hej
pomóżcie mi zrozumieć co daje ta kalamitka na zdjęciach: http://forum.ih8mud.com/threads/what-ha ... 3/page-477
odpowiedzi z serii do smarowania nie toleruje.
pawel
prosba o pomoc w zrozumieniu
Moderator: luk4s7
Re: prosba o pomoc w zrozumieniu
Musisz Paweł niestety przyjąć to do wiadomości iż służy ona do smarowania. Konkretnie do nasmarowaniu przegubu zamiast rozbierania zwrotnicy. W sensie do uzupełniania serwisowego smaru. Normalnie służy do tego widoczny na zdjęciu korek. Zamocowana w nim kalamitka upraszcza temat. Smarując krzyżaki smakujesz też i przegub tak zwaną smarownicą. Nie musisz mieć kwadratowego klucza ani upychać smary palcem. Dodatkowo nie nasypiesz tam syfu w warunkach trudnych.
Re: prosba o pomoc w zrozumieniu
To rozwiązanie dość logiczne. No bo po co robić to co Kylon opisał powyżej (upychanie palcem i uważanie na zaschnięty syf) skoro można przyłożyć smarownicę i po sprawie. Trzeba tylko wspomnieć, że z pół smarownicy na stronę trzeba wepchnąć.
Jedynie co ja bym zmienił to:
1. ściął kwadrat, żeby wszystko było niższe
2. Naspawał kalamitkę, żeby się nie ruszała
3. Użył kalamitki prostej
Jedynie co ja bym zmienił to:
1. ściął kwadrat, żeby wszystko było niższe
2. Naspawał kalamitkę, żeby się nie ruszała
3. Użył kalamitki prostej
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8360
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: prosba o pomoc w zrozumieniu
Ładowanie smaru tym otworem ma swoje minusy również. Do kul nie ładuje sie przecie smaru do pełna - to dosyć mocno podnosi opór wirowania przgubu, i niepotrzebne rozgrzewanie się kul.
Wejście przez korek można natomiast wykorzystać np. do napowietrzania tego miejsca.
Wejście przez korek można natomiast wykorzystać np. do napowietrzania tego miejsca.