wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Wyprawy off-roadowe po Polsce, Europie, świecie

Moderator: luk4s7

Sławek
Posty: 204
Rejestracja: 12 cze 2009, 16:36
Auto: land 120 2006
Kontakt:

wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: Sławek »

no i wrzucam temat aż sie boję reakcji prawdziwych traperów ale jak chce sie zabrac dziciaki to niestety takie wyjscia sa pewnym rozwiązaniem http://www.volker-lapp.de/frameset.html" onclick="window.open(this.href);return false; . W związku z powyższym mam pytanie czy ktoś podróżuje z przyczepką do spania?? bo ja byłem na mazurach i raczej miłe wrazenie tylko teraz jak zobaczyłem tą przyczepke to juz wiem co muszę zmienić w swoim niewoadowie żeby zrobic z niej sypialnie dla 2+2 a miejsca mało bo to mały niewiadów, a dziciaki rosna .

endurance
Klubowicz
Posty: 1442
Rejestracja: 26 gru 2007, 17:59
Auto: Hilux - owocow?z
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: endurance »

tu masz trochę moich zdjęć z Bad Kissingen gdzie przyczepka była na sprzedaż, z zewnątrz to jakoś wyglądało ale środek całkowicie był do wykończenia
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20064.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20066.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20067.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20068.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20092.html" onclick="window.open(this.href);return false;
inna
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20132.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20133.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i jeszcze inna
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20004.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20006.html" onclick="window.open(this.href);return false;
i
http://www.polkasteam.pl/wojciech/2009/ ... 20173.html" onclick="window.open(this.href);return false;

miłego oglądania
wojciech endurance
http://www.polkasteam.pl" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1830
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: irko »

Ta jest zaj...sta
Ale w Australii i za ponad 40 tysi ichnich dolarów



Co do niewiadowa nt przyczepek i modernizacji mozesz pytać tu http://www.fanklub-niewiadowek.com/kara ... olsce.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja korzystałem z hoteli jednak
Moja relacja z Sycylii - http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=4710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2012, 22:46 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Poprawiłem link do YT.

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

a ja taką zrobilem i to sporo taniej 8) :
http://coyot.pl/wp-content/uploads/2009 ... p09_06.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

i jeszcze raz:
http://coyot.pl/wp-content/uploads/2009/11/TRC_011.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: consigliero »

Fajnie że zrobiłeś , ale jakaś powtarzalność jest , czy też jakieś rady dla chcącego ale nie mającego miejsca do pracy i części do budowy 8)
PozdrawiaM

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

i kolejne :
http://coyot.pl/imprezy/camp-coyot-podsumowanie/" onclick="window.open(this.href);return false;

ps. prosze modow o wyciecie pozostalych zdjec

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

consigliero pisze:Fajnie że zrobiłeś , ale jakaś powtarzalność jest , czy też jakieś rady dla chcącego ale nie mającego miejsca do pracy i części do budowy 8)
PozdrawiaM
brak zainteresowania , albo zły marketing 8)

Sławek
Posty: 204
Rejestracja: 12 cze 2009, 16:36
Auto: land 120 2006
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: Sławek »

no niezłe ale mozna jakąś sesję zdjęciową tej slicznotki i opisw do tego . Osobiscie chyba przerobię niewiadów 126

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

Sławek pisze:no niezłe ale mozna jakąś sesję zdjęciową tej slicznotki i opisw do tego . Osobiscie chyba przerobię niewiadów 126
cos wrzucę przy czasie

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: consigliero »

Na upartego to mam przyczepkę do przewozu motocykli i myślę że przy dużej dozie samozaparcia można by ją też przerabiać , ale kółka 13 cali powodują że mogłaby służyć też jako równiarka. 8)
PozdrawiaM

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1830
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: irko »

Można też tak - http://moto.onet.pl/1620126,1,przyczepa ... ml?node=23" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
Obrazek
Przyczepa przeznaczona jest dla modelu Jeep Wrangler Rubicon, na co wskazuje jej wygląd, a w szczególności wspólne z Rubiconem elementy, jak światła tylne, koła czy potężne błotniki. Oferta obejmuje dwie wersje - podstawową Trail Edition oraz wzmocnioną Extreme Trail Edition.

