Strona 1 z 1

SNORKEL W BENZYNIE V6

: 13 sie 2011, 11:04
autor: jackswan
Witam,

Mam 2 pytanka do Kolegow.
Czy zauwazyliscie zmiany w pracy silnika po dodaniu snorkelka? Mam tu na mysli Safari. :roll:
Moze jakies roznice w spalaniu ? ( chociaz i tak spalanie jest akceptowalne w zaleznosci kto jaka ma noge i ile kilogramow ma dodane)
Czy mozna przez caly czas jezdzic z wlotem sierowanym do przodu ( chociaz w instukcji pisze ze przy jezdzie w deszczu lub opadach sniegu mozna ja odwrocic) ?
Tylko po co skoro sa przetloczenia - dreny aby sie pozbywac wody.Czy sprawdzaliscie po deszczu stan komory filtra i sam filter ?

Z gory dzieki za info.

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

: 15 lip 2012, 23:55
autor: jackswan
A wiec;
Po zalozenieu snorkela nie zauwazylem drastycznych zmian w spalaniu.
Zrobilem test szczelnosci w sposob opisany na forum.
Zalozylem zwykla reklamowke z marketu i uszczelnilem srebrna tasma.
Obroty silnika spadly do okolo 600- 700 przez okolo 2 minuty ( silnik walczyl o O2 ) a nastepnie nastapil strzal :)
Kiedy sprawdzilem- reklamowka byla w strzepach - tak ze wsio oki.
Nastepny krok to zrobienie odpowietrzen jak w linku ponizej:

http://www.fjcruiserforums.com/forums/4 ... r-mod.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

: 16 lip 2012, 21:15
autor: 05bubu
Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

: 16 lip 2012, 21:59
autor: Addams
05bubu, świetna teoria ale zupełnie pozbawiona sensu :mrgreen:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

: 16 lip 2012, 22:12
autor: Rokfor32
A to dlaczemu? :mrgreen:

W moto klasy superbike się często tak robi. Doładowanie dynamiczne. Tyle, że zaczyna to działać od jakichś 180 km/h wzwyż ... :mrgreen:

Re: SNORKEL W BENZYNIE V6

: 16 lip 2012, 22:36
autor: jackswan
05bubu pisze:Co prawda v8, jednak duzego znaczenia to nie ma..
Ja jezdze z odwroconym do tylu( mnie zachacza w lesie), jak bedzie skierowany do przodu moze za duzo powietrza dostawac zwlaszcza przy wiekszych predkosciach :/

Nie tak do konca.
Jezeli chodzi o silinki wolnossace to ma i to duze.
Powinno sie jezdzic skierowanym wlotem do przodu jak mowi instrukcja.
Zreszta u kangorow sama konstrukcja byla katowana w probach zamim go wydali na swiat.
Mozna go odwocic w przypadku opadow sniegu.
Ma dreny tak ze jak latalem w duzym deszczu nic w komorze filtra nie zanalazlem.
Nie wiem czy Twoj V8 made in germany jest zaturbiony czy nie ? :roll:
Jezeli jest to nie bedzie to mialo wieszego wplywu ( da sie to pomierzyc labolatoryjnie na hamowni ) ale to juz inne bajka. :)
Chociaz nawet dodajac kompresor do wolnossaka nie uda sie uzyskac maksymalnej mocy wlasnie za wzgledu na opory przeplywu przez plastikowa trabe.
Niby mala roznica a jednak. :)
Temat byl walkowany na forum ,dosc jasno zostalo to wyjasnione przez kolegow ( szczegolnie jezeli chodzi o silniki zaplonem samoczynnym).