Strona 1 z 1

Filtr K&N - konserwacja

: 14 lut 2008, 20:37
autor: kylon
Niezależnie jakiej fimy jest filtr stożkowy (K&N, Dragon czy JR) myje się go w ciepłej wodzie po rozpuszczeniu syfu w specjalnym płynie do czyszczenia. Można teoretycznie użyc jakiegoś detergenta. Myje się go w silnym strumieniu z kranu ale nie myjką ciśnieniową. Pucować aż siatka osiagnie biały kolor (na mokro szary). Następnie powiniem wyschnąć w temperaturze pokojowej. Po wyschnięciu popsikać olejkim z buteleczki nr 2 z zestawu. Zestaw do myci akosztuje chyba koło 5 dych.

: 14 lut 2008, 20:41
autor: Kwiatec
po tych czynnościach przyrost mocy o 25% a jak są magnetyzery to nawet 42% polecam sprawdzone ;)

: 14 lut 2008, 20:51
autor: kylon
Filtra takiego nie należy tylko używać w terenie przy dużym zapyleniu. Jest przeznaczony bardziej dla pojazdów SUV lub do jazdy wycieczkowo-miejskiej. Ja na ten przykład zakładam do pojazdu 4x4 cywilnego.

: 14 lut 2008, 20:57
autor: czobi
ufffff 8)

juz myslalem kylon ze caly porzadek swiata wywaliles do gory nogami
i chcailem jutro ze dwa takie zakladac i miec 190KM w hilu :lol: