J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Moderator: luk4s7

nordyk
Posty: 2
Rejestracja: 15 gru 2014, 14:06
Auto: Mercedes w140L 5.0 1998
Mercedes w204 63 Amg 2006 by?
Mercedes G W463 350 2007 by?
Kontakt:

J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: nordyk »

Witam, poszukuję od dłuższego czasu dużego samochodu terenowego który spełnił by moje oczekiwania. Poprzednio miałem G klase 350 w klekocie ale to nie to nonstop problemy z silnikiem, elektryką. Sprzedałem g klase i c klase bo to szajs już nie mercedes jak moja stara w140 - grama rdzy na niej nie ma i wszystko działa bez zarzutu. Ale w140 nie pociągnę przyczepy i w czasie kapryswów pogodowych nie dojadę do swojego legowiska. Ciągnie mnie w chaszcze lasy takie zycie lubię w odosobnieniu z dala od cywilizacji. Zastanawiam się już długo nad kupnem NIssana patrola gu4 z 2009 roku, przejechane 43 tys km - stoi w niemczech z 3.0 D + manualna skrzynia biegów. Wiadomo 3.0 to kupa złomu i nie nadaje się do przyczepy bo się grzeje i różne inne historie występowały. Myślałem żeby go kupić i oddać do jednej z poskich firm na zrobienie swapa z silnikiem 3.0 biturbo od bmw + oryginalna skrzynia od patrola = wszystko działa jak należy i jeździ w takiej postaci już u niektórych użytkowników ponad 150 k i byli już tymi "lightowymi zmotami" w afryce i choć gdzie. Ale jedno co mnie nie zadowala to brak centralnego mechanizmu różnicowego w patrolu :( A w zimie na asfalcie to jak znalazł. W sumie na siłę tez by załączył przód w zimie i poasfalcie by jechał. Chociaż się nie znam. Dodatkowy minus skrzynia patrola ma 5 biegów na autobanie brakuje nadbiegu. W gelendzie miałem centralny ukłąd różncowy. Co do wyposażenia patrola to zrobiłbym go pod siebie lift, konserwacja podwozia i ramy natryskową powłoką bo wygląda mega i śrubokręt nie daje jej rady także patrol był by zakonserwowany na amen. Nawigację czy jakieś bajery typu nagłośnienie czy fotele recaro ergomed, wyciszenie zrobił bym sobie sam bo lubię majstrowac i nieźle mi to wychodzi, Mam nawet pakiet poszeżający arctictruck AT 35 do patrola gu 4 w garażu u niemiaszkó choć co można znaleźć :) . Po prostu zrobiłbym auto pod siebie. Ale nie wiem jak by się tym jeździło po autobanie bo niektórzy mówią że patrol myszkuje, jeździ się jak tapczanem. Szukałem i wpadłęm do Was na forum przeglądałem każdy model toyoty i w końcu V8. Czytam czytam i się okazuje, że rama rdzewieje na potęgę w 2 letnim v8, plastiki w środku tragiczne jak za takie pieniądze, spalanie mnie nie obchodzi bo palić musi.

Chciałem zapytać czy warto http://www.mobile.de/pl/marka/toyota/mo ... 37306.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Pieniądze mam ale szukam jak najmniej awaryjnego samochodu, żeby mi nie rdzewiał bo mnie ku......... tłucze na samą myśl o rdzy w G klasie, żebym nie musiał jeździć z byle przełącznikiem do serwisu. W polsce mało jest tych modeli nigdy nie widziałęm na żywo. W niemczech we Frankfurcie widziałem 2 sztuki reszta to te nowe paskudne lc wyglądające jak ta cała korea. Biorę jeszcze pod uwagę nowego Dodga Rama 1500 ecodiesel - 3.0 D silnik Vm motori niezbyt pochlebne słowa słysze o tej firmie. Zrobili silnik do jeepa chyba 2.5 D który miał wiele problemów z głowicami i temperaturą. Wszystko by było w tym Ramie tylko nowa niepewna jednostka napędowa, ma centralny układ różnicowy w zimie bajka, z minusów lekka paka i w zimie zarzuca dupą, właściwości terenowe takie sobie. Nie wiem co zrobić, na co się zdecydować. Czy kupić patrola i mieć satysfakcję, że zrobiło się coś po swojemu pod siebie i nikt inny nie ma takiego wozu, czy kupić dodga i bujać się nim, czy może lc V8. NIe wiem po prostu nie wiem , muszę się napić i czkeam na odpowiedzi. Dzięki
Czy w silniku 4d4 w v8 jest łańcuch rozrządu ?
Jak ze skrzynią biegów nie płata figli ?

