Re: Wyciagarka Escape Evo czy cos innego?
: 26 mar 2018, 13:48
Zibi wysłałem Ci wiadomość na skrzynkę prywatną, kartkę na święta....
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
https://youtu.be/dLnTdxYV1UwZibi pisze:wstawisz filmik z wyciągania???
a masz Hebel z gwintem M8 (klucz 13) ?Zibi pisze:masa zawsze bezposrednio do silnika wyciagarki. Nigdy do ramy. Nigdy - i w instrukcji pisze o tym bodajze 5 razy.
Hebel musi być.
Orginalne kable mają grubą izolację. Ale nigdy osłony dość.
dwója za ustawienie pojazdu do wyciągania.oradek pisze:Podsumowując - tak to 12x, z tego co rozmawialiśmy to chyba w ramę mogła by inna nie wejść? Już nie pamiętam.
Czy Evo jest szybsze? Czy jest jakaś dużo szybsza wyciągarka, która by się zamieściła w środek ramy LJ73?https://youtu.be/dLnTdxYV1UwZibi pisze:wstawisz filmik z wyciągania???
Powyżej link z filmikiem z rajdu, gdzie mój lj wyciąga z mega błota suzuke 14 minuta filmu. Oradek
M8 to się nadaje do rozpinania pompy paliwa w KJS, hebel musi być porządny. Do tego zmieniasz końcówkę na przewodzie i dorabiasz jeden przewód.raczek pisze:
a masz Hebel z gwintem M8 (klucz 13) ?
calosc polaczen na M8 (klema-bezpiecznik)
latwiej byloby montowac
Dzięki!Zibi pisze:
dwója za ustawienie pojazdu do wyciągania.
jeszcze gorzej.Rokfor32 pisze:Tak samo działa to przy wyciągarkach. Z mocy silnika wynikają parametry windy. A że moc jest ograniczona możliwościami instalacji w aucie - to i prędkości zwijania liny też. Albo prędkość - albo uciąg.