Gródź nie jest "symetryczna" - ale jest identyczna w obu wersjach
Ten sam profil blachy - te same przetłoczenia - jedynie otwory są wycinane po jednej albo drugiej stronie. To samo dotyczy J8.
Całkowicie różną gródź dla R i L ma np. 4runner.
W J7 czy J8 na główną blachę grodzi jest dogrzana druga, wzmacniająca bardziej obciążone obszary - i to wzmocnienie oczywiście wspólne dla obu wersji już nie jest. Ale generalnie - wycięcie w "angliku" otworów pod kolumnę kiery, hamulec, sprzęgło - wychodzi to dosyć sensownie. Tyle, że stare otwory zostają widoczne, i "brzydko" to wygląda
Tak na marginesie - gródż z anglika, nawet w przypadku 4R - nie jaest żadnym lustrzanym odbiciem
Bowiem w LHD np sprzęgło ... no nie idzie tuz przy słupku, a przy tunelu skrzyni
Stąd, patrząc na pierwszy rzut oka w J7 wydaje się, że te blachy są zupełnie inne - ale nie