Trapy

Wszystko o sprzęcie na wyprawy off-roadowe

Moderator: luk4s7

Gałka
Sąd Koleżeński
Posty: 4425
Rejestracja: 05 kwie 2007, 21:04
Auto: HZJ73 3w1
Kontakt:

Re: Trapy

Post autor: Gałka »

ja ma zrobione jeszcze do Uaza dwa rodzaje trapów; (1) light and (2) heavy duty :)
Pierwsze ( na zdjęciu ) to normalna podłoga od rusztowania; robi w błocie i piachu ale na twardym i jako mostek wygina się co widać na dole.
Wersja (2) to te same trapy ale wzmocnione stalowymi profilami wspawanymi w środku. Nadają się na most ale... nie nadają się do użytkowania bo są piekielnie ciężkie :( . Używałem je może ze 2 razy :oops:
trapy.jpg
trapy.jpg (57,09 KiB) Przejrzano 4889 razy

Awatar użytkownika
GrzegorzM
Posty: 180
Rejestracja: 24 lut 2008, 19:33
Auto: FZJ 80
Kontakt:

Re: Trapy

Post autor: GrzegorzM »

czaya pisze:pod patrolem "kewlary" się nie połamały.

No pewnie nie. Moje zielone kewlary testowalem na taka okolicznosc pod krotkim patrolem i toyota, ale za drogie - nie wygladalo to zbyt pewnie, mimo ze nie robily jako most Siekierkowski a przykrywaly niewielka dziure pod prawym kolem. Za drogie, a mam pewnosc ze pod fzj 80 przy takim zastosowaniu po prostu sie pokrusza (maja tendencje) i pi.gna.

Awatar użytkownika
slawek
Posty: 359
Rejestracja: 07 lip 2008, 23:03
Auto: HDJ80, Gaz 67B Czapajew
Kontakt:

Re: Trapy

Post autor: slawek »

czaya pisze:pod patrolem "kewlary" się nie połamały.
na tej fotce to nie do końca most, ale mają parę lat i służą dalej ...
http://lh5.ggpht.com/_6aNR5C_NCJA/R8M99 ... G_8164.jpg
link się nie otwiera - podeślesz poprawkę? Jakiej długości są Twoje kevlary?

czaya
Klubowicz
Posty: 563
Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
Auto: www.ready2go.pl
Kontakt:

Re: Trapy

Post autor: czaya »

to nie moje, ale czasem ich używam ;)

długość 140cm

http://picasaweb.google.pl/4x4Brodnica/ ... 8974084306

Awatar użytkownika
slawek
Posty: 359
Rejestracja: 07 lip 2008, 23:03
Auto: HDJ80, Gaz 67B Czapajew
Kontakt:

Re: Trapy

Post autor: slawek »

dzięki!

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

trapy

Post autor: Emu »

Noszę sie z zakupem, które są lepsze: kewlarowe, aluminiowe czy maxtrax ? Dodam, że wbrew zaleceniom producentów od czasu do czasu używałbym jako krótkiego pomostu.

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: drako »

to kevlar lub samemu budowac ( nie oplaca sie , ale mozna np. dopasowac do bagaznika itd) .
aluminiowe gna sie jako most :( Nie wiem jak poranczowe matraxy bo nigdy nie uzywalem ( maja bardzo dobra opinie na piasku)

Awatar użytkownika
Magnus
Klubowicz
Posty: 985
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:34
Auto: aktualnie bez auta, kiedyś HZJ73, HDJ80
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: Magnus »

najlepiej to zrobić stalowe. Na srajdach kiedyś Zbig pisał o swoich stalowych i podał chyba z rysunkami i wymiarami. dawało się to łaczyć ze sobą.

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

Re: trapy

Post autor: Emu »

a maxtraxy ? są najlżejsze i najpraktyczniejsze jak się wydaje na piach.

Awatar użytkownika
Magnus
Klubowicz
Posty: 985
Rejestracja: 04 kwie 2007, 20:34
Auto: aktualnie bez auta, kiedyś HZJ73, HDJ80
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: Magnus »

a widzisz, potrzebujesz na piach 8) stalowe to dobre na nasze rodzinne warunki :mrgreen:

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

Re: trapy

Post autor: Emu »

Stalowe za ciężkie, nie będzie mi się chciało tego żelaztwa wnościć na dach i z powrotem. Chyba przystanę przy maxtarxach, czy ktos próbował używać ich jako pomostu ?

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: drako »

na urywkach z dakaru widac duzo zalog z tymi trapami wiec chyba dzialaja :)
nasze warunki sa specyficzne bo tak naprawde najlepiej sie sprawdzaja pomosty budowlane, ale kiepsko by wygladaly na Lexusie :mrgreen:

Emu
Posty: 644
Rejestracja: 16 paź 2008, 23:18

Re: trapy

Post autor: Emu »

No coś ty niejeden kierownik budowy w stolicy jezdzi Lexusem ;)

Awatar użytkownika
Kwiatec
Klubowicz
Posty: 4385
Rejestracja: 15 gru 2008, 10:49
Auto: TOYOTA Hilux
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: Kwiatec »

Emu pisze:Stalowe za ciężkie, nie będzie mi się chciało tego żelaztwa wnościć na dach i z powrotem. Chyba przystanę przy maxtarxach, czy ktos próbował używać ich jako pomostu ?
dźwignij misiu kewlary i dopiero się wypowiadaj. wyjmij kewlary z błotka jak mają w sobie te małe kwiadratowe otworki (w którycz zostaje błotko i masa wtedy x5). tylko łinczem. Aha i wrazie pomostu ledwo wytrzymywały obciążenie samuraja. :wink: mam używam i nie podoba mi się. aha te kewlarow się wyszczypują jak na nich kołem zabuksujesz i potem zadry w rączki włażą.
rób stalówki. my jak kiedyś sobie śmigaliśmy zgraną paczką po różnych rajdzikach to każdy miał takie same trapy u można je było ładnie łączyć. Robota nie zajmie dużo czasu. a masa naprawdę niewiele większa niż kewlara

jezus
Posty: 1816
Rejestracja: 05 lut 2009, 20:58
Auto: IVECO 168M11
Kontakt:

Re: trapy

Post autor: jezus »

Łykaj kevlary...najlepiej cztery ..i tak by do środka wlazły....super wytrzymałe..testujemy takie od kilku lat w hdj 80 ..na wielu rajdach.....

ODPOWIEDZ