Pierwsza z nich charakteryzuje się potężnymi 17-calowymi kołami, lekką konstrukcją z aluminiowej ramy, terenowymi oponami oraz ponad 30-centymetrowym prześwitem. Cena tej przyczepy została ustalona na 10 tys. dolarów.

Droższa, kosztująca 12 tys. dolarów odmiana Extreme ma większe opony i prześwit powiększony do 38 centymetrów, a także wzmocnioną konstrukcję. Oba modele przyczepy mają zawieszenie oparte na belce skrętnej z wahaczami wzdłużnymi.

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: consigliero »

Czas znów coś pomieszać 8) http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... pka#p81675" onclick="window.open(this.href);return false;

PozdrawiaM

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: mopar »

jutro wrzucę fotki i jakis opis i koszt przyblizony...

Awatar użytkownika
irko
Posty: 1830
Rejestracja: 19 lip 2010, 21:53
Auto: Hilux 09
Kontakt:

Re: wygoda i niezależność czy może odrazu hotel

Post autor: irko »

Jest jeszcze cos takiego
http://www.go-camp.pl/TECHNICALITY_PL/technicality.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek
1. OKNA
Przeźroczyste okna winylowe wpuszczają więcej naturalnego światła do środka w pochmurne dni.
Drobna siatka zapobiega przedostaniu się nawet najmniejszych owadów.

2. KUCHENKI
Przyczepy z serii Highlander mogą być wyposażone są w dwie kuchenki – wysokociśnieniową kuchenkę zewnętrzną (dwupalnikową) oraz niskociśnieniowa kuchenkę wewnętrzną (trzypalnikową).
Wysokociśnieniowa kuchenka zewnętrzna zapewnia więcej jednostek ciepła i może być używana podczas wietrznej pogody i na dużych wysokościach.

3. PANELE PRZEDNIE I TYLNE
Przednie i tylne panele TPO są odporne na odpryski i stanowią zabezpieczenie przez kamieniami, zanieczyszczeniami drogowymi i niespodziewanymi przedmiotami podczas cofania.
W przypadku uszkodzenia panele można łatwo i tanio wymienić

4. DRZWI Z SIATKĄ
Jednoczęściowe drzwi z siatką nie wymagają montażu i łatwo wchodzą na swoje miejsce.
Są one zawarte w jednej ramie więc przyczepa nie musi być idealnie wypoziomowana do ich instalacji.
Drzwi mają szerokość 64 cm zapewniając łatwy dostęp do przyczepy.
Klamka umieszczona jest na wysokości pasa dzięki czemu nie trzeba schylać się ani unosić na palcach by do niej sięgnąć.
Automatyczny mechanizm sprężynowy powoduje samoczynne zamykanie się drzwi.

5. SCHODEK WEJŚCIOWY WYSUWANY STEPPERTM DOOR
W przyczepach serii Americana mamy szeroki stabilny schodek wyposażony w matę antypoślizgową.
Przyczepy serii Destiny i Highlander wyposażone są w schodek wysuwany nie wymagający demontażu.

6. KONSTRUKCJA ŚCIAN
Zewnętrzne panele aluminiowe Krystal Kote są odporne na rysy i nigdy nie wymagają woskowania.
Dwuwarstwowa konstrukcja ścianek bocznych umożliwia szybką, łatwą i tanią wymianę paneli w przypadku ich uszkodzenia.
Przyczepy serii Highlander posiadają izolowane panele ścienne.

7. SKŁADANA KUCHNIA
Podczas podróży nie zachodzi konieczność wyjmowania produktów.
Jako dodatkowe zabezpieczenie kuchnie wyposażone są w automatyczny wyłącznik prądu, który wyłącza prąd dochodzący do górnego obwodu przyczepy podczas jazdy.

