Strona 1 z 1

LC V8 z Emiratów

: 24 mar 2018, 20:18
autor: CiMac
Z braku na rynku... szukam od jakiegoś czasu informacji o niespodziankach jakie mogą mnie czekać jeśli kupię LC V8 (diesel) z emiratów lub Rosji (nie wiem do końca skąd firmy do polski je sprowadzają).

Znalazłem różne informacje, że np. po przekroczeniu 120 km/h włącza się jakiś sygnał itp. Ale mało konkretów.

Czy macie wiedzę na ten temat czy występują znaczne różnice w stosunku do egzemplarzy, które można było kupić w Europie jeszcze 2 lata temu?

Czy serwis takiego samochodu w Polsce jest możliwy? Mam na myśli ASO.

Dzięki za pomoc

Re: LC V8 z Emiratów

: 24 mar 2018, 20:41
autor: buła lx450

Re: LC V8 z Emiratów

: 24 mar 2018, 23:47
autor: dohap
Musisz bardzo uważnie ogladac wersje z Emiratów. Te sprzedawane u nas to zwykle paździerz z dodatkowymi chromami, spojlerem i tv w zagłówkach. Brak wielu funkcji i tania sredniopodstawowa wersja srodka. Nigdy nie bedzie grzania kierownicy i podgrzewania foteli. Szukalbym wersji z Rosji, po amerykanskich są najbogatsze. Jest kilka na miejscu, zwykle w Gdyni. Ale stoi tez u dealera prawie nowa benzyna, i to bym jednak z doswiadczenia porownawczego polecał.

Re: LC V8 z Emiratów

: 25 mar 2018, 10:42
autor: Wiener
Z Rosji raczej nie ma obaw, tylko bardzo trudno znaleźć firmy importujące z Rosji (oprócz Mo**ka Motors, gdzie ceny wszystkich samochodów - dostępnych w UE czy nie, nawet 150ki 2.8 są o 20-30% wyższe, niż w salonach) - wersje jak Lux Safety są bardzo podobne do europejskich. Z Emiratów to raczej gówno kupisz - paździerze z toną chromu i zegarami z HZJ76. O jakimkolwiek Safety Sense zapomnij. Zresztą wystarczy porównać sobie katalogi z toyota.ru i toyota.ae .

Re: LC V8 z Emiratów

: 30 maja 2018, 14:46
autor: tomaszv8
Witam
jestem w posiadaniu v8 z emiratów
kolego nie czytaj bredni które wypisują osoby ogladąjące te auta jedynie na yutubie...
tak mają słabsze wyposażenie ale tylko w przypadku gdy takie cie interesuje i takie zamówisz , na te najdroższe 5,7 z ful wyposażeniem za 1 mln po prost polaków nie stać i rzadko taką mozna spotkać
jest więcej zalet niż wad
służę informacjami na temat auta, możliwości serwisu i zakupu nawet na w leasingu ale bardziej prywatnie
nie ma sensu kłucić się na forum co kto ma i dlaczego.

z plusów arabska wersja choćby się miała spalić ze wstydu od opowieści na jej temat na forum musi zrobić 1000 km na jednym baku. europejska będzie się mogła jedynie temu po przyglądać
jest twardsza ma grubszą blachę , odporniejszy lakier itd itp
pozdrawiam

Re: LC V8 z Emiratów

: 30 maja 2018, 15:56
autor: dohap
Polaków nie stac na te auta? Padłem ze smiechu, zobacz co i za ile sprzedaje sie w Polsce w segmencie premium (nie, toyota tu się nie zalicza, nawet emiracka). 5.7 z full wyposazeniem to u nas po narzutach kwota troche powyzej 5set. Bajania o milionie pln zostaw dla dzieci, ktore z bajecznego wschodu widziały Dubaj i Egipt all inclusive. Do bańki nie dojeżdża nawet lexus, najdrozszy nowy lx w Europie nie przekracza 700tys. To tylko toyota, wół roboczy, nigdy nad Zatoką nie bedzie Gelą. Specyfikacje są dostepne, nie ma w nich nic niesamowitego, nie są tak dopchane jak rosyjskie z powodu klimatu (grzanie kierownicy, foteli, grzalki, zdalne uruchamianie, filtry, podgrzewacze paliwa). Wiekszy bak to zaden problem, 3tyg czekania. Podobnie jak inne akcesoria. A skoro masz grubszą karoserie to podaj vin, bardzo jestem tego ciekawy.

Re: LC V8 z Emiratów

: 31 maja 2018, 07:50
autor: Wiener
Dobry żart. LC V8 dla poganiaczy kóz za 1mln. Najdroższy LC200 5.7 na toyota.ae to 349 AED, czyli jakieś 352 000zł i to z VATem i przed rabatami. Za 1mln można kupić sobie takie 3. Wyposażenie to gruz - nawet nie można zamówić sobie wersji z Toyota Safety Sense. No ale za to jest więcej chromu i tablety z tyłu. :lol:

A co do grubszej blachy, to tylko: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

LC200 to niewątpliwie świetny samochód, ale nie wersja na kozie republiki za cenę wyssaną z palca. Dlatego też będzie LX https://www.youtube.com/watch?v=Qa2XQYPVpog

Re: LC V8 z Emiratów

: 01 cze 2018, 10:50
autor: tomaszv8
hej hej Panowie
macie rację wiecie lepiej
ta bańka to w przenośni
ale nie róbcie patologii z tego posta bez podania przynajmniej wersji pakietowej auta
proszę was mieliśmy pomóc koledze w dokonaniu czegoś tam ;) ;)

zamiast wyśmiewać post pomóżcie koledze który go rozpoczął, przynajmniej się komuś przydacie anie tylko się bawicie i wyśmiewacie
przykładowa toyota v8 w wersji lx jak to słusznie zauważyliście
https://www.otomoto.pl/oferta/lexus-lx- ... zmtjH.html


Koledzy doskonale wiecie że v8 nie kupuje się na gale i bulwary tylko żeby po piasku i wertepach poganiać to auto do zabawy
Tak na marginesie różnic między ue a arabskimi nie ma co pisywać bez podania pakietu zakupowego auta

jest ich bardzo duzo inne na USA inne na UE , na Australie i Arabie itd

i jeszcze raz podkreślam służę pomocą pod kątem informacji o różnicach jak je zniwelować

PS PODGRZEWANA KIEROWNICA JEST DLA DAM
są bardziej istotne różnice które trzeba znać przed dokonaniem wyboru wersji zaczynając od ero 6 a UE braku dopuszczenia , rodzaje zawieszenia , wybór napedów itd

uprzejmie pozdrawiam

Re: LC V8 z Emiratów

: 05 cze 2018, 20:48
autor: Emek
Wiener pisze:Wyposażenie to gruz - nawet nie można zamówić sobie wersji z Toyota Safety Sense.
No przyznam że ubawiłem się. A na wuja to komu??

Re: LC V8 z Emiratów

: 05 cze 2018, 21:15
autor: kylon
No właśnie. Po co to? Ten system zupełnie nie działa. Mam to wiem.

Re: LC V8 z Emiratów

: 01 lip 2018, 08:18
autor: Walkie
Czesc,
Wlasnie zakupilem taka Emiracka wersje od posrednika z PL i juz w PL zarejestrowana, niczego jej nie brakuje oprocz paru drobiazgow niezgodnych z opisem jak bak (mial byc 138L a jest standardowy chyba 90L), Hak czy na razie nie dzialajace sensory cisnienia w kolach. Mysle ze moge ja spokojnie polecic :)

Pozdrawiam :)