Przekładnia kierownicza J95

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

krupi
Posty: 61
Rejestracja: 03 wrz 2017, 22:04
Auto: KZJ95

Przekładnia kierownicza J95

Post autor: krupi »

Czołem Szanowne Koleżanki i Koledzy,

Na wstępie od razu przepraszam srogich adminów, jeśli ta informacja już się gdzieś na forum znajduje. Na swoje usprawiedliwienie mogę tylko dodać, że szukałem i trudno mi coś wygrzebać z gąszczu informacji, spośród których sporo jest starych a część dotyczy innych modeli. Kajam się też, jeśli powinno to trafić w J9 a nie forum ogólnotechniczne - podział nie jest dla mnie oczywisty. Z góry też serdecznie dziękuję wszystkim szydercom za kreatywność i zaangażowanie.

Mając za sobą wstępniak formalny i jakąś nadzieję, że mój post nie poleci zaraz w odchłań internetu w towarzystwie zestawu bluzgów pozwolę sobie zadać moje pytania:

1. Gdzie, najlepiej w okolicach Warszawy ale się nie upieram, zregenerować przekładnię kierowniczą do J95?
2. Czy jest w ogóle sens to regenerować, czy lepiej wymienić (cytuję dobrego ducha, który się za Toykę właśnie zabrał "największy problem jest z luzem na maglownicy, może się go uda skasować a jeśli nie to magiel do regeneracji". Drugi cytat: "Magiel nie cieknie więc może się da wyregulować")
3. Czy jeśli wymieniać to na używane (skąd brać?) czy są jakieś sensowne zamienniki (o cenach oryginalnych się trochę naczytałem)?
4. Na wiosnę planuję długą podróż, więc i tak będzie trzeba wątpliwe elementy zrobić. Czy za przekładnię brać się od razu (bo np. jazda z tym luzem przez pół roku drastycznie pogorszy sprawę) czy do wiosny i grubszych prac temat można odłożyć?
5. Ile na to liczyć czasu i ile mniej więcej przygotować dukatów (muszę wiedzieć, czy nerkę już wystawiać na allegro czy jeszcze mogę poczekać)?

Aha - samochód to J95 z 1KZ-TE.

Z góry dzięki za dobre rady!
Kuba

ODPOWIEDZ