W oryginale nigdy nie było takiego modelu. Co nie oznacza, że Marokańcxzycy, albo ktokolwiek inny, takowego projektu sobie nie uskutecznił
To nie był specjalnie trudny projekt - w dodatku bazując na doświadczeniu (swoim i innych) dało sie sporo min uniknąć, mimo w zasadzie prototypowego podejścia do tematu. Ale tak ogólnie - podstawą do takich działań jest dostęp do gratów - tanich i w dużej ilości. To wszystko jest spełnione w krajach takich jak Maroko - czy inne w Afryce
U nas dopiero teraz J9 staniały na tyle - żeby sensownym była ich modyfikacja. Niestety jednocześnie dostęp do używanych tajli z J8 czy J7 szybko się kurczy - więc raczej nie będzie to specjalnie popularna sprawa. Pod tym względem zazdroszczę Amerykanom ...
Sztywny most przedni do J9
Moderator: luk4s7
Re: Sztywny most przedni do J9
Kojot pisze:
zdjęcie z boku
ponieważ pojemnik płynu do spryskiwaczy musiał być zdemontowany ze wzgledu na kolizje z kołem założyłem od 4 runnera
mam pytanie, zbiorniczek od 4runnera(jaki model, który rok)??
silniczki do sprysk tez od 4runner czy przekładałes ori?
Re: Sztywny most przedni do J9
mam pytanie, zbiorniczek od 4runnera(jaki model, który rok)??
silniczki do sprysk tez od 4runner czy przekładałes ori?
silniczki do sprysk tez od 4runner czy przekładałes ori?
Re: Sztywny most przedni do J9
do 96 roku z dwoma pompkami , kupiłem cały , pompek nie przekładałem - koszt ca 50-60 PLN na znanych portalach aukcyjnych