Uszczelnienie(nietrwałe połącznie) styku gumy i metalu

... czyli jak usprawnić swoją Toyotę

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
piter69A
Posty: 612
Rejestracja: 30 sty 2009, 14:48
Auto: HZJ-73, HDJ-100, 2xGAZ69
Kontakt:

Re: Uszczelnienie(nietrwałe połącznie) styku gumy i metalu

Post autor: piter69A »

SikaLastomer-710
Masa uszczelniająca, nie zastygająca, odporna na UV, wodę, sól, kolor czarny.
Zawsze daje się usunąć.
Głównie stosowana jako fabryczne doszczelnienie gumowych uszczelek szyb.
Sprawdzona również przy montażu gumowych poszerzeń.

Awatar użytkownika
mlodyy
Klubowicz
Posty: 634
Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
Kontakt:

Re: Uszczelnienie(nietrwałe połącznie) styku gumy i metalu

Post autor: mlodyy »

rolkos pisze:Tak chodzi głównie o Policję. Chociaż powiem szczerze że teraz samochód podoba mi się bardziej.
W sumie jak tak patrzę to jest to trend w nowych crossoverach. Też dają taki wąski czarny pasek przy nadkolach. Można powiedzieć że się dostosowałem do mody ;)

--
Paweł
A jakie poszerzenia kupiłeś bo właśnie też stoję przed dylematem. mocowane od dołu do rantu błotnika czy te mocowane do błotnika od strony zewnętrznej?

Awatar użytkownika
rolkos
Klubowicz
Posty: 2063
Rejestracja: 21 lis 2015, 15:24
Auto: FJ Cruiser, 4Runner
Kontakt:

Re: Uszczelnienie(nietrwałe połącznie) styku gumy i metalu

Post autor: rolkos »

Od dołu do rantu.

Awatar użytkownika
mlodyy
Klubowicz
Posty: 634
Rejestracja: 29 paź 2007, 13:58
Auto: Zuzanki 4x4 ;-) razem 8x8
Kontakt:

Re: Uszczelnienie(nietrwałe połącznie) styku gumy i metalu

Post autor: mlodyy »

rolkos pisze:Od dołu do rantu.
A możesz nawet na PW puścić namiar na te poszerzenia.

ODPOWIEDZ