Strona 3 z 3

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 28 sie 2012, 21:44
autor: Jerzy23
Kameleon pisze:
Jerzy23 pisze:i co sprzeglo oraz H151F wytrzymija te 800Nm?
Seryjne sprzęgło 300mm wytrzymuje i 600Nm ( np w konwersji na V8 6,5TD), a gdzieś czytałem że nawet do 700Nn :shock:
Przy tych 800Nm to tylko wzmocnione 8) . Sam wiesz że skrzynie H151F jest wystarczająco solidna.
Sprzeglo wytrzymuje ze 3-4 przypalania na siwy dym nawet.. dalej dziala. Przynajmniej w manualnej J10. :mrgreen: W mojej pierwszej FZJ100 tak cwiczylem jazde po piachu :mrgreen:

A H151F ma opinie najbardziej nie-zajebliwej skrzyni do duzego 4x4. Co ciekawe raszta, czyli dyfry i polosie juz takiej opinii tutaj nie maja :mrgreen:

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 28 sie 2012, 21:53
autor: seburaj
tylne dyfry ? tylne polosie ?
nie sądzę 8)

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 28 sie 2012, 22:07
autor: Jerzy23
W porownaniu do Y61 to raczej nie to samo. Jest tu taki duzy warsztat i magazyn specjalizujacy sie w montarzu i sprzedarzy tylko silnikow, skrzyn i dyferencjalow. Zadnych drobnych rzeczy. Mam od nich dane, ze o dyfry do patrola, nawet starego Y60 nigdy nikt nie pyta. Do J8 i J10 juz czesciej. Najszybciej leca dyfry w Hillu, ale tez najwieksze pacany tym jezdza tutaj niestety. To w ramach Toyoty.

Inne marki roznie. Np. Pajero II jest wysoce bezawaryjne mechanicznie, ale juz automaty od pajero III i mlodszych sie sypia czesto. Stare koreance to miazga, ale i tez czesci sa tansze i dostepne w oryginalnej uzywce :wink:

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 28 sie 2012, 22:54
autor: estewes
J200 z 3 i 6 inches liftem.


Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 29 sie 2012, 16:14
autor: seburaj
3" w sam raz... te 6" wyglada juz karykaturalnie (tym bardziej, ze juz widac mocno obnizany przedni dyfer) :roll:

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 29 sie 2012, 21:31
autor: Zaparka
LC V8 nie jest to samo co J200?

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 29 sie 2012, 21:37
autor: kylon
Jest

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 16 paź 2012, 13:15
autor: czobi
w temacie mojego znielubialego arbuzowozu takie znalzlem z pozytecznymi opisami gadzetow.
http://www.expeditionportal.com/vehicle ... eries.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 16 paź 2012, 15:38
autor: anoretka
Strasznie to wygląda.
Ta hydraulika na przednich błotnikach kończy się gdzieś pod spodem, a progi zostały fabryczne. Najgorsza ta latarnia z tyłu.
Ciekawy natomiast patent z tą owiewka bagażnika - ciekawe czy jest ciszej.

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 16 paź 2012, 20:55
autor: seburaj
strasznie to wygląda wnętrze 200-tki w porownaniu do starszej o ponad dziesiec lat 100-tki... :mrgreen:
materiały, plastiki... dokad zmierza ta motoryzacja :roll:

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 04 kwie 2013, 11:29
autor: tadeo

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 08 maja 2013, 14:38
autor: Gercu
Wszedłem ponownie na ten wątek i powiem szczerze że J200 ROBI :) :) :)

Re: LC V8 (a właściwie J200) w TERENIE !

: 21 maja 2013, 22:22
autor: Addams
dla tych, co mówią, że za mało robi..

Obrazek