OME - różnice w wysokościach sprężyn

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
LEX
Posty: 1582
Rejestracja: 23 wrz 2007, 22:01
Auto: Lexus LX450
Kontakt:

Re: OME - różnice w wysokościach sprężyn

Post autor: LEX »

Zawiecha seryjna po tylu latach w ogole umiera nawet od patrzenia na nią. Nawet jeśli jeździsz tylko po polnych drogach to wymieniaj. Będziesz po prostu miał inny samochód

Awatar użytkownika
pki
Posty: 282
Rejestracja: 23 lut 2011, 08:28
Auto: HDJ100
Kontakt:

Re: OME - różnice w wysokościach sprężyn

Post autor: pki »

Meris pisze:"Unless the springs are labeled (or printed on the coil) R/H and L/H, then you install them as per the label.

Lately some springs are labeled A and B. A is for Australian driver side, so in the US this should go on the passenger side and B should go on the driver side. "

:lol: to znaczy odwrotnie mam ? :) bo mne powiedziano - montuj "A" na strone kierowcy... :)
Hmm, mnie też poinformowano że dłuższą od kierowcy, dłuższa była A.

Teraz prawa strona jest sporo niżej, z daleka widać jak stoi skosem. Zamieniać stronami?

finger
Posty: 916
Rejestracja: 03 maja 2011, 00:02
Auto: HZJ73
Kontakt:

Re: OME - różnice w wysokościach sprężyn

Post autor: finger »

Kurde a ja wlasnie zauwazylem, ze na dobinsonie tez mi dupka klape na lewa strone. WTF?

ODPOWIEDZ