Witam, poszukuję od dłuższego czasu dużego samochodu terenowego który spełnił by moje oczekiwania. Poprzednio miałem G klase 350 w klekocie ale to nie to nonstop problemy z silnikiem, elektryką. Sprzedałem g klase i c klase bo to szajs już nie mercedes jak moja stara w140 - grama rdzy na niej nie ma i wszystko działa bez zarzutu. Ale w140 nie pociągnę przyczepy i w czasie kapryswów pogodowych nie dojadę do swojego legowiska. Ciągnie mnie w chaszcze lasy takie zycie lubię w odosobnieniu z dala od cywilizacji. Zastanawiam się już długo nad kupnem NIssana patrola gu4 z 2009 roku, przejechane 43 tys km - stoi w niemczech z 3.0 D + manualna skrzynia biegów. Wiadomo 3.0 to kupa złomu i nie nadaje się do przyczepy bo się grzeje i różne inne historie występowały. Myślałem żeby go kupić i oddać do jednej z poskich firm na zrobienie swapa z silnikiem 3.0 biturbo od bmw + oryginalna skrzynia od patrola = wszystko działa jak należy i jeździ w takiej postaci już u niektórych użytkowników ponad 150 k i byli już tymi "lightowymi zmotami" w afryce i choć gdzie. Ale jedno co mnie nie zadowala to brak centralnego mechanizmu różnicowego w patrolu A w zimie na asfalcie to jak znalazł. W sumie na siłę tez by załączył przód w zimie i poasfalcie by jechał. Chociaż się nie znam. Dodatkowy minus skrzynia patrola ma 5 biegów na autobanie brakuje nadbiegu. W gelendzie miałem centralny ukłąd różncowy. Co do wyposażenia patrola to zrobiłbym go pod siebie lift, konserwacja podwozia i ramy natryskową powłoką bo wygląda mega i śrubokręt nie daje jej rady także patrol był by zakonserwowany na amen. Nawigację czy jakieś bajery typu nagłośnienie czy fotele recaro ergomed, wyciszenie zrobił bym sobie sam bo lubię majstrowac i nieźle mi to wychodzi, Mam nawet pakiet poszeżający arctictruck AT 35 do patrola gu 4 w garażu u niemiaszkó choć co można znaleźć . Po prostu zrobiłbym auto pod siebie. Ale nie wiem jak by się tym jeździło po autobanie bo niektórzy mówią że patrol myszkuje, jeździ się jak tapczanem. Szukałem i wpadłęm do Was na forum przeglądałem każdy model toyoty i w końcu V8. Czytam czytam i się okazuje, że rama rdzewieje na potęgę w 2 letnim v8, plastiki w środku tragiczne jak za takie pieniądze, spalanie mnie nie obchodzi bo palić musi.
Chciałem zapytać czy warto http://www.mobile.de/pl/marka/toyota/mo ... 37306.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pieniądze mam ale szukam jak najmniej awaryjnego samochodu, żeby mi nie rdzewiał bo mnie ku......... tłucze na samą myśl o rdzy w G klasie, żebym nie musiał jeździć z byle przełącznikiem do serwisu. W polsce mało jest tych modeli nigdy nie widziałęm na żywo. W niemczech we Frankfurcie widziałem 2 sztuki reszta to te nowe paskudne lc wyglądające jak ta cała korea. Biorę jeszcze pod uwagę nowego Dodga Rama 1500 ecodiesel - 3.0 D silnik Vm motori niezbyt pochlebne słowa słysze o tej firmie. Zrobili silnik do jeepa chyba 2.5 D który miał wiele problemów z głowicami i temperaturą. Wszystko by było w tym Ramie tylko nowa niepewna jednostka napędowa, ma centralny układ różnicowy w zimie bajka, z minusów lekka paka i w zimie zarzuca dupą, właściwości terenowe takie sobie. Nie wiem co zrobić, na co się zdecydować. Czy kupić patrola i mieć satysfakcję, że zrobiło się coś po swojemu pod siebie i nikt inny nie ma takiego wozu, czy kupić dodga i bujać się nim, czy może lc V8. NIe wiem po prostu nie wiem , muszę się napić i czkeam na odpowiedzi. Dzięki
Czy w silniku 4d4 w v8 jest łańcuch rozrządu ?
Jak ze skrzynią biegów nie płata figli ?
J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Moderator: luk4s7
- ems!
- Posty: 175
- Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
- Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
- Kontakt:
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Będę nieobiektywny - LC V8 to świetny wóz. Oczywiście są różne wersje wyposażenia. silnikowe, cenowe. Jak budżet jest, to proponuję po prostu pójść do salonu i zrobić jazdę próbną. Wtedy wróć na forum i dopytaj o szczegóły.
