Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 21 lis 2018, 22:58
www.tlc-camp.pl/sklep/


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 sie 2018, 1:00 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2018, 0:12
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków
Auto: KZJ95
Witam Wszystkich!

Szukam pomocy w usunięciu usterki polegającej na gaśnięciu silnika podczas jazdy w LAND CRUISER 90 3.0 TD KZJ95 - w wersji z automatyczną skrzynią biegów (przebieg samochodu, o ile to pomocne to 427 000 km). Jeśli chodzi o samo gaśnięcie silnika, to potrafi nie występować nawet przejeżdżając 200-300 km drogami, na których cały czas jedziemy ze stosunkową równą prędkością. Najczęściej do zgaśnięcia dochodzi na zjazdach z autostrady, kiedy zwalniam powiedzmy ze 110km\h do 60 czy 50.
Zazwyczaj hamując lub już lekko dodając gaz w zakręcie na tych właśnie zjazdach samochód gaśnie. Gaśnięcie zdarzało się też przy mocniejszym hamowaniu przed światłami w mieście. Jest to usterka, z którą miał już problem poprzedni właściciel samochodu, niestety też nie potrafił jej wyeliminować.

Dodam że przez ostatnie kilka miesięcy w samochodzie były robione następujące naprawy - żadna z nich nie przyniosła efektu:
- wymiana wszystkich filtrów na nowe,
- wymiana głowicy silnika na nową (była lekko pęknięta) + kompletu 4 nowych wtryskiwaczy,
- gruntowne wyczyszczenie zaworu EGR, próbowałem nawet jazdy z odłączonym zaworem EGR – nic to nie dało, dalej występowało gaśnięcie.

Czy problemem może być pompa wtryskowa paliwa? inny podzespół?...

Bardzo proszę o pomoc i wskazówki :roll: :roll: :roll:
Będę wdzięczny.

Pozdrawiam


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 sie 2018, 11:04 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2012, 23:26
Posty: 154
Lokalizacja: Poznań
Auto: Hdj 100
Jak dla mnie to coś z elektryką nie styka jak się to dzieje przy hamowaniu/zakręcie.

Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 sie 2018, 22:35 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 970
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
Mi gasł kiedy klema była niedokrecona na aku, może faktycznie gdzies cos nie styka


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 11 sie 2018, 22:47 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2014, 20:05
Posty: 87
Wyjmij i przeczyść styki każdego bezpiecznika w skrzynkach.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 sie 2018, 12:53 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2008, 12:16
Posty: 400
Lokalizacja: Wadowice
Auto: Było BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajdówka Escape, zmota Escape
A jak zgaśnie to póżniej jest problem z odpaleniem?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 21 sie 2018, 16:19 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2018, 0:12
Posty: 4
Lokalizacja: Kraków
Auto: KZJ95
Zibi pisze:
A jak zgaśnie to póżniej jest problem z odpaleniem?


Po zgaśnięciu silnika, przestawiam szybko dźwignię w pozycję 'N' i tuż po odpaleniu w pozycję 'D'.
Z ponownym odpaleniem nie ma najmniejszego problemu.

Klemy akumulatorów łączą solidnie, to na pewno nie jest powodem.

Co radzicie w tym wypadku?
1. Wyjęcie i wyczyszczenie wszystkich styków bezpieczników?
2. Przejrzenie wiązek przewodów elektrycznych?

Proszę o pomoc.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group