Strona 2 z 4

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 18:32
autor: Addams
"I myśli sobie Ikar
co nie raz już w dół runął
Jakby powiało zdrowo,
to bym jeszcze raz pofrunął..."

No właśnie, nowe idzie, matowe :wink:

Obrazek

i motór jakby świeższy i bardziej wyrywny

Obrazek

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 18:46
autor: proto
He,he 3F-E "wyrywny" :mrgreen:
Ale kolorek miodzio 8)

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 18:54
autor: Addams
bardziej wyrywny, bardziej :mrgreen:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 18:56
autor: Addams
zmiana silnika podyktowana jest nie tyle pogonią za mocą (2F to wszak szatan jest :mrgreen: ), a możliwością prostego zagazowania. Przy starym gaźnikowcu wiadomo czym to się kończy.

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 19:09
autor: kylon
I teraz będzie wziuuuu, wziuuuu. Ciężki tylko ten co upadł :mrgreen:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 20:52
autor: Addams
Ciężki bo wzmocniony 8)

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 21:04
autor: kylon
Ale mój kręgosłup już nie jest wzmocniony :mrgreen:
Wrzuciłem Ci fotki budki w towarzystwie :wink:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 11 gru 2013, 21:47
autor: Addams
No hurt to hurt

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 12 gru 2013, 19:19
autor: farmer
Witam , czy to może motorek z białej .

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 12 gru 2013, 20:57
autor: Addams
Cześć Wojtek, tak, to z białej, w końcu ogarnięty i przygotowany do montażu :D

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 12 gru 2013, 22:35
autor: farmer
Baaaaardzo się cieszę że nie poszedł na części , choć z perespekywy czasu teraz bym nie wymontował a zagazował .

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 23 sty 2014, 07:26
autor: kylon
Ty się Adam pochwal nowymi aktualnymi fotkami bo powoli jest co podziwiać :wink:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 23 sty 2014, 08:59
autor: Addams
Łe, skończyły się czasy podziwiania (wraz zakończeniem wątków Twojego i Gałkowego). Nic już teraz nie zachwyca :mrgreen:
Coś tam sobie dłubię ale droga jeszcze daleka bo nie rozbierając czerwonej składam już zieloną która ma ją podmienić :wink:
Wyciągam z garażu różne "zapasowe" rzeczy, odnawiam je i przykręcam do ikarowej skorupy. Wygrałem już walkę z kolumną kierownicy, nagrzewnicą, licznikiem, schowkiem, osłoną deski....
Rozebrane mam oba mosty które trafią do zielonej wersji w stanie "nowym". A wszystko to bez dotknięcia czerwonej bo ona zimą robi w służbie komunalnej, ostatni rok zresztą :wink:
No i w związku z tym, że chcę mieć łatwość konwersji na cabrio, z tyłu są krótkie podwójne drzwi i otwierana do góry klapa, nie trzeba odkręcać dużych drzwi żeby zdjąć hardtop, wystarczy podmienić drzwi przednie na kowbojki i w lans... znaczy las

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 23 sty 2014, 17:00
autor: kylon
Dawaj foty :wink:

Re: FJ40 addamsa- klasyk do błota

: 26 sty 2014, 21:24
autor: Addams
Wspomniane drzwi tylne:
Obrazek

Kolumna kierownicy i jej mocowanie były dość mocno skorodowane, mocowanie starego typu wymagało paru "adaptacji" do nowszej budy:
Obrazek

Czeka też kopułka, palec i nowe oryginalne przewody zapłonowe. Warto w nie zainwestować, bo w przeciwieństwie do większości zamienników nie szkodzi im woda:
Obrazek

Rozbroiłem tylną klapę żeby przygotować ją do lakierowania, niestety uszczelka klinująca uszczelkę właściwą rozpada się w rękach, coś trzeba będzie dobrać. Klapę i drzwi mam od Pluma, nie podeszły do jego projektu, są w znakomitym stanie, nigdy nie naprawiane.
Obrazek

Tyle na razie udało się dozbroić wieczorami, licznik rozebrany i odnowiony, polakierowana także klapka schowka, jeszcze nie przynitowałem tabliczki z instrukcją użytkowania skrzyni.
Obrazek

A Toyotka w służbie :wink:
Obrazek