Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Moderator: luk4s7
Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Hej,
Moje odpowietrzenie tylniego mostu wyglada tak jak na zdjeciu.
1. Czy da sie to jeszcze odkrecic ?
2. Jezeli tak, to jakim numerem czesci to zastapic ? Toyotowski kruciec, zeby dalo sie wezyk nasunąc i pociagnac wyzej. Ewentualnie jaki gwint tam jest zeby dobrac cos ?
Tylny most od 4runnera 2generacji.
Moje odpowietrzenie tylniego mostu wyglada tak jak na zdjeciu.
1. Czy da sie to jeszcze odkrecic ?
2. Jezeli tak, to jakim numerem czesci to zastapic ? Toyotowski kruciec, zeby dalo sie wezyk nasunąc i pociagnac wyzej. Ewentualnie jaki gwint tam jest zeby dobrac cos ?
Tylny most od 4runnera 2generacji.
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
wykręć to i zastąp króćcem, do króćca przewód pneumatyczny i wyprowadź gdzieś wyżej. ja mam tak że mosty mają wyprowadzone odpowietrzniki do komory silnika a tam mam filtr wody taki jak się do kompresorów zakłada. taki set jak na obrazku z kostką do podłączenia obu mostów i reduktora to stówka z groszami
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
A gdzie żeś zakupił taki ładny set za 100?
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Tylko mosty chce odpowietrzyc, bo z tylniego wylewalem juz wode z olejem. Kwestia doboru krucca i przewodu mam nadzieje ze bedzie prosta.
Bardziej mnie interesuje czy takie 20letnie odpowietrzenie odkreci sie czy ukreci Jako specialnie je potraktowac czy odkreci sie normalnie ?
Bardziej mnie interesuje czy takie 20letnie odpowietrzenie odkreci sie czy ukreci Jako specialnie je potraktowac czy odkreci sie normalnie ?
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
A w sklepie/serwisie ze sprężarkami. Filtr, czwórnik-kostka, szybko złączki, jakieś łączniki/redukcje co by to pospinać i dwa króćce z gwintem (przód ma wyprowadzone odpowietrzenie gumowym przewodem w okolice rozrusznika). No i przewodu metrów dostateczną ilość.
Odpowietrzenia udało się wykręcić po dobroci po nocnej penetracji jakimś preparatem do skorodowanych śrub, od biedy jakieś wd czy cx byle nie typowy odrdzewiacz. Gwint jest standardowy więc króciec dobierzesz za klika zeta.
Odpowietrzenia udało się wykręcić po dobroci po nocnej penetracji jakimś preparatem do skorodowanych śrub, od biedy jakieś wd czy cx byle nie typowy odrdzewiacz. Gwint jest standardowy więc króciec dobierzesz za klika zeta.
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Fotka oryginałów toyoty z numerami. Nie wiem jak obecnie ten trzpień wkręcany w most ale kilka lat temu zamawiałem u nas w toyotowni koszt znikomy. Tak jak te plastykowe. Jeśli Ci zależy to wieczorem mogę przyłożyć sprawdzian do gwintów ? Daj znać
Mam takie w haluksie z 2008 roku zamiast fabrycznego odpowietrznika
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Toyota CARTER:Norick pisze:zamawiałem u nas w toyotowni koszt znikomy
16zl odpowietrznik 90930-03136
39zl kruciec 90404-51319
U nas w Gdansku znikomosc kosztow wysoka
W jakiej dziedzinie zycia szukac takich krucców ? Podobno gwint to jest m10x1mm, ale to dane z netu.
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
W sklepach z pneumatyką, zanieść stary/oryginalny odpowietrznik - dobiorą króciec.
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Nie ma za co, ale rzeczywiście jak radzi kolega powyżej najlepiej jest mieć oryginał do porównania. Zawsze się może okazać że to jakaś calowa edycja
Re: Odpowietrzenie mostu - odpowietrznik
Po dokladnym wyszczotkowaniu rdzy odkrecilo sie.
Dysza od valteka czerwonego ma taki sam gwint jak odpowietrzenia mostu. Trzeba rozwiercic maksymalnie srodek.Wezyk tymczasowy, medyczny jakis.
Dysza od valteka czerwonego ma taki sam gwint jak odpowietrzenia mostu. Trzeba rozwiercic maksymalnie srodek.Wezyk tymczasowy, medyczny jakis.