Kilka ważnych pytań po zakupie FJ
: 05 kwie 2018, 21:11
Cześć przesiadłem się z Mercedesa 300GD na FJ i mam kilka ważnych pytań na początek:
1. czy auto z USA (licznik mile) ma chłodnicę oleju skrzyni biegów (jeszcze nie leżałem pod autem) celem oczywistym co ważne jest przy stałej wyższej prędkości autostradowej - znane są liczne przypadki rozwalenia skrzyni automatycznej w autach z USA po przejechaniu 300-400km po autostradzie z prędkością > 130kmh - wersje EU miały najczęściej dodatkowe chłodnice oleju skrzyni właśnie ... jak wracałem autostradą to przez okienka obrazujące bieg skrzyni na obudowie drążka czuć było spory gorąc (?) czy to jednak od lampki (jest tam?)?
2. auto przy hamowaniu ściąga w prawo, przy przyspieszaniu cięgnie w lewo - pewnie temat znany? jeśli to co może być przyczyną?
3. przypadłość dziwna przy bardzo intensywnym przyspieszaniu zdarza się sytuacja, w której dochodzi nagle całkowitego zamulenia silnika (gaz w pobliżu podłogi max 80kmh) - pomaga zjechanie na bok i wyłączenie kluczykiem motoru - po ponownym odpaleniu nawet po 0.5s objaw znika - ktoś coś wie?
4. falowanie obrotów na zimnym silniku głównie (jest LPG) i nie do końca mega równe / płynne działanie motoru w czasie pracy (jestem wrażliwy czuję to całkiem wyraźnie choć 80% osób nie zauważy tego objawu) - V6 powinno chodzić jak aksamit tutaj jest miękka, ale jednak bawełna
Więcej grzechów na ten moment nie pamiętam ...
Z góry dzięki za pomoc!
1. czy auto z USA (licznik mile) ma chłodnicę oleju skrzyni biegów (jeszcze nie leżałem pod autem) celem oczywistym co ważne jest przy stałej wyższej prędkości autostradowej - znane są liczne przypadki rozwalenia skrzyni automatycznej w autach z USA po przejechaniu 300-400km po autostradzie z prędkością > 130kmh - wersje EU miały najczęściej dodatkowe chłodnice oleju skrzyni właśnie ... jak wracałem autostradą to przez okienka obrazujące bieg skrzyni na obudowie drążka czuć było spory gorąc (?) czy to jednak od lampki (jest tam?)?
2. auto przy hamowaniu ściąga w prawo, przy przyspieszaniu cięgnie w lewo - pewnie temat znany? jeśli to co może być przyczyną?
3. przypadłość dziwna przy bardzo intensywnym przyspieszaniu zdarza się sytuacja, w której dochodzi nagle całkowitego zamulenia silnika (gaz w pobliżu podłogi max 80kmh) - pomaga zjechanie na bok i wyłączenie kluczykiem motoru - po ponownym odpaleniu nawet po 0.5s objaw znika - ktoś coś wie?
4. falowanie obrotów na zimnym silniku głównie (jest LPG) i nie do końca mega równe / płynne działanie motoru w czasie pracy (jestem wrażliwy czuję to całkiem wyraźnie choć 80% osób nie zauważy tego objawu) - V6 powinno chodzić jak aksamit tutaj jest miękka, ale jednak bawełna
Więcej grzechów na ten moment nie pamiętam ...
Z góry dzięki za pomoc!