Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 23 maja 2018, 18:18
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Post: 13 sie 2012, 21:45 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 12:56
Posty: 167
Lokalizacja: Warszawa
Auto: Hilux D4D
Chcecie zobaczyć jak radzi sobie w terenie topowy Land Cruiser?
Korzystając z dobrodziejstwa internetu publikujemy film prosto z krainy OZ.

http://passion4travel.pl/index.php/toyota-land-cruiser-j200-w-terenie/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 14 sie 2012, 11:57 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Posty: 3997
Lokalizacja: wawa
Auto: classic hill
Pixar robi swietne animacje nawet toto wyglada jak autoterenowe wterenie :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 26 sie 2012, 23:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 9:19
Posty: 843
Auto: FZJ76
czobi zajedziesz tym dalej niz najbardziej odrestaiurowana 40-stka. :wink:

Gdalem kiedys z wlochem co mieszka w Omanie juz prawie 40 lat. Jak pojawila sie seria 80 to wlasciciele J61 oznajmili, ze konczy sie epoka i koniec z off roadem. Pozniej wszyscy jezdzili FZJ80 tak samo dobrze albo i lepiej niz wczesniej FJ61. Jak przyszla J10 to byl placz i lament bo IFS i wogole same kable i plastiki. Jezdzili dalej!

Dzis owy wloch jezdzi VDJ200 z 2009 i nie zamienilby tego auta na Fj61 od ktorej zaczynal.. :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 9:46 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3846
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Jerzy23 pisze:
czobi zajedziesz tym dalej niz najbardziej odrestaiurowana 40-stka. :wink: . :mrgreen:

prawda, prawda...
W Omanie...
A u nas na przykład jest woda i błoto, dwusetka w nich jakby gorzej robi :mrgreen:
No i w "suzukowym" lesie tyż :mrgreen:
Co kto lubi :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 9:55 
Offline

Rejestracja: 16 paź 2009, 0:25
Posty: 2200
Lokalizacja: z auta
Auto: VW T4 Syncro- Osiołek, ale jak w domu się czuję
Przemyślałem sprawę poważnie i jestem gotów przyjąć 200-tkę na roczne testy. Jest tylko jeszcze pytanie: czy przez tylne drzwi wsadzę krąg betonowy 120 widlakiem? Z wywiezieniem i wyładunkiem już sobie poradzę. Wiem że hiluś bardziej się do tego nadaje ale jednak wolę LC.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 11:38 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2009, 18:35
Posty: 3846
Lokalizacja: Łódź
Auto: FJ40, BJ45
Remik pisze:
Przemyślałem sprawę poważnie i jestem gotów przyjąć 200-tkę na roczne testy.

Co Ty Remik :?: :!: Umęczysz się :!: :mrgreen: :mrgreen:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 12:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 gru 2009, 17:04
Posty: 1333
Lokalizacja: Warka
Auto: TOYOTA FJ i UZJ40
Remik ty sobie Żuka kup do wożenia kręgów a nie katowac chcesz każdą Toyotę.
paweł


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 12:58 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sty 2009, 15:48
Posty: 455
Lokalizacja: MUTT Gliwice
Auto: HZJ-73, 2xGAZ69
200-V8 można np. na plaży znaleźć :wink:



Ostatnio zmieniony 27 sie 2012, 23:17 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz
Dodałem tagi YT.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 13:22 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14789
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
To nie dwusetka ;-)
Ale muszę przyznać że to J200 to bardzo fajne auto i terenowo tez sobie daje radę. Nie patrząc na plastiki które odpadają to mimo wszystko z podjazdem Remikowym sobie poradzi i nie tylko :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 13:49 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2009, 13:59
Posty: 3742
Lokalizacja: K-PAX
Jeszcze rok, dwa i wyspa się nam zazieleni tak, że niczym innym się nie przejedzie. Na Campie w 2013 ze świecą pewnie szukać jakichś J7, J9 i J12 będzie trza.



Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 14:04 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2007, 10:19
Posty: 3997
Lokalizacja: wawa
Auto: classic hill
wiem ze toto jedzie, jakos,byc moze i nawet lepiej o niebo niz nasze stare klamoaty a na pewno
juz mniej trzeba umiec, wrecz mozna byc roslina totalna z uposledzeniem, zeby dalej zajechac bo
to komputer ci galkuje przelicza softweruje smoje boje etc etc
nie poradze staroswiecki jestem i gejowozow ostatnich 10 lat nie znosze
co niektore jakos sie bronia wygladem tu mysle o LR- disco4 range moze- na pewno nie toyota 2oo wybulbiony arbuzowoz.
tak mam sori pany 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 14:24 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 9:19
Posty: 843
Auto: FZJ76
Addams pisze:
Jerzy23 pisze:
czobi zajedziesz tym dalej niz najbardziej odrestaiurowana 40-stka. :wink: . :mrgreen:

prawda, prawda...
W Omanie...
A u nas na przykład jest woda i błoto, dwusetka w nich jakby gorzej robi :mrgreen:
No i w "suzukowym" lesie tyż :mrgreen:
Co kto lubi :wink:


Do "suzukowego" lasu to nasza kochana toyota produkuje GRJ71. Taka jak na zdjeciu ponizej. Nowka sztuka anno domini 2012. :mrgreen:

Załącznik:
Komentarz: Land Cruiser GRJ71
GRJ71.JPG
GRJ71.JPG [ 131.83 KiB | Przeglądany 4054 razy ]


Kazdy ciezki samochpd bedzie gorzej jezdzil po wodzie i blocie. To samo dotyczy modeli, ktore na TLC ciesza sie wielka estyma. J6 J8 czy J10 ugrzezna tak samo jak J20 . :mrgreen:

Kiedys bylem na pustynii z jednym omanczykiem w UZJ200. Ja musialem zapinac reduktor a on poprostu dodawal gazu. I tak jechalismy przez wydmy :mrgreen:

Czobi o gustach sie nie dyskutuje to prawda. Niech se kazdy jezdzi czym lubi. Ja tam niemialbym nic przeciwko na przesiadke do manualnej i roboczej VDJ200L. :mrgreen:

No i Pyrka mialby wiecej miejsca :lol:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 16:21 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Posty: 14789
Lokalizacja: Warszawa
Auto: BJ42
A ja sobie dłubie w J200 i mi się podoba. A taki ze zdjęcie jeszcze kiedyś powróci 8)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 17:43 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2007, 10:56
Posty: 1453
Lokalizacja: Kraków
Auto: LJ-79 na dożywocie
Pany, sprawa jest prosta jako ten drut przysłowiowy...
Zawsze lepiej jest być młodym, pięknym, zdrowym i bogatym... ;-)
I rzecz się nie kończy na akcie zakupu auta, lecz zależy od całokształtu sytuacji życiowej i perspektyw na przyszłość.
Jeśli komuś nie mrozi tyłka perspektywa finansowa, że w razie "W" wraca z pustyni Kyzył-kum pięcioma samolotami, a auto spokojnie czeka w najlepszym z możliwych serwisie na nowy komputer, wtryski, fracht do PL, i fakturę :mrgreen: , to voile!
Z pewnością 500 koni i niutonometrów oraz podwójna klima z filtrami p-pyłkowymi daje większe możliwości w terenie i komfort, niż cztery cylindry, cztery koła, kierunkowskazy i światła....
Ja pokornie uczę się mechaniki od podstaw, i poznaję auto, w którym nie ma się za bardzo co zepsuć, bo... nic nie ma. ;-)
...Ale za to, do wyprzedzenia TIR-a potrzebuję 4,5 km wolnej prostej.... :oops:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 27 sie 2012, 18:14 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 9:19
Posty: 843
Auto: FZJ76
A co jest po srodku jeszcze? Czy tylko komputery i 5 samolotow z jednej strony i cztery kola z kierunkowskazami z drugiej?

Ogrom wspolczesnych 4x4 jest znacznie bardziej bezawaryjna niz sie powszechnie sadzi. Statystyki serwisu Toyoty w Omanie, gdzie LC jest tak powszechnym autem jak mondeo w PL mowia wyraznie, ze FZJ80 czesciej ladowala w serwisie z powodu jakis usterek niz FZJ100. To dane na tysiacach egzemplazy, a nie kilkudziesieciu co jezdzi w PL. Nowa J200 jest autem o jednym z najwyzszych wspolczynnikow bezawaryjnosci. Jak sie samemu czegos tam nie rozpirzy to male szanse ze auto nagle stanie gdzies na azjatyckim stepie :mrgreen:

Kiedy ty bedziesz w praktyce sprawdzal czego sie z tej mechaniki nauczyl gdziej na bezdrozach,bo nie wierze zeby po prawie 20 latach uzywania nie nastapilo zmeczenie materialu nawet w twardej J7, obok ciebie przejedzie prosta robocza J200 w dizlu i tylko kurz zostawi :)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group