8. MECHANIZM PODNOSZĄCY
Mechanizm podnoszący wykonany ze stali nierdzewnej nie koroduje ani nie rdzewieje.
Został zaprojektowany tak, aby podniesienie dachu wymagało minimalnego wysiłku.
Unikalne umiejscowienie mechanizmu umożliwia jego serwisowanie bez konieczności demontażu ścian wewnętrznych i szafek.
Ramiona podnoszące przechodzą przez ściany boczne przyczepy i są przymocowane do ramy, dzięki czemu woda deszczowa spływa na ziemię a nie do przyczepy.
Mechanizm korbowy wyposażony jest w blokadę Posi-Lock, umożliwiającą operatorowi zatrzymanie i puszczenie korby bez obawy przed jej opadnięciem lub odbiciem.
Mechanizm podnoszący jest mechanizmem wolnostojącym i nie wymaga żadnych dodatkowych podpór, żeby zapobiec przypadkowemu opadnięciu dachu.

9. PRZEDNIA SKRZYNIA NA BAGAŻ
Duża pojemność 537l umożliwia schowanie dużej ilości sprzętu campingowego
Łatwy dostęp od góry, z boku przyczepy.
Łatwy w czyszczeniu.

10. RAMA
Rama wykonana z rur na pełnym obwodzie przyczepy co zapewnia większą siłę i wytrzymałość.
Okablowanie przyczepy jest chronione wewnątrz rurek w celu zapobieżenia uszkodzenia kamieniami i innymi zanieczyszczeniami drogowymi.
Rama i zderzaki pokryte są lakierem proszkowym odpornym na odpryski, zarysowania i rdzę.

11. TROPIK SUNBRELLA® 302
Ekskluzywny tropik Sunbrella 302 wykonany jest z materiału opartego na akrylu, który oddycha, jest hypoalergiczny i posiada gwarancję wodoodporności.
Nie pleśnieje, nie butwieje, nie traci koloru i nie pęka.
Ze względu na specjalne właściwości przepuszczania powietrza, wilgoć i zapachy wydostają się z przyczepy jednocześnie minimalizując kondensację.
Spełnia normy dotyczący niepalności.
Konstrukcja sekcyjna zapewnia możliwość dokonania mniej kosztownej wymiany poszczególnych sekcji w przypadku ich uszkodzenia.
Ciągłe podwójne szycie i podwójne zakładki zapobiegają rozchodzeniu się , są wodoodporne.

12. PLATFORMA PODŁOGOWA I PLATFORMA ŁÓŻEK
Podłoga i łózka wykonane są z jednego kawałka STRUCTURWOOD, odporne są na wypaczenia, pleśnienie, butwienie, są wodoodporne.

13. ŁÓŻKA
W przyczepach serii Highlander łóżka wyposażone są w system BackSaverTM dla łatwego rozkładania.
Łóżka wysuwają się z minimalnym wysiłkiem i posiadają ramy aluminiowe na całym obwodzie w celu zapobiegania wypaczania i zakleszczania.
Podpory łóżek nie wymagają demontażu.
Wszystkie łóżka są sprawdzane do wagi 500kg (w model Tucson do 340 kg).

14. STOLIK
wszystkie modele wyposażone są w przenośny stolik, który może być używany na zewnątrz jak i wewnątrz

15. DACH
Aluminiowy, izolowany, odporny na rysy, zacieki, łatwy w konserwacji.

16. PODPORY STABILIZUJĄCE
Podpory stabilizujące opuszczane korbą w przyczepach serii Americana i Highlander są łatwo dostępne i proste w obsłudze.
Stabilizatory z poduszkami piaskowymi do wyrównywania podłoża zapewniają solidne oparcie na miękkiej lub piaszczystej ziemi dostępne w przyczepach serii Highlander i Americana.
Wszystkie podpory stabilizujące są przykręcone, a nie przyspawane do ramy, aby ułatwić ich wymianę w przypadku uszkodzenia.
Spotkałem się z opiną, ze przyczepa namiotowa kumuluje w sobie wady przyczepy i namiotu:
- zawsze ciagniesz za soba ogon (chociazby wieksze opłaty na autostradzie, promie itp)
- jak jest mokro i zimno to niestety - jak w namiocie

ODPOWIEDZ