Pozdrawiam emsi
Pozdrawiam emsi
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Nikt z nas nie jest obiektywny, wszyscy piszemy przez pryzmat naszych doświadczeń...do patroli robią też
http://www.karlowicz4x4.pl/gm-v8-diesel/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu są wersje do wyboru..
Do tego występują skrzynie w dwóch (albo trzech) wersjach.
Przede wszystkim pozbądź się złudzeń. Nie robi się obecnie bezawaryjnych i nierdzewnych samochodów.
Toyota jeśli chodzi o generalizowanie dotyczące niezawodności plasuje się wysoko, natomiast jeśli chodzi o nierdzewność to już nie tak wysoko
NIe jestem Tobą by wiedzieć...ja wiedzieć że jeździć samochoda pick-up.A to już zmienia myślenie. NIe przesadzajmy, da się Mimo że nie mam AWD i nie mam na pace dociążenia i mieć opona zwana emtek. Da się ale nie namawiam dla osób niewprawnych
http://www.karlowicz4x4.pl/gm-v8-diesel/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu są wersje do wyboru..
Do tego występują skrzynie w dwóch (albo trzech) wersjach.
Przede wszystkim pozbądź się złudzeń. Nie robi się obecnie bezawaryjnych i nierdzewnych samochodów.
Toyota jeśli chodzi o generalizowanie dotyczące niezawodności plasuje się wysoko, natomiast jeśli chodzi o nierdzewność to już nie tak wysoko
NIe jestem Tobą by wiedzieć...ja wiedzieć że jeździć samochoda pick-up.A to już zmienia myślenie. NIe przesadzajmy, da się Mimo że nie mam AWD i nie mam na pace dociążenia i mieć opona zwana emtek. Da się ale nie namawiam dla osób niewprawnych
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
LC v 8 można też mocno podtuningować pod własne oczekiwania , bardzo dobra baza na porządne auto
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 15 gru 2014, 14:06
- Auto: Mercedes w140L 5.0 1998
Mercedes w204 63 Amg 2006 by?
Mercedes G W463 350 2007 by? - Kontakt:
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Norick ja nie mam złudzeń, wiem że dzisiejsze samochody są robione na x lat i koniec. Wiem o tym dobrze, dlatego poszukuję i pytam; czy to prawda że Lc gnije na potęgę ?
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Ja również dodam swoje pytanie, czy przy przebiegu powyżej 200k lc v8 robi się bardzo usterkowy i jak wygląda kwestia pneumatycznego zawieszenia (koszty i na ile wystarcza tak +-oczywiście). Czy tego typu oferty z takimi przebiegami należy brać pod uwagę:
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 750#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 167#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy może lepiej wtedy mniejszą wersje z niższym przebiegiem:
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 724#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 815#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze jedno pytanie czy 4.5 d4d jest dużo wytrzymalszy od 3.0 d4d, czy resursy obu silników będą podobne?
p.s.Mam toyote 90 prado 3.0 d4d 163 od nowości i zrobione 200k jaki może być resurs takiego silnika ((turbina oryginalna, zresztą praktycznie jak wszystko teraz potencjometr pedału gazu (gubi moc check engine) prawdopodobnie do wymiany))
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 750#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 167#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy może lepiej wtedy mniejszą wersje z niższym przebiegiem:
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 724#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 815#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
I jeszcze jedno pytanie czy 4.5 d4d jest dużo wytrzymalszy od 3.0 d4d, czy resursy obu silników będą podobne?
p.s.Mam toyote 90 prado 3.0 d4d 163 od nowości i zrobione 200k jaki może być resurs takiego silnika ((turbina oryginalna, zresztą praktycznie jak wszystko teraz potencjometr pedału gazu (gubi moc check engine) prawdopodobnie do wymiany))
Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?
Nie wiem jak innym, mnie nie gnije ale ja mam Haluxa( i też zapryskany od spodu)nordyk pisze:Norick ja nie mam złudzeń, wiem że dzisiejsze samochody są robione na x lat i koniec. Wiem o tym dobrze, dlatego poszukuję i pytam; czy to prawda że Lc gnije na potęgę ?
Nie mogę Ci odpowiedzieć wprost. Brak danych. Natomiast śledząć wszelkie wątki dotyczące nowszych modeli...to szału nie ma. Trza zabezpieczać, zwłaszcza jesli sprowadzony zza Odry bo tu przebiega granica wyposażeń i zabezpieczeń.
Panowie poczytajcie forum , pytania dotyczące konkretnych egzemplarzy w wątku:cahir pisze:Ja również dodam swoje pytanie, czy przy przebiegu powyżej 200k lc v8 robi się bardzo usterkowy i jak wygląda kwestia pneumatycznego zawieszenia (koszty i na ile wystarcza tak
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... start=2070" onclick="window.open(this.href);return false;
O pneumatykach mogę się wypowiadać tylko teoretycznie czyli wcale
ale jak zadacie w odpowiednim wątku odpowiedzi się znajdą