Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Różnica to zdaje się kilka tysi przy bezpośrednim imporcie z Australii...
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Co do blokady typu lokka z tyłu, patrz 2 minuta 50 sekunda filmu :
https://youtu.be/lzTkgWd_Wqg
Super, ale nie na śliski asfalt.
Nieduża różnica nakładu pracy przy założeniu 100% a częściowej a różnica w bezpieczeństwie użycia jest zasadnicza.
Nie mam lokki, ale może ktoś ma, albo chociaż lsd, to możemy się zjechać, zrobić porównanie działania - niepełna vs 100% w terenie.
Pewnie dobry kierowca radzi sobie nawet z lsd, technika więcej znaczy niż sprzęt, więc porównanie nie musi być wcale nudne
W ten weekend mam już plany, ale w przyszły weekend, jestem do dyspozycji Będę z rodzinką kręcił się pewnie w okolicach Warszawy - Kołbiel, Wieliszew.
Blokada jest super, ale na pewno nie rozwiązuje wszystkich problemów, warto mieć tego świadomość.
Jak się ma jedną blokadę, to chcę się drugą a jak ma się obie, to okazuje się, że i tak są ograniczenia nie do przeskoczenia - za dużo błota lub śniegu i d... Wtedy można tylko przez blokady głębiej się zakopać
Jak to mówią, im lepszy sprzęt tym dalej trzeba iść po ciągnik.
https://youtu.be/5aOyF9EhmFs
Chociaż jedna blokada, moim zdanie, jest niezbędna.
Przy przejeżdżaniu przez błoto I zjazdach z góry, ważny jest zblokowny tył, ale przy wjeżdżanii pod górę, przednia blokada jest niezastąpiona.
Chińskie HF też działają a są tańsze niż ARB, mam jedno i drugie. Kompresor może być dowolny, chociaż lepiej wziąć akurat kompresor do blokady ARB albo TT, bo ta część powoduje zwykle problemy, a chińskie są wyjątkowo marne.
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
https://youtu.be/lzTkgWd_Wqg
Super, ale nie na śliski asfalt.
Nieduża różnica nakładu pracy przy założeniu 100% a częściowej a różnica w bezpieczeństwie użycia jest zasadnicza.
Nie mam lokki, ale może ktoś ma, albo chociaż lsd, to możemy się zjechać, zrobić porównanie działania - niepełna vs 100% w terenie.
Pewnie dobry kierowca radzi sobie nawet z lsd, technika więcej znaczy niż sprzęt, więc porównanie nie musi być wcale nudne
W ten weekend mam już plany, ale w przyszły weekend, jestem do dyspozycji Będę z rodzinką kręcił się pewnie w okolicach Warszawy - Kołbiel, Wieliszew.
Blokada jest super, ale na pewno nie rozwiązuje wszystkich problemów, warto mieć tego świadomość.
Jak się ma jedną blokadę, to chcę się drugą a jak ma się obie, to okazuje się, że i tak są ograniczenia nie do przeskoczenia - za dużo błota lub śniegu i d... Wtedy można tylko przez blokady głębiej się zakopać
Jak to mówią, im lepszy sprzęt tym dalej trzeba iść po ciągnik.
https://youtu.be/5aOyF9EhmFs
Chociaż jedna blokada, moim zdanie, jest niezbędna.
Przy przejeżdżaniu przez błoto I zjazdach z góry, ważny jest zblokowny tył, ale przy wjeżdżanii pod górę, przednia blokada jest niezastąpiona.
Chińskie HF też działają a są tańsze niż ARB, mam jedno i drugie. Kompresor może być dowolny, chociaż lepiej wziąć akurat kompresor do blokady ARB albo TT, bo ta część powoduje zwykle problemy, a chińskie są wyjątkowo marne.
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Potwierdzam mając blokadę tyłu 100%, zachciało mi się przodu chociaż trochę. Zwłaszcza że ta lokka tania, ale odpuszczam, gra nie warta świeczki. Chociaż z ciekawy jestem opinii kogoś kto to miał, a nie tylko widział na internetach.
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Kiedyś tutaj były dostępne:Darek Hil-Lj70 pisze:A co sądzicie o założeniu Lokka do tylnego mostu w LJ 70?
http://bushtaxi.pl/product.php?id_product=787
Tyle, że ta "blokada" nie każdemu przypadnie do gustu bo głośna ("strzela") przy zapinaniu/rozpinaniu mechanizmu (info od sprzedawcy z bushtaxi).
Ceny jak widać: ARB Air - 4500pln + kompresor, Lock-Right - 2300pln
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Teraz jest promocja w ARB Europe, nie wiem, czy w Polsce też, ale przy zakupie 2 blokad kompresor dają gratis
Ja już zamówiłem 10 szt
W BushTaxi jest może trochę lepsza promocja, że blokada ze średnim kompresorem do lj/kzj 7 po 1990 jest za 4750, gdzie w innych sklepach sama blokada kosztuje 4500 a ten kompresor około 1100.
http://bushtaxi.pl/product.php?id_produ ... brand=1-48
Ja kupowałem w promocji jedną sztukę i wszystko było ok. Chociaż słyszałem już różne opinie, że nie można się dodzwonić do tego sklepu itp ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije szkoda, że ja nie znoszę szampana
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Ja już zamówiłem 10 szt
W BushTaxi jest może trochę lepsza promocja, że blokada ze średnim kompresorem do lj/kzj 7 po 1990 jest za 4750, gdzie w innych sklepach sama blokada kosztuje 4500 a ten kompresor około 1100.
http://bushtaxi.pl/product.php?id_produ ... brand=1-48
Ja kupowałem w promocji jedną sztukę i wszystko było ok. Chociaż słyszałem już różne opinie, że nie można się dodzwonić do tego sklepu itp ale kto nie ryzykuje ten szampana nie pije szkoda, że ja nie znoszę szampana
Lj73 2,4 LTII 1991 Oradek
Re: Blokada mostu Lokka - za i przeciw?
Właściciel zginął tragicznie w wakacje tego roku.
W Polsce też jest ta promocja. Kupujesz jedną mały kompresor gratis, kupujesz dwie duży kompresor gratis.
W Polsce też jest ta promocja. Kupujesz jedną mały kompresor gratis, kupujesz dwie duży kompresor gratis.