Concepts Performance + przewody w oplocie ...
styczen - WARN 9500XP + bagaznik platforma ARB (Large) + lodowka + kompresor....
taki jest setup (BIG thanks to KYLON!!!!!) i plan na przyszlosc...
FJ na lifcie 2" i 33' MTkach jest jak czolg. Moc - wystarcza - hamulce gorzej (stad R1).
Wielkie MTki sa rewelacyjne na piachu, blocie, skale a i na asfalcie przyczepnie choc glosno i schodza w oczach. Polecam Nitto! rzadkosc w EU ale warto poczytac.
Zderzak ARB, plyty do mostu i brak nadkoli z przodu pozwalaja zgarniac pod samochod wszystko!! Lepiej rozjezdzac niz omijac. Greenpeace! Peace!
Z glupot (ekonomiczno - wygodnickich) - gaz (wiem wstyd) ale porzadny - Prince + reduktor Heavy Duty + wtryskiwacze seri 8 + 85l zbiornik (idealnie pasuje za tylny mostem - 120tka ma tam bak).
Byl konieczny - poniewaz przy braku sponsorow - spalanie rzedu 20-22 (na MT + caly setup + ciezka noga 250hp ) nie pozwolilo by na robienie 50-60 tysi rocznie..
Jezdze pol roku i sobie chwale - ale to subiektyw.. . teraz 22L gazu/100..
Calosc - komfortowy zabijaka na max teren dalekoooo...
Pojezdzilem juz.
Pokaze nidugo fotki. podesle kupe linkow technicznych i dzwonie do Kylona czy juz gotowy ...heheh
pa
-- czobi - sorki bro bom paruva alembylzarobiony i corkamisieurodzila amen.
vac
to o moim FJu mozna bylo poczytac w polowie roku
Ogolnie plan byl na wyprawowke (hehe 4L V6) ale sprawna w hard terenie.. kompromis (jak zawsze) i jednoczensnie do jazdy na dlugie trasy (asfalt) - niemozliwe
Wiec - Baza FJ Cruiser 4.0 Vvt-i V6 automat + 4x4 + reduktor + blokada tylu i elektroniczna przodu... (przyszedl - ze "skorzana tapicerka" ale o dziwo pod ekoskora jest cordura - wiec nie siakna nic (sprawdzilem ), kamera cofania i cholernie murzynskim audio pioneer Avic3 wiec "lux" ehe),
Wyjasnie jak sytuacja wyglada teraz:
maj - import
czerwiec - wymiany plynow i filtrow (nie wiem czy to nie moj zaj.. any pokazywal Kylonos hehe)
czerwiec - instalizacja zawiasow OME (lift 2") (hard front +130kg), plyt podwozia (stal 6mm), snorkela, poszerzenie nadkoli (scinka) do kol alu 17" i opon Nitto Mud Grapplers 33X12.50r17, progow ARB (tych "slabych" do rockclawlingu ) i innych drobiazgow np gpsa i CB Walker (podlokietnik) wywalenie zbednej elektorniki (wzmacniaczy itd) hehe
pazdziernik - dalsze instalizacje : zderzak ARB + plyta pod WARN 9500XP (w drodze), zimowki (Yokohama Geolendar 275x65r17 - troszke inny size niz seria ale supergumki)
grudzien (wlasnie u Kylona - pzdr) - elektryka - dokladnie taki sam setup jak u Bekona (warto bylo poczekac hehe), + Hella 1000FF Xenon front + rampa KC na dachu + odlaczenia (ABS,ASR, blokada- bez reduktora) + tarcze wiercone R1Concepts Performance + przewody w oplocie ...
styczen - WARN 9500XP + bagaznik platforma ARB (Large) + lodowka + kompresor....
taki jest setup (BIG thanks to KYLON!!!!!) i plan na przyszlosc...
FJ na lifcie 2" i 33' MTkach jest jak czolg. Moc - wystarcza - hamulce gorzej (stad R1).
Wielkie MTki sa rewelacyjne na piachu, blocie, skale a i na asfalcie przyczepnie choc glosno i schodza w oczach. Polecam Nitto! rzadkosc w EU ale warto poczytac.
Zderzak ARB, plyty do mostu i brak nadkoli z przodu pozwalaja zgarniac pod samochod wszystko!! Lepiej rozjezdzac niz omijac. Greenpeace! Peace!
Z glupot (ekonomiczno - wygodnickich) - gaz (wiem wstyd) ale porzadny - Prince + reduktor Heavy Duty + wtryskiwacze seri 8 + 85l zbiornik (idealnie pasuje za tylny mostem - 120tka ma tam bak).
Byl konieczny - poniewaz przy braku sponsorow - spalanie rzedu 20-22 (na MT + caly setup + ciezka noga 250hp ) nie pozwolilo by na robienie 50-60 tysi rocznie..
Jezdze pol roku i sobie chwale - ale to subiektyw.. . teraz 22L gazu/100..
Calosc - komfortowy zabijaka na max teren dalekoooo...
Pojezdzilem juz.
Pokaze nidugo fotki. podesle kupe linkow technicznych i dzwonie do Kylona czy juz gotowy ...heheh
pa
-- czobi - sorki bro bom paruva alembylzarobiony i corkamisieurodzila amen.
vac
- Załączniki
-
- IMG_2381.jpg
- poczatki :) bez gratow - tylko gumki
- (72,06 KiB) Pobrany 1846 razy
Re: FJ Cruiser vac
Zastanawiam sie nad ekonomika tego gazu , tak sobie policzylem : piszesz ze pali 22 / 100. Gaz po 2,2 pln x 22 litrow daje prawie 49 Pln / 100 km. Benzyna moja pali 16 / 100 po miescie co daje przy koszcie litra liczone na okraglo 4 pln / litr, 64 Pln / 100 km. Roznica jest 15 pln / 100 km. No nie wiem... a gdzie koszt instalacji, przegladow , itp ..?
