Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 lis 2018, 2:40
www.wyprawa4x4.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 04 kwie 2011, 15:27 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 13:10
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa/Gdynia
Auto: TOYOTA FJ CRUISER MT
cześć,

- aerodynamika : namiot jest dosc ciezki i niezbyt mi sie go chce zdejmowac po kazdym wyjezdzie . Z tego co widze bede raczej jezdzic z nim na codzien. Chodzilo mi zeby byl jak najbardziej aerodynamiczny ze wzgledu na zurzycie paliwa i dobrze sie komponowal z calym autem. Nie podobaja mi sie tzw"klocki" na dachu, ale to moje subiektywne odczucie.

masz rację, ściąganie tego często to może być mordęga. opory aerodynamiczne wszystkie modele mają podobne. czy piramida, czy klocek- nie ma co dyskutować. ja chyba jednak wybiorę "klocek". nie oczekiwałem, że w środku będę się mógł wyciągać :) włażę i śpię.

- szybkosc otwierania: zwalnia sie zamek i w trakcie 5 sekund mozesz juz byc na gorze. Nie trzeba rozstawiac zadnych nozek, zdjemowac pokrowcow itp...To samo przy skladaniu - ciagniesz sznurek i namiot juz zamkniety.

generalnie to chyba nie ma się co ścigać z otwieraniem takich namiotów. byle sprawnie i bez zbędnych zabiegów.

- szerokosc do spania : 145 daje naprawde duzy komfort.

145 to spory komfort a i namiot na Twoim FJ wygląda dobrze. tak patrząc to ma się wrażenie, że wręcz to tego auta zrobiony :) . kawał dobrej pracy wykonałeś.

bardzo napaliłem się na ten namiot lecz dla mnie teraz są ważniejsze sprawy. najpierw zawieszenie. później będziemy myśleć i zmieniać auto pod moje zachcianki.

pzdr

-[/quote]


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwie 2011, 22:05 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Posty: 336
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: FJ CRUISER 4,0
Pamietaj zeby sie nie spieszyc - ja czekalem prawie 2 lata zanim wiedzialem w 100 % czego chce i co bedzie spelnialo moje oczekiwania. Zapraszam na wizje lokalna przy okazji najblizszego spotkania.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 04 kwie 2011, 23:38 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 13:10
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa/Gdynia
Auto: TOYOTA FJ CRUISER MT
Bekon pisze:
Pamietaj zeby sie nie spieszyc - ja czekalem prawie 2 lata zanim wiedzialem w 100 % czego chce i co bedzie spelnialo moje oczekiwania. Zapraszam na wizje lokalna przy okazji najblizszego spotkania.


oczywiście :) zresztą wybieram się do Ciebie na słówko w sprawie FJOTA


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwie 2011, 7:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2009, 13:59
Posty: 3742
Lokalizacja: K-PAX
Konkurencyjne rozwiązanie z Maggiolina + ARB Rack Fit Kit

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwie 2011, 7:20 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 15222
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
Chyba nawet chłopaki się na tym wzorowali chowając belki poprzeczne w światło poprzeczek.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 kwie 2011, 9:34 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Posty: 336
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: FJ CRUISER 4,0
Dokładnie, to był jeden ze wzorów na którym się wzorowaliśmy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwie 2011, 21:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2008, 1:31
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa
Auto: TLC FZJ 80 40th Anniversary
Swietnie sie prezentuje na twojej FJ-cie. Bardzo schludne wykonanie - pasuje do tego auta :D . Zycze ci zeby dobrze sie tez sprawował na wielu wyprawach.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwie 2011, 22:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Posty: 336
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: FJ CRUISER 4,0
Za kilka dni pierwszy test na Korsyce :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 19 kwie 2011, 22:45 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2008, 1:31
Posty: 281
Lokalizacja: Warszawa
Auto: TLC FZJ 80 40th Anniversary
Wiem. Załuje ze nie moge dołączyć. Trzymam kciuki.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2011, 18:45 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Posty: 1859
Lokalizacja: Rataje Słupskie
Auto: 4Runner
Mam pytanie dotyczące mocowania na dachu , czy też na relingu. Odpakowałem dziś namiot z zamiarem zapakowania go na oryginalne belki relingu. Po dostaniu się do uchwytów oczom moim ukazało się 6 sztuk mocowań które są zrobione z 2 płaskowników do jednego śruba jest dospawana i ten wchodzi w szynę zamontowaną w namiocie , drugi płaskownik jest luźny i służy do złapania belki poprzecznej od dołu. Pierwszy problem to ilość mocowań czyli 6 sztuk , co sugeruje że potrzebujemy 3 poprzeczek , a u mnie są tylko 2. Drugi problem jest poważniejszy bo okazało się że mocowania są zrobione na raczej wąskie poprzeczki , a moje są szerokie podobnie jak szerokie poprzeczki Aero Thule. Wychodzi na to że muszę dorobić mocowania , ale czy wystarczy zamocować tylko na 2 poprzeczkach , czy też zamontować jest tak jak sugeruje producent.
PozdrawiaM


Załączniki:
mm.png
mm.png [ 27.2 KiB | Przeglądany 3943 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2011, 20:57 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2009, 13:59
Posty: 3742
Lokalizacja: K-PAX
Coś dziwnie zmodyfikowaną maskę i błotniki ma ten 4R, ale coś widać i na dachu i pod namiotem w tym ujęciu.

http://www.toyota120.com/forum/showthread.php?t=20128&page=2

Obrazek

http://www.toyota120.com/forum/showpost.php?p=135688&postcount=11

Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 maja 2011, 21:07 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Posty: 1859
Lokalizacja: Rataje Słupskie
Auto: 4Runner
No niestety już wiem że te fabryczne poprzeczki można sobie wsadzić i ponownie muszę zainwestować w belki do relingu chyba nawet takie jak na obrazku .Każda poprzeczka Thule ma nośność 100kg podczas gdy wersja OEM tylko 54 kg.Dla komfortu psychicznego wezmę 2 komplety . Ponieważ już zdołałem zagubić jeden z tych dedykowanych uchwytów sygnowanych przez JB to dorobię sobie 3 sztuki, aha na belki aero też uchwyt nie wejdzie , zresztą same belki mam za krótkie .
PozdrawiaM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 maja 2011, 10:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2008, 15:06
Posty: 336
Lokalizacja: Piaseczno
Auto: FJ CRUISER 4,0
Jak uporasz sie z klopotami i zamontujesz to wrzuc kilka fotek, bo jestem ciekawy koncowego efektu.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 maja 2011, 20:31 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2010, 13:10
Posty: 69
Lokalizacja: Warszawa/Gdynia
Auto: TOYOTA FJ CRUISER MT
Bekon, a opiszesz wrażenia z używania namiotu na ostatnim wyjeździe? ciekaw jestem.
pzdr


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 30 maja 2011, 21:07 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Posty: 1859
Lokalizacja: Rataje Słupskie
Auto: 4Runner
Jutro już się za to zabiorę koło południa . Znalazłem mocowanie leżało na ziemi tam gdzie namiot został złożony. Z grubsza to będzie wyglądać tak jak na zdjęciach pokazanych przez kolegę Pyrka, jedynie u mnie będą 3 poprzeczki i o długości 135 cm a nie 150 cm. Aby 150 cm mogło się zejść na relingu wymagałoby to powiększenia otworu w poprzeczce a na to nie miałem czasu i w sklepie nie mieli 2 kompletów 150 cm.
PozdrawiaM


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 45 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group