FJ Cruiser vac

Opis naszych samochodów.

Moderator: luk4s7

Vacky
Posty: 181
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:52
Auto: FJ Cruiser '07
Rav4 '98
TransAM '74
Kontakt:

FJ Cruiser vac

Post autor: Vacky »

Czesc,
to o moim FJu mozna bylo poczytac w polowie roku :mrgreen:
Ogolnie plan byl na wyprawowke (hehe 4L V6) ale sprawna w hard terenie.. kompromis (jak zawsze) i jednoczensnie do jazdy na dlugie trasy (asfalt) - niemozliwe

Wiec - Baza FJ Cruiser 4.0 Vvt-i V6 automat + 4x4 + reduktor + blokada tylu i elektroniczna przodu... (przyszedl - ze "skorzana tapicerka" ale o dziwo pod ekoskora jest cordura - wiec nie siakna nic (sprawdzilem :wink: ), kamera cofania i cholernie murzynskim audio pioneer Avic3 wiec "lux" ehe),

Wyjasnie jak sytuacja wyglada teraz:
maj - import
czerwiec - wymiany plynow i filtrow (nie wiem czy to nie moj zaj.. any pokazywal Kylonos hehe)
czerwiec - instalizacja zawiasow OME (lift 2") (hard front +130kg), plyt podwozia (stal 6mm), snorkela, poszerzenie nadkoli (scinka) do kol alu 17" i opon Nitto Mud Grapplers 33X12.50r17, progow ARB (tych "slabych" do rockclawlingu :wink: ) i innych drobiazgow np gpsa i CB Walker (podlokietnik) wywalenie zbednej elektorniki (wzmacniaczy itd) hehe
pazdziernik - dalsze instalizacje : zderzak ARB + plyta pod WARN 9500XP (w drodze), zimowki (Yokohama Geolendar 275x65r17 - troszke inny size niz seria ale supergumki)
grudzien (wlasnie u Kylona - pzdr) - elektryka - dokladnie taki sam setup jak u Bekona (warto bylo poczekac hehe), + Hella 1000FF Xenon front + rampa KC na dachu + odlaczenia (ABS,ASR, blokada- bez reduktora) + tarcze wiercone R1Concepts Performance + przewody w oplocie ...
styczen - WARN 9500XP + bagaznik platforma ARB (Large) + lodowka + kompresor....

taki jest setup (BIG thanks to KYLON!!!!!) i plan na przyszlosc...

FJ na lifcie 2" i 33' MTkach jest jak czolg. Moc - wystarcza - hamulce gorzej (stad R1).
Wielkie MTki sa rewelacyjne na piachu, blocie, skale a i na asfalcie przyczepnie choc glosno i schodza w oczach. Polecam Nitto! rzadkosc w EU ale warto poczytac.

Zderzak ARB, plyty do mostu i brak nadkoli z przodu pozwalaja zgarniac pod samochod wszystko!! Lepiej rozjezdzac niz omijac. Greenpeace! Peace! :mrgreen:

Z glupot (ekonomiczno - wygodnickich) - gaz (wiem wstyd) ale porzadny - Prince + reduktor Heavy Duty + wtryskiwacze seri 8 + 85l zbiornik (idealnie pasuje za tylny mostem - 120tka ma tam bak).

Byl konieczny - poniewaz przy braku sponsorow :wink: - spalanie rzedu 20-22 (na MT + caly setup + ciezka noga 250hp :mrgreen: ) nie pozwolilo by na robienie 50-60 tysi rocznie..
Jezdze pol roku i sobie chwale - ale to subiektyw.. :mrgreen: . teraz 22L gazu/100..

Calosc - komfortowy zabijaka na max teren dalekoooo... :mrgreen:

Pojezdzilem juz. :mrgreen:
Pokaze nidugo fotki. podesle kupe linkow technicznych i dzwonie do Kylona czy juz gotowy ...heheh

pa

-- czobi - sorki bro bom paruva alembylzarobiony i corkamisieurodzila amen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

vac
Załączniki
IMG_2381.jpg
poczatki :) bez gratow - tylko gumki
(72,06 KiB) Pobrany 1846 razy

Awatar użytkownika
Ziemniak
Posty: 53
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:41

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Ziemniak »

Sliczniutki :mrgreen:

Awatar użytkownika
Bekon
Posty: 336
Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Auto: FJ CRUISER 4,0
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Bekon »

Zastanawiam sie nad ekonomika tego gazu , tak sobie policzylem : piszesz ze pali 22 / 100. Gaz po 2,2 pln x 22 litrow daje prawie 49 Pln / 100 km. Benzyna moja pali 16 / 100 po miescie co daje przy koszcie litra liczone na okraglo 4 pln / litr, 64 Pln / 100 km. Roznica jest 15 pln / 100 km. No nie wiem... a gdzie koszt instalacji, przegladow , itp ..?

czobi
Klubowicz
Posty: 4096
Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Auto: classic hill
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: czobi »

porsze porsze, Vacus sie objawil 8)
ave chlopakq ..

