Panowie jak sprawdzic tylny most przy zakupie? - CHodzi o most do 9.
Bede sie niedlugo przymierzal do zakupu i wymiany, z braku czasu chce gotowa jednostke a nie tylko obudowe. Wiec moje pytanie jest, co i jak sprawdzic zeby nie kupic kupy? Da rade na sucho wyczuc wszystkie luzy czy problemy w zdemontowanym moscie?
Czy przy KZJ i KDJ sa te same mosty przy sylnikach 3.0?
Sprawdzenie mostu
Moderator: luk4s7
Re: Sprawdzenie mostu
Moim zdaniem jeśli się nie ma praktyki to nie ma opcji aby dobrze tonsprawdzić. Często laik nie jest w stanie odróżnić rzeczywistego luzu międzyzębnego od sumy wszystkich luzów na główce. Nie sprawdzisz też ani cichej pracy ani właściwego śladu zazębiania.
Możesz patrzeć na czystość oleju, opiłki na korku i ewentualnie czy nakrętka jest zabita fabrycznie. Reszta to wspomniane luzy, płynne obracanie się itp.
Możesz patrzeć na czystość oleju, opiłki na korku i ewentualnie czy nakrętka jest zabita fabrycznie. Reszta to wspomniane luzy, płynne obracanie się itp.
Re: Sprawdzenie mostu
No tak tez myslalem ze bedzie to loteria.
Czy obrocenie reka powinno byc ciezkie czy w miare lekkie?
Aha no i najwazniejsze, czy sa takie same w kdj i kzj?
Czy obrocenie reka powinno byc ciezkie czy w miare lekkie?
Aha no i najwazniejsze, czy sa takie same w kdj i kzj?