Strona 2 z 2

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 12:59
autor: Wilku
Rokfor32 pisze:Ten dźwięk pojawia się w jedynie w przypadku &* z rynku japońskiego - to przypominajka o wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jak silnik nie pracuje, a stacyjka pozostaje w pozycji ON :wink:
OMG... Co za pomysł... Muszę odłączyć ten głośnik, bo oszaleję...
Tak jeszcze a'propos wnerwiających dźwięków - jak wyłączam zapłon to po pojawia się jeszcze pikanie, jakby włączył się alarm w zegarku. Cztery piknięcia po sobie i krótka pauza. Z pięć cykli jak dobrze pamiętam. O czym to ma przypominać japońskiemu kierowcy?
Rokfor32 pisze:Co do reszty - tzw. urban legend. Densowskie kompy starego typu nie ulegają rozprogramowaniu po czasie, nie mają też adaptacji z zapamiętaniem, bo nie mają czego zapamiętywać :wink: ten silnik właściwie nie ma oczujnikowania tego typu - a już na pewno nie EGR - jest sterowany podciśnieniem (plus sygnał z ecu regulujący wartość podciśnienia) - ale nie ma żadnego potwierdzenia czy spaliny płyną, i w jakiej ilości.
Chętnie poczytałbym błędy jakie ma mi do zakomunikowania moja Toyka, ale nie mogę znaleźć ODB :oops: Szukam na necie gdzie powinno być to złącze ale nie mogę znaleźć :/ :oops: Nie wiem czy zmieniło miejsce po przekładce czy co... Wiesz gdzie tego szukać?

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 13:07
autor: sebastian44
ODB w aucie z 92 roku :shock:

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 13:10
autor: Wilku
sebastian44 pisze:ODB w aucie z 92 roku :shock:
ODB1 to już chyba miały...?

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 13:59
autor: kpeugeot
Rokfor32 pisze:Ten dźwięk pojawia się w jedynie w przypadku &* z rynku japońskiego - to przypominajka o wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jak silnik nie pracuje, a stacyjka pozostaje w pozycji ON :wink:

Co do reszty - tzw. urban legend. Densowskie kompy starego typu nie ulegają rozprogramowaniu po czasie, nie mają też adaptacji z zapamiętaniem, bo nie mają czego zapamiętywać :wink: ten silnik właściwie nie ma oczujnikowania tego typu - a już na pewno nie EGR - jest sterowany podciśnieniem (plus sygnał z ecu regulujący wartość podciśnienia) - ale nie ma żadnego potwierdzenia czy spaliny płyną, i w jakiej ilości.
brzęczyk jest po wyłączeniu podgrzewania - tak jest prościej

po wyłączeniu silnika już nie brzęczy

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 14:01
autor: kpeugeot
Wilku pisze:
sebastian44 pisze:ODB w aucie z 92 roku :shock:
ODB1 to już chyba miały...?
jest złącze diagnostyczne chyba przy aku - ale kabla nie ma juz nikt

Re: Problemy z 2LTE

: 12 cze 2019, 14:49
autor: Rokfor32
Nie potrzeba testera. Standardowo zwiera sie piny TE1 i E1, i lampka silnika na desce generuje kody migowe. Dla tego silnika jest cale 13 kodów:

Re: Problemy z 2LTE

: 13 cze 2019, 11:33
autor: Wilku
To mu wygląda na złącze diagnostyczne, ale nie mam pokrywki żeby zlokalizować gdzie jest jaki pin :/ No i oby to jeszcze działało...

Re: Problemy z 2LTE

: 13 cze 2019, 12:20
autor: kpeugeot
jak nie zapomnę to dziś zrobię fotkę i wrzucę

Re: Problemy z 2LTE

: 17 cze 2019, 12:55
autor: Wilku
Przypominam się. :wink:

Re: Problemy z 2LTE

: 26 cze 2019, 12:04
autor: Wilku
Taki mały update moich zmagań...

Mój akumulator 95Ah 750A złapał zwarcie na celi i musiałem go zmienić. Wyczytałem, że Toyota zaleca nie mniej niż 800A prądu rozruchowego. Zapodałem 100Ah i 950A i pali dużo lepiej. Czasem jeszcze puści dyma przy odpalaniu, ale jest znaczna różnica.

Re: Problemy z 2LTE

: 26 cze 2019, 13:21
autor: kpeugeot
co kupiłes i za ile?
zmieściła sie 100ah

Re: Problemy z 2LTE

: 27 cze 2019, 10:39
autor: kpeugeot

Re: Problemy z 2LTE

: 28 cze 2019, 10:18
autor: Wilku
Przepraszam :) nakłamałem - nie 950A tylko 900... Rozpatrywałem dwa różne, a ostatecznie wybrałem Centra Futura 100Ah 900A. Na początku chciałem pakować Yuasę, ale podobno robione w europie są marnej jakości w porównaniu z japońskimi. Centra weszła, ale nie idealnie. Mocowanie trzyma solidnie.

Re: Problemy z 2LTE

: 30 cze 2019, 20:14
autor: Wilku
Dzięki wielkie :)