Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 21 maja 2018, 18:40
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kupno LC200 V8
Post: 29 paź 2017, 22:09 
Offline

Rejestracja: 29 paź 2017, 21:55
Posty: 1
Hej koledzy,

Myśle o kupnie LC 200 w dieslu 4.5 V8 2010-2012.
Coś takiego powidzmy: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... zb0Jk.html
Chciałbym Was prosić o poradę na co zwrócić uwage przy kupnie.
Być może jakiś kontakt do osób z okolic Katowic aby omówić ten temat.
Będe zobowiązany :).


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 mar 2018, 13:08 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2018, 10:58
Posty: 4
Siemka. Moze I nowy jestm I nie ma doswiadczenia z tymi wozami- tzn w wersji normalnej. Ale od 2012 roku jezdze wersjami opancerzonymi 4.5-5.5 tony. Serujny diesel. Absolutnie nic nigdy nie stalo mi sie z silnikiem czy elektronika ( raz poduszka sie zapalila) . Tyle ciekawego ze przez kilka lat przerobilem kilkanascie egzemplarzy , wiec moge powiedziec ze to dobre wozy a nie woz :-)


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 mar 2018, 16:07 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:32
Posty: 1704
Lokalizacja:
Auto: KZJ95
bugiat pisze:
4.5-5.5 tony. Serujny diesel.

To chyba nie jest auto w teren... taka masa na seryjnych kołach zrobi koleiny nawet w asfalcie :D

A poważnie to ciekawy temat. Możesz coś więcej napisać o tym jak są eksploatowane te auta i dlaczego przerobiłeś kilkanaście?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 01 mar 2018, 17:17 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2013, 23:28
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 1997 4Runner SR5 VZN185L
luk4s7 pisze:
A poważnie to ciekawy temat. Możesz coś więcej napisać o tym jak są eksploatowane te auta i dlaczego przerobiłeś kilkanaście?
Kolega może z Biura jest. A jak powszechnie wiadomo ostatnimi czasy Biuro strasznie "przerabiało" samochody w wersji "security" :D

Pozdr,
Marek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 03 mar 2018, 22:12 
Offline

Rejestracja: 01 mar 2018, 10:58
Posty: 4
Pracuje w "ciepłych krajach" Bazujemy na LC w wersji B6 czyli "kałach nie da rady" :-) Wersja z normalny 280 konnym V8 na seryjnych hamulcach. Zawiecha lekko po modyfikacjach przez firme. Dziś średnia z trasy 250 km- 16.3 L/100km. Waga 5.5 tony plus 4 osoby na pokładzie . A wiec chyba OK.
A i w "zajezdni BOR' nie pracuje :-)
Latam tym od 1 km przebiegu do ponad 100tkm przebiegu. Absolutnie zero usterek silnika. Wozy w garażu, podłoga bez kropelki oleju czy innego gówna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
www.tlc-camp.pl


Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group