Vacky pisze:No ZUCH!
fajnie - nastepny.. hehee.
Czyżbyś był niezadowolony ze swego autka
Ale: mogę co jakiś czas aktualizować liczbę offficjalnie zarejestrowanych FJ w Bullandowni
cobyśmy (i btw: Kylon dla rozwoju f-my i przyszłych dla mnie rabatów) wiedzieli jak rośniemy w siłę (temat będzie jak najbardziej wiarygodny).
Co do Twojego pytania:
1) furę kupiłem przyszłościowo bo zamierzam wybyć ze "stolycy" na górską wioskę. Póki co, nie będę mojego szczęścia poprawiał - chcę poznać "jego" (jak Cruiser to chyba samiec
)możliwości. Na pewno poczynię niezbędne zakupy, żeby w lightowym terenie nie obudzić się w
- zaczynam od opon. Nie mam dużego doświarszczenia jeśli chodzi o teren. Mam nadzieję, że przy okazji klubowych bojów spotkaniowych
będę modernizował furę i mój pomyślunek. Data I rejestracji to początek 09.07 więc "opcjonalnie" mogę na "front and back of my car" zainstalować nawet nosorożca
Póki co, wymieniam WSZYSTKIE płyny infuzyjne i przednie klocki. Po 36kkm robię bilans otwarcia.
MARTWI mnie tylko jedno: kupiłem z shitowo zainstalowanym LPG - wali mi "żółte motorki" regularnie co stokilkadziesiąt km przy jeździe only PB (kody 00420 00430) . Sadzę, że delikwent nie przejechał więcej niż 10kkm w tej konfiguracji, ale mimo to jestem
Spróbuję to wyprowadzić - póki co to jest mój główny problem
2)kompletancja ... (chcę upgrdować profil ale: albo jestem niewyuczalny i nie potrafię znaleźć w profilu odpowiednich opcji, albo JEST TO NIEMOŻLIWE....)
co do szczegółów: gear box manual, convenience package with GY
, upgarade package #2 with C7
JEDNYM SŁOWEM: KAWAŁ FURY
Dzięki za pochwałę, za to że nabyłem bezkompromisowe autko