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: konus »

Nie odpowiedni dział i brak przywitania w odpowiednim wątku będzie ban :mrgreen:

Bekon masz swój wątek więc nie psuj koledze jego, swoim autem.










Temat przeniosę sam a do przywitania zapraszam kolegę.

Vacky
Posty: 181
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:52
Auto: FJ Cruiser '07
Rav4 '98
TransAM '74
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Vacky »

Z tym watkiem to fajnie akurat ze mozna porownac co kto obsadzil na sprzeta - wiec luz Bekon
:mrgreen:

co do spalania - to pisalem jak jest - chili nowa fura kusi i ciezkie bydle wiec jak depczesz - 22literki bye a jak pozapinasz napedy to i z 40 :twisted:
powaznie mowiac nigdy nie zszedlem ponizej 17L na ATekach - ale to auomat i czolg.

z tymi linkami dla Ciebie B. to jeszcze sie zbieram coby zalozyc jakis sensowny temacik wiec moment

a co do Listy Powitan Konus :) to temat dluzszy niz 4 strony i nie o "techu" to nie przerobie bo mnie cierpiwosci brak ;) hehe wiec nie wiem jeszcze z kim mam przyjemnosc ;)

czobi - widze ze miesza sie tu po forum troszke he? :mrgreen:
moze polatamy w koncu? jak tylko Kylonisko opedzi sprzeta? heh?
Załączniki
_MG_6036.jpg
juz troszke gratow :)
(95 KiB) Pobrany 1696 razy

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: kylon »

Ładna fotka tylko szkoda, że drzwi otwarte :mrgreen:

Vacky
Posty: 181
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:52
Auto: FJ Cruiser '07
Rav4 '98
TransAM '74
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Vacky »

masz zamkniete -:)
Załączniki
_MG_6055.jpg
(77 KiB) Pobrany 1687 razy

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: konus »

Pierwsza fotka jest miazga jakby drzwi były zamknięte :mrgreen:

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Emu »

Na Vacka samochod moja żona mówi: Rosomak, bo wygląda jak transporter opancerzony. W środku, nie licząc kiepskiej widoczności z przodu i z tyłu, boski, człowiek się czuje trochę jak w samolocie. Sam zastanawiałem się nad kupnem tego wozu - padło na 80-kę, ze względu na możliwość spania i powszechną znajomość mechaniki modelu wśród nomadów i ludów pierwotnych. Ogólnie mówiąc - FJ - idealne auto dla speca od efektów specjalnych . Pozdro Vacek !

Vacky
Posty: 181
Rejestracja: 05 gru 2008, 20:52
Auto: FJ Cruiser '07
Rav4 '98
TransAM '74
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: Vacky »

Dzieki Emu,
Tak to prawda - czolg nie przestaje mnie zadziwiac!
Po ostatnich przygodach na OSach czasowych (polecialy drazki kier i swoznie gornych wahaczy) doszedlem do wniosku, ze jesli samochod ma sprawiac przyjemnosc, a nie tylko wozic nas z A do B to powinien sie dostosowac do charakteru kierowcy - a nie kierowca do samochodu!!!! (to do wszystkich ktorzy mowia - wyluzuj szkoda auta! :mrgreen: )
a wiec - zmieniam calkowicie zawiasy - senior OME nie podolal na Vacka :evil: :
bedzie http://www.camburg.com/images/07%20Toyo ... system.jpg

na razie lepszych nie znalazlem, ale zastanawiam sie na podwojnym zawieszeniem przodu... moze FOX....

dalsza relacja z przygod Vacka - wkrotce hehehe :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: kylon »

Wygląda ładnie :wink:

BigU
Posty: 1016
Rejestracja: 19 paź 2008, 16:12
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: BigU »

ładnie to mało powiedziane :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: kylon »

Będzie twardo.

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Re: FJ Cruiser vac

Post autor: konus »

Tylko po co stosować półśrodki http://www.chaosfab.com/what.html
nie ma nic lepszego do niezależnego zawieszenia 4x4. Warto wydać więcej i mieć pewność marki.

C do camburga nie ma pewności że już w chinach go nie robią.

ODPOWIEDZ