Kto był w Afryce, Ameryce Południowej J95 3,0TD ?
Moderator: luk4s7
Kto był w Afryce, Ameryce Południowej J95 3,0TD ?
Witam, szukam osób które mogłyby coś doradzić przed wyprawą.
Re: Kto był w Afryce, Ameryce Południowej J95 3,0TD ?
Nie wiem jak w Afryce, ale kilka tygodni w AmPd byłem (parę lat temu) i może miałem pecha, ale nie widziałem żadnej 95-tki, głównie starsze modele.
Po altiplano woziliśmy się taką ślicznotą
a generalnie to królowały 80-tki
Oczywiście wiadomo, wyprawa przez duże W i jak jest mus to na nic przekonywanie ... ale ja bym doradzał polecieć tam samolotem a na miejscu przemieszczać się tym czym się uda złapać (autobus, wynajęty kierowca itd)
Po altiplano woziliśmy się taką ślicznotą
a generalnie to królowały 80-tki
Oczywiście wiadomo, wyprawa przez duże W i jak jest mus to na nic przekonywanie ... ale ja bym doradzał polecieć tam samolotem a na miejscu przemieszczać się tym czym się uda złapać (autobus, wynajęty kierowca itd)
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 26 lip 2009, 19:36
- Auto: HJ60 po?eniony z 1HD-T / HZJ105 po?eniony z HDJ100
- Kontakt:
Re: Kto był w Afryce, Ameryce Południowej J95 3,0TD ?
Tak przy okazji, usiłował ktoś kiedyś wypożyczyć 4x4 z pełnym wyposażeniem obozowym w Chile?
Re: Kto był w Afryce, Ameryce Południowej J95 3,0TD ?
Hej,
trochę mało konkretnie zadane pytanie.
Ja na ten przykład byłem J95 ale D4D w Maroko. Model samochodu prawie się zgadza, Afryka się zgadza, ale nie wiem, na jaki temat potrzebujesz porad
Z części miałem filtr paliwa (i dodatkowo założony odstojnik wody), pasek klinowy, oleje. Padła mi blokada, a części, które miałem, nie były potrzebne Koła miałem 2 - jedno w rozmiarze takim, jak założone 4, drugie to oryginalne 215/80. Kapcia złapałem raz - ostatniej nocy.
Z przydatnego szpeju - trapy, kompresor do kół, osłony p.słoneczne, zapięcie rowerowe do zabezpieczenia koła i lifta na dachu
Jeśli jestem w stanie jakoś Ci pomóc - pytaj. Parę fotek masz tutaj
trochę mało konkretnie zadane pytanie.
Ja na ten przykład byłem J95 ale D4D w Maroko. Model samochodu prawie się zgadza, Afryka się zgadza, ale nie wiem, na jaki temat potrzebujesz porad
Z części miałem filtr paliwa (i dodatkowo założony odstojnik wody), pasek klinowy, oleje. Padła mi blokada, a części, które miałem, nie były potrzebne Koła miałem 2 - jedno w rozmiarze takim, jak założone 4, drugie to oryginalne 215/80. Kapcia złapałem raz - ostatniej nocy.
Z przydatnego szpeju - trapy, kompresor do kół, osłony p.słoneczne, zapięcie rowerowe do zabezpieczenia koła i lifta na dachu
Jeśli jestem w stanie jakoś Ci pomóc - pytaj. Parę fotek masz tutaj