Trapy
Moderator: luk4s7
Re: Trapy
ja ma zrobione jeszcze do Uaza dwa rodzaje trapów; (1) light and (2) heavy duty
Pierwsze ( na zdjęciu ) to normalna podłoga od rusztowania; robi w błocie i piachu ale na twardym i jako mostek wygina się co widać na dole.
Wersja (2) to te same trapy ale wzmocnione stalowymi profilami wspawanymi w środku. Nadają się na most ale... nie nadają się do użytkowania bo są piekielnie ciężkie . Używałem je może ze 2 razy
Pierwsze ( na zdjęciu ) to normalna podłoga od rusztowania; robi w błocie i piachu ale na twardym i jako mostek wygina się co widać na dole.
Wersja (2) to te same trapy ale wzmocnione stalowymi profilami wspawanymi w środku. Nadają się na most ale... nie nadają się do użytkowania bo są piekielnie ciężkie . Używałem je może ze 2 razy
Re: Trapy
czaya pisze:pod patrolem "kewlary" się nie połamały.
No pewnie nie. Moje zielone kewlary testowalem na taka okolicznosc pod krotkim patrolem i toyota, ale za drogie - nie wygladalo to zbyt pewnie, mimo ze nie robily jako most Siekierkowski a przykrywaly niewielka dziure pod prawym kolem. Za drogie, a mam pewnosc ze pod fzj 80 przy takim zastosowaniu po prostu sie pokrusza (maja tendencje) i pi.gna.
Re: Trapy
link się nie otwiera - podeślesz poprawkę? Jakiej długości są Twoje kevlary?czaya pisze:pod patrolem "kewlary" się nie połamały.
na tej fotce to nie do końca most, ale mają parę lat i służą dalej ...
http://lh5.ggpht.com/_6aNR5C_NCJA/R8M99 ... G_8164.jpg
-
- Klubowicz
- Posty: 563
- Rejestracja: 09 wrz 2008, 08:11
- Auto: www.ready2go.pl
- Kontakt:
Re: Trapy
to nie moje, ale czasem ich używam
długość 140cm
http://picasaweb.google.pl/4x4Brodnica/ ... 8974084306
długość 140cm
http://picasaweb.google.pl/4x4Brodnica/ ... 8974084306
Re: Trapy
dzięki!
Re: trapy
to kevlar lub samemu budowac ( nie oplaca sie , ale mozna np. dopasowac do bagaznika itd) .
aluminiowe gna sie jako most Nie wiem jak poranczowe matraxy bo nigdy nie uzywalem ( maja bardzo dobra opinie na piasku)
aluminiowe gna sie jako most Nie wiem jak poranczowe matraxy bo nigdy nie uzywalem ( maja bardzo dobra opinie na piasku)
Re: trapy
na urywkach z dakaru widac duzo zalog z tymi trapami wiec chyba dzialaja
nasze warunki sa specyficzne bo tak naprawde najlepiej sie sprawdzaja pomosty budowlane, ale kiepsko by wygladaly na Lexusie
nasze warunki sa specyficzne bo tak naprawde najlepiej sie sprawdzaja pomosty budowlane, ale kiepsko by wygladaly na Lexusie
Re: trapy
dźwignij misiu kewlary i dopiero się wypowiadaj. wyjmij kewlary z błotka jak mają w sobie te małe kwiadratowe otworki (w którycz zostaje błotko i masa wtedy x5). tylko łinczem. Aha i wrazie pomostu ledwo wytrzymywały obciążenie samuraja. mam używam i nie podoba mi się. aha te kewlarow się wyszczypują jak na nich kołem zabuksujesz i potem zadry w rączki włażą.Emu pisze:Stalowe za ciężkie, nie będzie mi się chciało tego żelaztwa wnościć na dach i z powrotem. Chyba przystanę przy maxtarxach, czy ktos próbował używać ich jako pomostu ?
rób stalówki. my jak kiedyś sobie śmigaliśmy zgraną paczką po różnych rajdzikach to każdy miał takie same trapy u można je było ładnie łączyć. Robota nie zajmie dużo czasu. a masa naprawdę niewiele większa niż kewlara
Re: trapy
Łykaj kevlary...najlepiej cztery ..i tak by do środka wlazły....super wytrzymałe..testujemy takie od kilku lat w hdj 80 ..na wielu rajdach.....