Re: FJ Cruiser - namiot dachowy
: 04 kwie 2011, 15:27
cześć,
- aerodynamika : namiot jest dosc ciezki i niezbyt mi sie go chce zdejmowac po kazdym wyjezdzie . Z tego co widze bede raczej jezdzic z nim na codzien. Chodzilo mi zeby byl jak najbardziej aerodynamiczny ze wzgledu na zurzycie paliwa i dobrze sie komponowal z calym autem. Nie podobaja mi sie tzw"klocki" na dachu, ale to moje subiektywne odczucie.
masz rację, ściąganie tego często to może być mordęga. opory aerodynamiczne wszystkie modele mają podobne. czy piramida, czy klocek- nie ma co dyskutować. ja chyba jednak wybiorę "klocek". nie oczekiwałem, że w środku będę się mógł wyciągać włażę i śpię.
- szybkosc otwierania: zwalnia sie zamek i w trakcie 5 sekund mozesz juz byc na gorze. Nie trzeba rozstawiac zadnych nozek, zdjemowac pokrowcow itp...To samo przy skladaniu - ciagniesz sznurek i namiot juz zamkniety.
generalnie to chyba nie ma się co ścigać z otwieraniem takich namiotów. byle sprawnie i bez zbędnych zabiegów.
- szerokosc do spania : 145 daje naprawde duzy komfort.
145 to spory komfort a i namiot na Twoim FJ wygląda dobrze. tak patrząc to ma się wrażenie, że wręcz to tego auta zrobiony . kawał dobrej pracy wykonałeś.
bardzo napaliłem się na ten namiot lecz dla mnie teraz są ważniejsze sprawy. najpierw zawieszenie. później będziemy myśleć i zmieniać auto pod moje zachcianki.
pzdr
-[/quote]
- aerodynamika : namiot jest dosc ciezki i niezbyt mi sie go chce zdejmowac po kazdym wyjezdzie . Z tego co widze bede raczej jezdzic z nim na codzien. Chodzilo mi zeby byl jak najbardziej aerodynamiczny ze wzgledu na zurzycie paliwa i dobrze sie komponowal z calym autem. Nie podobaja mi sie tzw"klocki" na dachu, ale to moje subiektywne odczucie.
masz rację, ściąganie tego często to może być mordęga. opory aerodynamiczne wszystkie modele mają podobne. czy piramida, czy klocek- nie ma co dyskutować. ja chyba jednak wybiorę "klocek". nie oczekiwałem, że w środku będę się mógł wyciągać włażę i śpię.
- szybkosc otwierania: zwalnia sie zamek i w trakcie 5 sekund mozesz juz byc na gorze. Nie trzeba rozstawiac zadnych nozek, zdjemowac pokrowcow itp...To samo przy skladaniu - ciagniesz sznurek i namiot juz zamkniety.
generalnie to chyba nie ma się co ścigać z otwieraniem takich namiotów. byle sprawnie i bez zbędnych zabiegów.
- szerokosc do spania : 145 daje naprawde duzy komfort.
145 to spory komfort a i namiot na Twoim FJ wygląda dobrze. tak patrząc to ma się wrażenie, że wręcz to tego auta zrobiony . kawał dobrej pracy wykonałeś.
bardzo napaliłem się na ten namiot lecz dla mnie teraz są ważniejsze sprawy. najpierw zawieszenie. później będziemy myśleć i zmieniać auto pod moje zachcianki.
pzdr
-[/quote]