Re: FJ Cruiser vac
porsze porsze, Vacus sie objawil
ave chlopakq ..
ave chlopakq ..
Re: FJ Cruiser vac
Nie odpowiedni dział i brak przywitania w odpowiednim wątku będzie ban
Bekon masz swój wątek więc nie psuj koledze jego, swoim autem.
Temat przeniosę sam a do przywitania zapraszam kolegę.
Bekon masz swój wątek więc nie psuj koledze jego, swoim autem.
Temat przeniosę sam a do przywitania zapraszam kolegę.
Re: FJ Cruiser vac
Z tym watkiem to fajnie akurat ze mozna porownac co kto obsadzil na sprzeta - wiec luz Bekon
co do spalania - to pisalem jak jest - chili nowa fura kusi i ciezkie bydle wiec jak depczesz - 22literki bye a jak pozapinasz napedy to i z 40
powaznie mowiac nigdy nie zszedlem ponizej 17L na ATekach - ale to auomat i czolg.
z tymi linkami dla Ciebie B. to jeszcze sie zbieram coby zalozyc jakis sensowny temacik wiec moment
a co do Listy Powitan Konus to temat dluzszy niz 4 strony i nie o "techu" to nie przerobie bo mnie cierpiwosci brak hehe wiec nie wiem jeszcze z kim mam przyjemnosc
czobi - widze ze miesza sie tu po forum troszke he?
moze polatamy w koncu? jak tylko Kylonisko opedzi sprzeta? heh?
co do spalania - to pisalem jak jest - chili nowa fura kusi i ciezkie bydle wiec jak depczesz - 22literki bye a jak pozapinasz napedy to i z 40
powaznie mowiac nigdy nie zszedlem ponizej 17L na ATekach - ale to auomat i czolg.
z tymi linkami dla Ciebie B. to jeszcze sie zbieram coby zalozyc jakis sensowny temacik wiec moment
a co do Listy Powitan Konus to temat dluzszy niz 4 strony i nie o "techu" to nie przerobie bo mnie cierpiwosci brak hehe wiec nie wiem jeszcze z kim mam przyjemnosc
czobi - widze ze miesza sie tu po forum troszke he?
moze polatamy w koncu? jak tylko Kylonisko opedzi sprzeta? heh?
- Załączniki
-
- _MG_6036.jpg
- juz troszke gratow :)
- (95 KiB) Pobrany 1696 razy
Re: FJ Cruiser vac
Ładna fotka tylko szkoda, że drzwi otwarte
Re: FJ Cruiser vac
Pierwsza fotka jest miazga jakby drzwi były zamknięte
Re: FJ Cruiser vac
Na Vacka samochod moja żona mówi: Rosomak, bo wygląda jak transporter opancerzony. W środku, nie licząc kiepskiej widoczności z przodu i z tyłu, boski, człowiek się czuje trochę jak w samolocie. Sam zastanawiałem się nad kupnem tego wozu - padło na 80-kę, ze względu na możliwość spania i powszechną znajomość mechaniki modelu wśród nomadów i ludów pierwotnych. Ogólnie mówiąc - FJ - idealne auto dla speca od efektów specjalnych . Pozdro Vacek !
Re: FJ Cruiser vac
Dzieki Emu,
Tak to prawda - czolg nie przestaje mnie zadziwiac!
Po ostatnich przygodach na OSach czasowych (polecialy drazki kier i swoznie gornych wahaczy) doszedlem do wniosku, ze jesli samochod ma sprawiac przyjemnosc, a nie tylko wozic nas z A do B to powinien sie dostosowac do charakteru kierowcy - a nie kierowca do samochodu!!!! (to do wszystkich ktorzy mowia - wyluzuj szkoda auta! )
a wiec - zmieniam calkowicie zawiasy - senior OME nie podolal na Vacka :
bedzie http://www.camburg.com/images/07%20Toyo ... system.jpg
na razie lepszych nie znalazlem, ale zastanawiam sie na podwojnym zawieszeniem przodu... moze FOX....
dalsza relacja z przygod Vacka - wkrotce hehehe
Tak to prawda - czolg nie przestaje mnie zadziwiac!
Po ostatnich przygodach na OSach czasowych (polecialy drazki kier i swoznie gornych wahaczy) doszedlem do wniosku, ze jesli samochod ma sprawiac przyjemnosc, a nie tylko wozic nas z A do B to powinien sie dostosowac do charakteru kierowcy - a nie kierowca do samochodu!!!! (to do wszystkich ktorzy mowia - wyluzuj szkoda auta! )
a wiec - zmieniam calkowicie zawiasy - senior OME nie podolal na Vacka :
bedzie http://www.camburg.com/images/07%20Toyo ... system.jpg
na razie lepszych nie znalazlem, ale zastanawiam sie na podwojnym zawieszeniem przodu... moze FOX....
dalsza relacja z przygod Vacka - wkrotce hehehe
Re: FJ Cruiser vac
Wygląda ładnie
Re: FJ Cruiser vac
ładnie to mało powiedziane
Re: FJ Cruiser vac
Będzie twardo.
Re: FJ Cruiser vac
Tylko po co stosować półśrodki http://www.chaosfab.com/what.html
nie ma nic lepszego do niezależnego zawieszenia 4x4. Warto wydać więcej i mieć pewność marki.
C do camburga nie ma pewności że już w chinach go nie robią.
nie ma nic lepszego do niezależnego zawieszenia 4x4. Warto wydać więcej i mieć pewność marki.
C do camburga nie ma pewności że już w chinach go nie robią.