Przymiarka do 200 V8 ...

Moderator: luk4s7

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Jerzy23 »

tak

Awatar użytkownika
Adam
Klubowicz
Posty: 365
Rejestracja: 20 maja 2009, 12:05
Auto: LC120,2xHDJ100,Partol:)

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Adam »

Jak to prawda, to dodam 3 grosze.
Carsdubai sprzedaje wersje arabskie, w naszym klimacie nie da się ich dogrzać w zimie. Przy ujemnych temp będziesz miał kilka stopni w aucie i jazdę w czapce.
LC200 w dieslu ze sprężynami jest bardzo twarde, benzyna zdecydowanie wygodniejsza, to dwa zupełnie różne auta. Diesla zrobili takiego bardziej "męskiego" bo ludziska narzekali na awaryjność wcześniejszych wersji pneumatycznych. Ja chciałem kupić używkę ale po jeździe próbnej dałem sobie spokój. Do codziennej jazdy pneumatyk jest zdecydowanie wygodniejszy.

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Jerzy23 »

Sprawe mozna by filozoficznie rozpatrzyc. Po pierwsze na forum niema czegos takiego jak dzial J200, wiec nic takiego znalesc nie mogles :mrgreen: Z drugiej zas strony byles w dziale gdzie toczyla sie dyskusja o J200 ....pytajac jednoczesnie gdzie jest ten dzial.. :mrgreen:

doprawdy sam Sartre by tego lepiej nie wymyslil... :mrgreen: :mrgreen:

:lol:

consigliero
Klubowicz
Posty: 1889
Rejestracja: 17 sie 2008, 22:14
Auto: 4Runner
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: consigliero »

kylon pisze:Igor.
Poczytaj sobie - jest sporo informacji w dziale o J200. Moim zdaniem dostępna u nas wersja benzynowa jest gorsza od diesla.
Sprawe mozna by filozoficznie rozpatrzyc. Po pierwsze na forum niema czegos takiego jak dzial J200, wiec nic takiego znalesc nie mogles Z drugiej zas strony byles w dziale gdzie toczyla sie dyskusja o J200 ....pytajac jednoczesnie gdzie jest ten dzial..

doprawdy sam Sartre by tego lepiej nie wymyslil...

Przeczytawszy pierwszą informację przeglądając opcję "nowe posty" poszukałem działu J200 i nie znalawszy takowego zadałem pytanie, bo podobno kto pyta nie błądzi. Tym samym składam samokrytykę i proszę o łagodny wymiar kary
PozdrawiaM

anoretka
Posty: 169
Rejestracja: 22 gru 2010, 20:16
Auto: V8 (2008)
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: anoretka »

igor909 pisze:Musze kupić nowy na koszty itp ...
(...)
Możecie mi przybliżyć koszty eksploatacji
(...)
Ogólne za i przeciw ...
To dobry wybór, żeby mieć te koszty..., eksploatacyjne również. Ja brałem leasing, ale uparłem się na używkę - wiadomo, nowy szybko traci na wartości. Udało się choć większość nie chce leasingować używanych.
Po 2 latach użytkowania stwierdzam (silnik 4.5 ON):
- trasa zgodnie z przepisami 12l/100km (drogi w Polsce); 13,5l/100km (autostrada ~140km/h)
- miasto bez korków 16l/100km
i to pod warunkiem delikatnej jazdy.
- wszystko inne 25+

Przeglądy? Zależy od ilości oleju który musisz wymienić. Te "duże", gdzie idzie kilkanaście litrów, to w ASO mieściłem się w okolicach 3.000 brutto. Komplet tanich klocków (jak sam wymieniasz), to 400zł.
Koniecznie zmienić opony na "normalne", ja miałem jakieś DUNLOPY na 20'' felgach. Na koleinach nie panowałem nad samochodem przy 80km/h. Zostałem przy 18'', ten wyższy profil wystarczył. W wersji z 2008 roku pozwalali jeszcze na 17'', ale te nowe V8 to podobno tylko 18 i jakieś problemy w zamiennikach z homologacja na alufelgi do zawieszenia pneumatycznego. Masz więc koszty :D - nowy komplet +zapas.
Uwaga na rdzewiejąca ramę. Koniecznie myć podwozie po zabawie w błotku i po zimie. Ja proces postępowania rudego spowolniłem, że nie widzę nowych ognisk rdzy. Co nie znaczy, że nie trzeba się tym zająć.
Ze względu na gabaryty wszystko co będziesz chciał w tym aucie przerobić to płacisz z górnego przedziału cenowego.
Zawieszenie pneumatyczne mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie. Jak się popsuje, to się zobaczy. Widziałem oferty, że można wywalić i przerobić - puki co cieszę się komfortem.

:!: Informacja dla teściowej (mamusia się dokłada?) - samochód ma fajny stopień, nie jakieś tam rurki na których nie da się stanąć w szpilkach.

