Napędy w 150 - teoria vs praktyka
: 03 wrz 2023, 08:58
Czołem, w dniu wczorajszym udało mi się zawisnąć na brzuchu, a jak to bywa pomimo wyciągarki i paru innych rzeczy, pilot oraz cały zestaw zostały w skrzyni w garażu.
Pacjent to 150, z blokadą centralną oraz tylnią.
Przednie koła się kręcą ( nie mając już podłoża ) tylne lewe również ( wyślizgane ) prawe tylne stoi w miejscu.
Załączenie centralnej blokady nie daje żadnych zmian, załączenie tylnej blokady nie jest możliwe ( pamiętam że trzeba przejechać chwilę na skręconych kołach zanim się zapnie ) LO, czy tryby dedykowane też nieefektywne.
TRC chyba się nie załączał.
Mogę się domyślić że tylna blokada mogłaby pomóc, jednakże się nie dało.
Co w takiej sytuacji może pomóc, jakie ustawienia?
Pacjent to 150, z blokadą centralną oraz tylnią.
Przednie koła się kręcą ( nie mając już podłoża ) tylne lewe również ( wyślizgane ) prawe tylne stoi w miejscu.
Załączenie centralnej blokady nie daje żadnych zmian, załączenie tylnej blokady nie jest możliwe ( pamiętam że trzeba przejechać chwilę na skręconych kołach zanim się zapnie ) LO, czy tryby dedykowane też nieefektywne.
TRC chyba się nie załączał.
Mogę się domyślić że tylna blokada mogłaby pomóc, jednakże się nie dało.
Co w takiej sytuacji może pomóc, jakie ustawienia?