hzj - emocje opadly
Moderator: luk4s7
@Kylon- Tylko ilu jest szczęśliwców z Patrolem a ilu z Toyotą ? Wydaje mi się, że Patrolowców mamy cuś ze trzy alibo cztery razy więcej
Cieszcie się, cieszcie, aż się zesra cos poważnego ( np. most lub skrzynia ) wtedy te tragiczne Patrole się naprawi za 2 tysiące i to w ciągu tygodnia a niezawodne Toyoty za 7 i to w ciągu miesiąca
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni co nie Izzy
Cieszcie się, cieszcie, aż się zesra cos poważnego ( np. most lub skrzynia ) wtedy te tragiczne Patrole się naprawi za 2 tysiące i to w ciągu tygodnia a niezawodne Toyoty za 7 i to w ciągu miesiąca
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni co nie Izzy
tu się muszę z tobą zgodzić dostępność części jest na korzyść patrolafrancek pisze:@Kylon- Tylko ilu jest szczęśliwców z Patrolem a ilu z Toyotą ? Wydaje mi się, że Patrolowców mamy cuś ze trzy alibo cztery razy więcej
Cieszcie się, cieszcie, aż się zesra cos poważnego ( np. most lub skrzynia ) wtedy te tragiczne Patrole się naprawi za 2 tysiące i to w ciągu tygodnia a niezawodne Toyoty za 7 i to w ciągu miesiąca
Ten się śmieje kto się śmieje ostatni co nie Izzy
patrz padnięte 3,0 wilusia
hzj - emocje opadly
witam ponownie. toyotka chodzi jak zloto !
opony 33" nie odebraly jej wiele wigoru .
kupilem 10l. preparatu RUST CHECK i od poniedzialku zaczynam konserwacje blach i ramy.
po wymianie opon na 33 " zaczynam odczuwac minimalne wibracje na kierownicy , przed wymiana na 31" tez nieraz bylo czuc drzenie.
zabardzo nie wiem od czego zaczac diagnoze? zawieszenie wydaje mi sie sztywne , krzyzaki na przednim wale? , amor skretu?
wibracje odczuwam przy 60-80km/h.
nie jest to silne drganie , ale moze macie doswiadczenie w podobnych objawach?
jestem jeszcze w pedzie wymian i inwestycji to bym cos wymienil jeszcze!
pozdrawiam
opony 33" nie odebraly jej wiele wigoru .
kupilem 10l. preparatu RUST CHECK i od poniedzialku zaczynam konserwacje blach i ramy.
po wymianie opon na 33 " zaczynam odczuwac minimalne wibracje na kierownicy , przed wymiana na 31" tez nieraz bylo czuc drzenie.
zabardzo nie wiem od czego zaczac diagnoze? zawieszenie wydaje mi sie sztywne , krzyzaki na przednim wale? , amor skretu?
wibracje odczuwam przy 60-80km/h.
nie jest to silne drganie , ale moze macie doswiadczenie w podobnych objawach?
jestem jeszcze w pedzie wymian i inwestycji to bym cos wymienil jeszcze!
pozdrawiam
hzj - emocje opadly
amorka skretu nie bralem , wywazenie ? tu jest zagadka i to podejrzewam .kylon pisze:łożyska piast, łożyska zwrotnic, wyważenie kół, amorek skrętu (nie pamiętam czy brałeś) - tu bym szukał
podkreslam, ze zjawisko drzenia jest sladowe i wskazuje bardziej na wywazenie.
kylon, a lozyska piast i zwrotnic macie na stanie?
interesuje mnie tez tylny wal , bo wieloklin jest wybity, ewentualnie , czy regenerujecie to gdzies w szybkim czasie?
hzj - emocje opadly
a masz kylon jakis namiar do piaseczna????kylon pisze:łożyska powinny być. Wieloklin do wymiany. W Piasecznie jest firma co na oryginałach składa. Mechanix ostatnio się skasztanił.
bylbym wdzieczny