Awatar użytkownika
ems!
Posty: 175
Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
Kontakt:

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: ems! »

Będę nieobiektywny - LC V8 to świetny wóz. Oczywiście są różne wersje wyposażenia. silnikowe, cenowe. Jak budżet jest, to proponuję po prostu pójść do salonu i zrobić jazdę próbną. Wtedy wróć na forum i dopytaj o szczegóły.

Pozdrawiam emsi

Awatar użytkownika
Norick
Posty: 1333
Rejestracja: 07 gru 2008, 02:58
Auto: Haluks kozow?z
Kontakt:

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: Norick »

Nikt z nas nie jest obiektywny, wszyscy piszemy przez pryzmat naszych doświadczeń...do patroli robią też
http://www.karlowicz4x4.pl/gm-v8-diesel/" onclick="window.open(this.href);return false;
i tu są wersje do wyboru..
Do tego występują skrzynie w dwóch (albo trzech) wersjach.
Przede wszystkim pozbądź się złudzeń. Nie robi się obecnie bezawaryjnych i nierdzewnych samochodów.
Toyota jeśli chodzi o generalizowanie dotyczące niezawodności plasuje się wysoko, natomiast jeśli chodzi o nierdzewność to już nie tak wysoko :?
NIe jestem Tobą by wiedzieć...ja wiedzieć że jeździć samochoda pick-up.A to już zmienia myślenie. NIe przesadzajmy, da się Mimo że nie mam AWD i nie mam na pace dociążenia i mieć opona zwana emtek. Da się ale nie namawiam dla osób niewprawnych :mrgreen:

Awatar użytkownika
mopar
Klubowicz
Posty: 974
Rejestracja: 31 gru 2007, 02:24
Auto: HDJ 100
Kontakt:

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: mopar »

LC v 8 można też mocno podtuningować pod własne oczekiwania , bardzo dobra baza na porządne auto

nordyk
Posty: 2
Rejestracja: 15 gru 2014, 14:06
Auto: Mercedes w140L 5.0 1998
Mercedes w204 63 Amg 2006 by?
Mercedes G W463 350 2007 by?
Kontakt:

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: nordyk »

Norick ja nie mam złudzeń, wiem że dzisiejsze samochody są robione na x lat i koniec. Wiem o tym dobrze, dlatego poszukuję i pytam; czy to prawda że Lc gnije na potęgę ?

cahir
Posty: 79
Rejestracja: 21 kwie 2014, 22:01

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: cahir »

Ja również dodam swoje pytanie, czy przy przebiegu powyżej 200k lc v8 robi się bardzo usterkowy i jak wygląda kwestia pneumatycznego zawieszenia (koszty i na ile wystarcza tak +-oczywiście). Czy tego typu oferty z takimi przebiegami należy brać pod uwagę:
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 750#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 167#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
Czy może lepiej wtedy mniejszą wersje z niższym przebiegiem:
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 724#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyota.pewneauto.pl/oferta/s ... 815#szczeg" onclick="window.open(this.href);return false;

I jeszcze jedno pytanie czy 4.5 d4d jest dużo wytrzymalszy od 3.0 d4d, czy resursy obu silników będą podobne?
p.s.Mam toyote 90 prado 3.0 d4d 163 od nowości i zrobione 200k jaki może być resurs takiego silnika ((turbina oryginalna, zresztą praktycznie jak wszystko teraz potencjometr pedału gazu (gubi moc check engine) prawdopodobnie do wymiany))

Awatar użytkownika
Norick
Posty: 1333
Rejestracja: 07 gru 2008, 02:58
Auto: Haluks kozow?z
Kontakt:

Re: J200 v8 z dieslem 2013,...warto ?

Post autor: Norick »

nordyk pisze:Norick ja nie mam złudzeń, wiem że dzisiejsze samochody są robione na x lat i koniec. Wiem o tym dobrze, dlatego poszukuję i pytam; czy to prawda że Lc gnije na potęgę ?
Nie wiem jak innym, mnie nie gnije ale ja mam Haluxa( i też zapryskany od spodu)
Nie mogę Ci odpowiedzieć wprost. Brak danych. Natomiast śledząć wszelkie wątki dotyczące nowszych modeli...to szału nie ma. Trza zabezpieczać, zwłaszcza jesli sprowadzony zza Odry bo tu przebiega granica wyposażeń i zabezpieczeń.
cahir pisze:Ja również dodam swoje pytanie, czy przy przebiegu powyżej 200k lc v8 robi się bardzo usterkowy i jak wygląda kwestia pneumatycznego zawieszenia (koszty i na ile wystarcza tak
Panowie poczytajcie forum , pytania dotyczące konkretnych egzemplarzy w wątku:
http://tlc.org.pl/forum/viewtopic.php?f ... start=2070" onclick="window.open(this.href);return false;
O pneumatykach mogę się wypowiadać tylko teoretycznie czyli wcale :oops:
ale jak zadacie w odpowiednim wątku odpowiedzi się znajdą :D

Zablokowany