Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 25 kwie 2019, 19:51
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 cze 2017, 14:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2015, 16:24
Posty: 1389
Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki
Auto: FJ Cruiser
Finalnie chcesz odbudować do stanu oryginalnego czy jakaś lekka zmotka ma wyjść?

Paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 cze 2017, 14:22 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
założenia są ze to nie będzie 100% oryginał tylko samochód do jazdy a nie do stania jednak niektóre elementy takie jak rama trzeba zrobić dobrze
Zastanawiam się nad wersją taka jak ma plum czyli męki dach. Silnik i zawieszenie zostaje chyba ze silnik nie odpali to wtedy wymiana.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 8:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
po rozebraniu mostu tylnego nie znalazłem http://www.wyprawa4x4.pl/uszczelniacz-zewnetrzny-piasty-tyl.html
i teraz nie wiem czy to stosować czy nie a jak stosować to gdzie
wiadomo ze jak było od nowości to pewnie ma jakieś znaczenie ale jednak u mnie nie było


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 8:29 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15549
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Zrób zdjęcie swojego tylnego mostu. To jest uszczelniacz zapobiegający wlatuwaniu syfa na połączenie pasty i czopa. Pracuje po piaście. Tylko w przypadku odciążonej półosi.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 8:42 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1597
Lokalizacja: Warka
Auto: UZJ40
Ty nie masz odciążonych osi jak pamiętam.
A tutaj napisali "Uszczelniacz zewnętrzny piasty. Piasta z odciążoną półosią"
Ale lepiej niech spece sie wypowiedzą.
pawel


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 21:54 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
tak jak mówicie teraz doczytałem mam inny most


Załączniki:
P_20170620_205011.jpg [158.28 KiB]
Pobrany 28 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 21:57 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
czyli wynika ze do tego mostu tylko uszczelniacze na półosie?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 20 cze 2017, 22:02 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15549
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Tak


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 lis 2017, 10:20 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
koledzy zaczynam po długiej przerwie składanie i zastanawiam się czy jaki smar stosować do mocowania resorów, resor most i resor gumy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 lis 2017, 19:11 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15549
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Do gumy to żaden smar.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 10 lis 2017, 19:34 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 6093
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Jak już - wazelina techniczna. Ewentualnie smary silikonowe.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 kwie 2019, 9:20 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
Troszkę to trwało ale już rama widzi światło dzienne wyprowadziłem na spacer :D


Załączniki:
3.jpg [191.7 KiB]
Pobrany 33 razy
2.jpg [251.1 KiB]
Pobrany 33 razy
1.jpg [178.96 KiB]
Pobrany 33 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 kwie 2019, 11:46 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 1977
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
coś ci opony z zewnątrz zjada

składaj szybciej to na campa zdążysz :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 15 kwie 2019, 14:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 gru 2011, 12:27
Posty: 660
Lokalizacja: Warszawa
Auto: LJ70 z 92'
W TV widziałem, że odnowiona FJ40 poszła za 39 k$ w USA.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 23 kwie 2019, 8:59 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2014, 14:29
Posty: 405
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: lj 70 fj40 sam
Koledzy doradźcie mi co zrobić wpakować najpierw silnik z skrzynia do ramy czy budę macie już doświadczenie
Początkowo myślałem zęby wpakować silnik i skrzynie ale czekam na silnik wiec może budę tylko czy potem nie będę miał kłopotów z montażem silnika


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 170 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group