Strona 1 z 1

Uszczelniacz wałka wejściowego przekładni kierowniczej

: 12 mar 2017, 15:41
autor: namlooc
Cieknie mi z wałka wejściowego od strony kierownicy w przekładni kierowniczej w 4runnerze 2gen. Nie widze tam standardowego uszczelniacza jak w przekładniach z listwą. Jak usunąć ten wyciek ? Co tutaj się wymienia ?
Na ile łatwo rozłożyć i złożyć całą przekładnie ?

Obrazek

Re: Uszczelniacz wałka wejściowego przekładni kierowniczej

: 15 mar 2017, 13:03
autor: namlooc
Znalazłem fajny opis jak rozebrać, wymienić uszczelnienia oraz poskładać wszystko.
https://forum.ih8mud.com/threads/steeri ... ld.443494/

Plan mam taki. Posiadam dwie przekładnie. Jedna ma ogromny luz, natomiast druga cieknie.
Przekladnia z luzem posłuży jako dawca całej "główki" razem ze "śrubą" po której latają kulki.
Zakładam przy tym że przekazania z luzem ma luz między głównymi zębami, a nie na tym ślimaczku z kulkami :)

Dokładnie ten element wezme sobie:
Obrazek

Re: Uszczelniacz wałka wejściowego przekładni kierowniczej

: 15 mar 2017, 14:30
autor: zachary
namlooc pisze:...Plan mam taki. Posiadam dwie przekładnie. Jedna ma ogromny luz, natomiast druga cieknie.
Przekladnia z luzem posłuży jako dawca całej "główki" razem ze "śrubą" po której latają kulki.
Zakładam przy tym że przekazania z luzem ma luz między głównymi zębami, a nie na tym ślimaczku z kulkami :)

A potem i tak to wszystko trafi do fachowca :lol:

Re: Uszczelniacz wałka wejściowego przekładni kierowniczej

: 31 maja 2017, 09:29
autor: namlooc
Jednak podmiana główki to slaby pomysl, wszystko dalo sie rozebrac uszczelnić i poskładać.
Przekładnia uszczelniona. Nie trafilo do fachowca. Pasjonat też potrafi to sam poprawnie zrobić ;)

Wiecej info w wątku Moja Toyota: 4Runner 3VZ-E 1995 USA manual