1- Krotkie pilne pytanie do osob znajacych temat- nowa v8 jest dostepna w opcji bez regulacji twardosci i wysokosci zawieszenia. Czy ktos jest w stanie mi powiedziec, jakie nastawy/ odpowiedniki nastawow sa przyjete tutaj jako standard ( sport, comfort czy posredni wg poprzedniej wersji) i jaka jest ustawiona wysokosc w porownaniu do poprzednika?
Uwazacie ze to zaleta czy wada?
2- przednie hamulce- jak wiadomo nie hamuja. Czym zastepujecie?
V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Moderator: luk4s7
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Wysokość w pozycji N
Twardość raczej wypośrodkowana
Zaleta - możliwa zmiana szybka na wyższe zawieszenie oraz inna jego konfiguracja.
Wada - mniejszy komfort
Hamulce przynajmniej my zastępujemy DBA
Twardość raczej wypośrodkowana
Zaleta - możliwa zmiana szybka na wyższe zawieszenie oraz inna jego konfiguracja.
Wada - mniejszy komfort
Hamulce przynajmniej my zastępujemy DBA
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Tarcze Ferodo albo Zimmerman i będzie ok + wzmacniane przewody hamulcowe.
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Tu bardziej chodzi o masę auta i szybsze oddawanie ciepła z tarcz hamulcowych. Jeśli pomogła Ci wymiana przewodów to tu bym szukał sukcesu a nie w tarczach Ferrodo
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Dzieki, o to mi chodzilo:-)
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Ogólnie te wzmacniane przewody są dobre (i nawet niedrogie) bo trzymają ciśnienie przy hamowaniu i nie odkształcają się. A co auta to nie mam niestety LC V8 ale przy autach tego gabarytu sprawdzały się Ferodo albo Zimmerman nawiercane. DBA nie znam przyznam się. Kto robi seryjne tarcze i czy naprawde są takie słabe?
Re: V8 2016 brak regulowanego zawieszenia
Nie wiem kto robi ale nowe auto po prostu nie hamuje. Tzn podobno to tak ma byc, ale to jakby nie moj standard hamowania dla 2.5 tony