Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 sty 2019, 14:39
www.mtmprofi.pl.pl


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 05 sty 2019, 0:03 
Offline

Rejestracja: 16 gru 2018, 0:06
Posty: 4
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: LJ 73
Właśnie próbowałem go odpalić po 2 dniowym postoju pod chmurką (temp. -3 max) i za 1 razem lampka od swiec zgasła i przekazźnik pyknął za 2 razem już nie (cisza) no to palę a tu ... NIC ... nawet nie jęknął rozrusznik = PRĄDU BRAK. Na noc pod prostownik i rano zobaczę.

P.S. co do paliwa to auto dość mocno dymi na czarno pod obciążeniem i pali w granicach 12-13l/100km w trasie mieszanej z lekką przyczepą lub bez niej w mieście(czy to normalne?)

Pozdrawiam
Maciej


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 sty 2019, 2:23 
Offline

Rejestracja: 16 gru 2018, 0:06
Posty: 4
Lokalizacja: Krotoszyn
Auto: LJ 73
Rokfor pytanie jeszcze do Ciebie w kwestii tego alternstora z VELSATIS 3,0. Co z regulatorem i mocowaniem do silnika ???

Znalazłem takie niedaleko mnie i faktycznie kusi mnie pójście w tym kierunku tym bardziej że mam wyciągarkę 12000lbm.
https://allegro.pl/alternator-renault-v ... 70608.html
https://allegro.pl/alternator-velsatis- ... 88854.html
https://allegro.pl/alternator-3-0-dci-v ... 80333.html

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 05 sty 2019, 8:35 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 5912
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Mocowanie trzeba wyrzeźbić w miejscu mocowania sprężarki klimy. To nie jest zastępstwo dla ori alternatora - bo ori ma zabudowana pompe podciśnienia do wspomagania hamulców, i musi zostać.

Są jeszcze alternatory z pompą, ale nie mam dobrego rozeznania w marce: to są te z mitsubischi. Musiał byś sam potrenować.

Odpalanie - powtarzam: sprawdź rurki. Jak masz auto ciepłe - to masz pompę napełnioną paliwem. To nie ucieka błyskawicznie - ale przez noc zdąży. temu sa problemy z paleniem.

Trzy - jeżeli dymi ostro na czarno to znaczy że ktoś wkładał łapy do pompy. Cofnij dawki max jak najszybciej, bo od takiego traktowania i głowica może pękać, i turbinę diabli biorą. Ustawienie silnika w dymienie to bardzo wysoka temperatura spalin.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 07 sty 2019, 14:41 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2015, 22:49
Posty: 314
Lokalizacja: Żywiec
Co do montowania innych, zamiennych regulatorów napięcia to ostrzegam.
Kupiłem taki, nowy zamiennik, i robił wielki "bałagan" w instalacji. Zaburzał mi system sterowania świecami żarowymi.
Wróciłem do starego, mechanicznego regulatora. Trochę w nim pokręciłem i nawet ładuje.
Pisałem o tym problemie w któryś w wątku przy moim remoncie.
W przyszłości zamontuje ten z renówki pewnie bo na wyposażenie doszła wyciągarka.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group