Strona 1 z 2

200 GX

: 22 gru 2012, 22:48
autor: tadeo
Zdecydowanie najlepszy LIFTING 200... :)
No nie PYRKA ? :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: 200 GX

: 22 gru 2012, 22:53
autor: tadeo

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 12:03
autor: Pyrka
tadeo pisze:Zdecydowanie najlepszy LIFTING 200... :)
No nie PYRKA ? :)
No tak, tak, oczywista oczywistość. Mikołaj się spóźni pod choinkę. Tylko zdjęcie dosłał. No i nie biała :?

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 12:08
autor: tadeo
Od czego Photoshop ?

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 16:17
autor: Emek


78000$

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 16:44
autor: Jerzy23
Takie J200 z wertykalnie dzielonymi tylnimi drzwiami jezdza po GCC od ponad roku. Kiedys na forum wrzucilem nawet zdjecie takiej.

Sa tez wersje z kolem zapasowym montowanym na tylnich drzwiach. Kolo jest zmontowane bezposrednio do drzwi, za pomoca takiego modulu podobnego do rozwiazania Y61. Latwiejsze w instalacji i tansze niz ta rampa otwierajaca sie razem z drzwiami jak w J100 czy wczesniejszych wersjach J200.

Jak narazie J200 z nowymi drzwiami sa tylko w wersjach roboczych. Biale, proste, najczesciej w manualu (choc nie tylko) i z silnikami 1GR-FE i 1VD

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 18:27
autor: Zaparka
Takowe wersje robocze chyba nie sa dostepne na rynku europejskim?

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 18:45
autor: tadeo
Wszystko pewnie kwestią czasu, kiedyś za 105 tęskne spojrzenia niejeden powłóczył a teraz wiszą na allegro i chętnych nie ma.

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 19:20
autor: Jerzy23
No jak to sa HZJ105 to sie nie dziwie ze wisza na allegro i nikt nie chce. :mrgreen:

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 19:27
autor: proto
Zaparka pisze:Takowe wersje robocze chyba nie sa dostepne na rynku europejskim?
Tylko import indywidualny :mrgreen:
Widocznie za mało jest świadomych użytkowników którzy by wybrali takie wersje GX :cry:

Tadeo, masz trochę rację z tymi HZJ105 cz HZJ75/78 że wiszą w ogłoszeniach i nikt tego nie chce kupić.
W założeniu są to madafaka wypawowe czołgi, ale dziś świat już się zmienił.Są to zwykle już starsze autka,powolne i mało ekonimiczne ale ceny to ho ho.
Te same trasy oblecisz LC100 czy LC120, Pajero czy Disco 3 w komforcie i lepszej ekonomice. Na wyprawie np do Maroka 85% trasy to dojazdówka po asfalcie. Cywilizacja też już dość daleko sięga w kwestii ewentualnych napraw nawet nowszych samochodów.

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 20:47
autor: Emek
Zależy czy chcesz zmierzać w stronę cywilizacji. Ja tam raczej w drugą stronę chciałbym celować. :D

Re: 200 GX

: 23 gru 2012, 20:52
autor: proto
Ziemia jest okrągła.Im dalej od domu tym bliżej do niego z drugiej strony :wink:
Morel, napisz gdzie się wybierasz na "ucieczkę od cywilizacji" bo może nawet nie wiesz że WiFi już tam jest :mrgreen:

Re: 200 GX

: 03 kwie 2013, 19:49
autor: roso
Na poniższej stronie można fajnie pobawić się tuningiem zewnętrznym LC 200

http://www.3dtuning.ru/en" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 200 GX

: 03 kwie 2013, 23:12
autor: Templar
roso pisze:Na poniższej stronie można fajnie pobawić się tuningiem zewnętrznym LC 200

http://www.3dtuning.ru/en" onclick="window.open(this.href);return false;
Twój link doskonale obrazuje jak wielką krzywdę można wyrządzić autu :D

Re: 200 GX

: 08 lip 2013, 22:22
autor: tadeo