Otwór centrujący felgi jakie ma zadanie?

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
piter69A
Posty: 612
Rejestracja: 30 sty 2009, 14:48
Auto: HZJ-73, HDJ-100, 2xGAZ69
Kontakt:

Re: Otwór centrujący felgi jakie ma zadanie?

Post autor: piter69A »

Też nie zawsze przy nakrętkach płaskich jest centrowanie na otworze centralnym.

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2019
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Otwór centrujący felgi jakie ma zadanie?

Post autor: Jake »

buła lx450 pisze:
kylon pisze:Drogi Rokforze. No mam Hila i oryginalne felgi ze śrubami z podkładkami. Jest luz.
A pisząc o odbudowie pojazdów to miałem na myśli J8. Alu felgi są na stożki i podkładkę. Jedne i drugie wchodzą swobodnie na piastę po pomalowaniu - i co teraz?
u mnie w lexie =j8 po malowaniu felg był problem z włożeniem na piastę, trzeba było lekko papierkiem felgę potraktować,nakrętki z prowadzeniem i z podkładką ze stożkiem, w parchatym y61 jest to samo rozwiązanie tylko centralny jest większy i koła po zamianie do lexa= j8 biły mimo nakrętek z prowadzeniem :idea: sam byłem w szoku jak to wyszło podczas jazdy, myślałem że nakrętki z długim prowadzeniem będą centrowały :o a jednak nie :idea:
Nie wierze, niemozliwe. Musiales miec zle dopasowane stozki nakretek. Jezdze Isuzu Trooprem, fabryczny otwor centrujacy to 100, mam zalozone koła od Parcha z otworem 110, wiec kola sa centrowane wylacznie na szpilkach. Zadnych problem, zadnych wibracji. O ile kola sa oczywiscie poprawnie wywazone ;)

ODPOWIEDZ