Z awarii to miałem filtr paliwa do wymiany, bo się zasyfił. Oleju nie bierze nawet kropelki.
... a za wszystko inne zapłacisz Pan kartą...

Awatar użytkownika
wi909
Posty: 8
Rejestracja: 05 kwie 2012, 10:21

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: wi909 »

Gorąco polecam takowy model. Zajebi*cie się jeździ. Przyspieszeniem zawstydzi nie jednego dresiarza w BMW e36. Jest "trochę" ciężki i hamulce mogłyby być ociupinkę lepsze ale do przyjęcia. Jeżeli nie przywiązujesz wagi do spalania (Moje średnie 15.6-17) to auto jest naprawdę super. Nie ma chama na ten samochód. Nikt się przed Ciebie nie wpieprzy gdziekolwiek. Pozdrawiam :)

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: drako »

powinienes igor kupic sobie tego nowego patrola napewno gdzies w UE stoi i czeka :) a firma leasingowa da sobie rade.
Obrazek

rzemanki
Posty: 68
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:23

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: rzemanki »

drako pisze:powinienes igor kupic sobie tego nowego patrola napewno gdzies w UE stoi i czeka :) a firma leasingowa da sobie rade.
Obrazek
nie ma w UE

Tylko kraje Arabskie i np Ukraina; Rosja.

Nie spełnia podobno norm ekologicznych.

Ponadto firmy leasingowe w przeciwieństwie do aut np z Ue - boją się aut z "wschodu".

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: drako »

to troche zenada ze strony nissana

czym taki nowy parch rozni sie od lc 200

Awatar użytkownika
Pyrka
Posty: 3742
Rejestracja: 15 mar 2009, 12:59
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Pyrka »

Jakbym miał wybierać "oczami" to V8 znacznie ładniejsze jest wg mnie.

Nissan Patrol - субъективный тест БОЛЬШОГО джипа!

rzemanki
Posty: 68
Rejestracja: 10 gru 2008, 01:23

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: rzemanki »

drako pisze:to troche zenada ze strony nissana

czym taki nowy parch rozni sie od lc 200

Jaki w terenie to nie wiem bo jechałem tylko po asfalcie i zaśnieżonych drogach.
Natomiast na szosie zdecydowanie szybszy od V8. Od wersji przed liftingiem ma bogatsze wyposażenie; sprawia też wrażenie troszkę lepiej wykonanego od V8.

Wady to brak w EU.

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: drako »

jak znam igora to sobie poradzi
:mrgreen:

Awatar użytkownika
tadeo
Klubowicz
Posty: 1428
Rejestracja: 18 kwie 2008, 22:48
Auto: VDJ 76 i 150
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: tadeo »

hmm,
generalnie absolutnie nie polecam...
w sumie to nie wiem do czego niby to auto wymyślili...
pojeździłem w sumie 4 tygodnie i nic mnie w nim nie ujęło...

Obrazek

w ternie nie robi...
Obrazek

z "apgrejdowany" ciulowo wyglada
Obrazek


więc, po Ci to ? po Ci to ? :)

Awatar użytkownika
Addams
Klubowicz
Posty: 3856
Rejestracja: 19 lis 2009, 17:35
Auto: FJ40, BJ45
Kontakt:

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Addams »

Przecież napisał że na koszty :D
Jeździć tym nie będzie :wink:

Jerzy23
Posty: 843
Rejestracja: 29 sie 2009, 09:19
Auto: FZJ76

Re: Przymiarka do 200 V8 ...

Post autor: Jerzy23 »

rzemanki pisze:
drako pisze:to troche zenada ze strony nissana

czym taki nowy parch rozni sie od lc 200

Jaki w terenie to nie wiem bo jechałem tylko po asfalcie i zaśnieżonych drogach.
Natomiast na szosie zdecydowanie szybszy od V8. Od wersji przed liftingiem ma bogatsze wyposażenie; sprawia też wrażenie troszkę lepiej wykonanego od V8.

Wady to brak w EU.
rozni sie troche :mrgreen:

Przedewsztstkim jest koszmarnie brzydki, zwlaszcza od przodu. Wyglada jak kloc na koleczkach. Pozatym dali mu niezalezne zawieszenie z tylu. LC 200 ma sztywny most. Nie wiem jak te wersje rosyjskie ale u arabow jest chyba tylko wersja z silnikiem 5.0 V8.
Ze starym patrolem nie ma wiele wspolnego, ale tez wciaz produkuja poprzednia wersje Y61. Dwa dni temu widzialem jak nowki sztuki staly przed salonem nissana.

Lc 200 zdecydowanie jest dzielniejsze w terenie. Na Wahiba widzialem jak lokalsi bawili sie nowym Y62 i LC 200. Widac bylo, ze Toyota mimo gabarytow jest tez samochodem terenowym.. :wink:

ODPOWIEDZ