Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 26 maja 2019, 0:53
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 338 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23
Autor Wiadomość
Post: 30 sty 2019, 23:48 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2008, 11:49
Posty: 4311
Lokalizacja: Warszawa, Białobrzegi Rad.
Auto: TOYOTA LJ70 Pick-up
A to Patryk syn mój łobuz ;)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sty 2019, 12:29 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Po co?
Miejsce w którym są montowane zawiasy mocno rdzewieją, więc nie wiem czy da się uratować. Poza tym, miejsca łączenia są na uszczelkach, których nie można kupić.
Dodatkowo I tak auto zostało przez poprzednich właścicieli wykastrowane, ramki szyb drzwi są przyspawane na stałe (też z tego powodu, że łączenia rdzewieją), dlatego dach nie będzie nigdy zdejmowany, więc i przednia szyba nie musi być już ruchoma.

Na razie jest tylko ogólna koncepcja, blacharz zdecyduje, więc może zostanie, tak, jak jest, a jak uzna, że lepiej na stałe połączyć, to tak zrobi.


Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sty 2019, 12:51 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 wrz 2017, 21:46
Posty: 514
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: KZJ95
Kwiatec pisze:
A to Patryk syn mój łobuz ;)

Nie ukrywam, że mnie zainteresował zwrot "syn mój". Można prosić o rozwinięcie? :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 31 sty 2019, 14:21 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Mirku, rodzinne tematy, to raczej PW a nie w wątku tym.

Chociaż tu było już o mydle i powidle, ale o tym Panu I jego rodzinie nie mam ochoty czytać, a przynajmniej nie w wątku o moim samochodzie, wszystko co było do powiedzenia, zostało powiedziane.

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 16 lut 2019, 7:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Ramki szyby realnie nie było, podobnie podszybia I słupków. Teraz już jest. Dolna uszczelka nie była potrzebna, bo jednak blacharz połączył ramkę i zlikwidował możliwość składania przedniej szyby, a górną uszczelkę zastąpił klej do szyb, zobaczymy, jak to się sprawdzi. Na razie nic nie piszczy i nie cieknie do środka. ObrazekObrazekObrazek

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 lut 2019, 0:26 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Reduktor po rajdzie zaczął hałasować.
Gdyby ktoś miał na zbyciu w rozsądnych pieniądzach skrzynię to polecam się pamięci.

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 lut 2019, 13:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Ostatni element, który w aucie nie był remontowany, czyli alternator, zaczyna fiksować. Pokazuje 12,9 ładowanie.
Mam kupiony oryginalny moduł elektroniczny do alternatora, więc może regeneracja się uda :)
Autko na zimnym odpala coraz lepiej, tylko pierwszy rozruch powoduje kłąb dymu, potem już nie puszcza żadnej chmurki. Wtryski po regeneracji, więc raczej nie powinny cieknąć.

Na 11 marca mam juz wizytę u dr Kylona zaklepaną, więc tylko lista spraw do zrobienia się wydłuży.

Autem jeżdżę na co dzień w związku z oczekiwaniem na nowe auto od Toyoty, zobaczymy, jak to zniesie auto, bo ja znoszę dobrze :)

Poszukuję też prawego lusterka. Oryginał wyłącznie.

Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 mar 2019, 12:33 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2017, 20:46
Posty: 379
Udało się znaleźć drugą skrzynię.
Niestety okazuje się, że też jest z nią jakiś problem :(
reduktor ktoś rozebrał a skrzynia jest zakleszczona.

Autko stoi w warsztacie, lista poprawek niestety długa.

Z ciekawostek i w nawiązaniu do poprzedniej wiadomości o niejakim Panu Patryku,
wymienił mi olej w skrzyni, płukał skrzynię olejem i zalewał 3x, żeby wody nie było.
Auto nie jeździło potem po wodzie, było tylko u blacharza i jeździło po mieście oraz w lekkim terenie,
bez wody, jak pisałem. Okazało się, teraz, po spuszczeniu oleju ze skrzyni, że w skrzyni jest woda...

Ocenę tego faktu pozostawiam Wam. Kto coś robił u tego Pana - radzę sprawdzić.

Uszczelnienie silnika poszło praktycznie w całości, przód - rozrząd i tył - skrzynia.
Przy renowacji były założone nowe uszczelnienia, więc prawdopodobnie
były popełnione błędy, albo wałki na których są uszczelniacze są już zbyt zużyte.
Ciekawe, czy kolejna wymiana uszczelek coś da.
Jeśli nie spróbuje to się nie dowiem.
Kompresja 3,4 utrzymała się tylko na 1 cylindrze a na pozostałych 3,1 :(
Świece też były założone nowe, oryginalne, a teraz 3 już nie działały :(
Nic dziwnego, że auto na zimnym miało problem z paleniem...
Jeśli poprawki nic nie zmienią, dalej będą wycieki,
to chyba autko otrzyma inny silnik i będzie to
inny model niż 2LTII ;) a ten silnik będzie elementem wystroju biura, jako stolik do kawy :) ;)

Tylny most też trochę cieknie, puścił na spawie,
albo korozja go przeżarła, mam nadzieję, że to pierwsze :)

Do wymiany pójdą też prawdopodobnie gumy stabilizatora przedniego
(chociaż stosunkowo niedawno były wymieniane, może trzeba będzie wywalić
stabilizator, jeśli ma to się zużywać w tempie raz na pół roku) i tuleje panharda tylnego.

Trzymajcie kciuki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 338 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 19, 20, 21, 22, 23

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group