Rozumiem, że masz pewność działania bo inaczej trochę roboty może się zmarnować.
Znalazłem lepsze zdjęcie etykietki Toyota winch w takim wątku:
https://forum.ih8mud.com/threads/desno- ... ta.993200/
Szukając po takim numerze: 38600-60090 można odszukać informacje ale często pisane cyrylicą - jak Ci nie przeszkadza to jest taki wątek który daje link do schematu:
https://www.land-cruiser.ru/index.php?/ ... ovodku-ee/
Generalnie w komplecie był pilot przewodowy do takiego okrągłego gniazda na zderzaku, pewno była też wiązka od wyciągarki do tego gniazda.
Bazując na obrazkach (twoich i z internetu) wnioskuje, że masz przy silniku także jego sterowanie (dwa duże styczniki i pewno coś jeszcze).
Wyciągarka pobiera spory prąd więc do zasilania potrzebuje grubych przewodów - takie rozruchowe ale nie z marketu bo tam więcej plastiku niż miedzi mogą być także spawalnicze ale raczej od mniejszej spawarki (takiej "domowej"). czy inne źródło -przewody akumulatora do rozrusznika.
Takie przewody z dobrze zaciśniętymi (i/lub lutowanymi) oczkami przykręcasz do tych śrub ze zdjęcia (1) - lewa masa a prawa plus. Schemat z rosyjskiego forum sugeruje, że jest jeszcze zewnętrzny przekaźnik (stycznik) po drodze (+) z akumulatora. Ten przekaźnik jest sterowany z wyciągarki (oczywiście jak podłączysz sobie pilota). Nie wiem tylko, czy on włącza się na stałe po podpięciu pilota czy też dopiero gdy uruchamiany wyciągarkę - może być taka sekwencja, że wewnętrzne styczniki ustalają kierunek obrotów a potem ten zewnętrzny włącza zasilanie silnika. Jeżeli włącza się na stałe to można zamiast niego dodać "hebel" (taki wyłącznik akumulatora) i go używać.
Pilot oryginalnie miał gniazdo 7-mio pinowe ale czy używał wszystkich sygnałów tego nie wiem - schemat sugeruje, że 5 przewodów wchodzi z pilota do bloku sterującego. Obstawiam prosty zestaw: masa, +12V, zwijanie, rozwijanie, przegranie. Pilot na zdjęciach ma 2 lampki "zasilania" i "przegrzania"
Wprost nie wynika który sygnał jest gdzie ale może dopatrzysz się numerków albo koledzy agnglo- lub rosyjsko-języczni coś na pisali - nie wczytywałem się głeboko w dyskusję - ja tam preferuje pismo obrazkowe
Tak przy okazji jak tych sygnałów jest tylko 5 to kaczej zewnętrzny stycznik nie włącza się na stałe i trzeba taki sobie zamontować (a nie tylko "hebel").
Podsumowanie połączeń
Główne zasilanie (i masa) na śruby grubymi przewodami. Zasilanie (+) przez stycznik/przekaźnik ale taki duży z zaciskami śrubowymi a nie zwykły samochodowy.
Jedno z tych złącz (chyba środkowe) powinno mieć dwa styki - na jeden trafia zasilanie 12V przez bezpiecznik - to jest zasilanie sterowania. Drugi styk steruje cewką zewnętrznego stycznika (drugi koniec cewki na masę).
Drugie złącze powinno mieć 5 styków i ono idzie do pilota - tu trzeba pomierzyć i zbadać co do czego. Można też otworzyć obudowę sterowania i zobaczyć gdzie idą przewody od obu złączy. Pierwsze zdjęcie rosyjskiego forum pokazuje wyciągarkę bez obudowy układu sterowania - koło złączy wiać te styczniki wewnętrzne - ale zdjęcie jest zbyt małe i nie z takiej perspektywy aby zobaczyć przewody od złącza.