Strona 1 z 1

Kupno LC200 V8

: 29 paź 2017, 21:09
autor: Brolo
Hej koledzy,

Myśle o kupnie LC 200 w dieslu 4.5 V8 2010-2012.
Coś takiego powidzmy: https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... zb0Jk.html
Chciałbym Was prosić o poradę na co zwrócić uwage przy kupnie.
Być może jakiś kontakt do osób z okolic Katowic aby omówić ten temat.
Będe zobowiązany :).

Re: Kupno LC200 V8

: 01 mar 2018, 12:08
autor: bugiat
Siemka. Moze I nowy jestm I nie ma doswiadczenia z tymi wozami- tzn w wersji normalnej. Ale od 2012 roku jezdze wersjami opancerzonymi 4.5-5.5 tony. Serujny diesel. Absolutnie nic nigdy nie stalo mi sie z silnikiem czy elektronika ( raz poduszka sie zapalila) . Tyle ciekawego ze przez kilka lat przerobilem kilkanascie egzemplarzy , wiec moge powiedziec ze to dobre wozy a nie woz :-)

Re: Kupno LC200 V8

: 01 mar 2018, 15:07
autor: luk4s7
bugiat pisze:4.5-5.5 tony. Serujny diesel.
To chyba nie jest auto w teren... taka masa na seryjnych kołach zrobi koleiny nawet w asfalcie :D

A poważnie to ciekawy temat. Możesz coś więcej napisać o tym jak są eksploatowane te auta i dlaczego przerobiłeś kilkanaście?

Re: Kupno LC200 V8

: 01 mar 2018, 16:17
autor: CHX_Runner
luk4s7 pisze: A poważnie to ciekawy temat. Możesz coś więcej napisać o tym jak są eksploatowane te auta i dlaczego przerobiłeś kilkanaście?
Kolega może z Biura jest. A jak powszechnie wiadomo ostatnimi czasy Biuro strasznie "przerabiało" samochody w wersji "security" :D

Pozdr,
Marek

Re: Kupno LC200 V8

: 03 mar 2018, 21:12
autor: bugiat
Pracuje w "ciepłych krajach" Bazujemy na LC w wersji B6 czyli "kałach nie da rady" :-) Wersja z normalny 280 konnym V8 na seryjnych hamulcach. Zawiecha lekko po modyfikacjach przez firme. Dziś średnia z trasy 250 km- 16.3 L/100km. Waga 5.5 tony plus 4 osoby na pokładzie . A wiec chyba OK.
A i w "zajezdni BOR' nie pracuje :-)
Latam tym od 1 km przebiegu do ponad 100tkm przebiegu. Absolutnie zero usterek silnika. Wozy w garażu, podłoga bez kropelki oleju czy innego gówna.