Toyota Land Cruiser Owners Club Poland

Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
Dzisiaj jest 19 cze 2019, 8:48
części toyota


Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]




Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Post: 12 cze 2019, 12:59 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:48
Posty: 43
Auto: LJ78 2,4 td '92
Rokfor32 pisze:
Ten dźwięk pojawia się w jedynie w przypadku &* z rynku japońskiego - to przypominajka o wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jak silnik nie pracuje, a stacyjka pozostaje w pozycji ON :wink:


OMG... Co za pomysł... Muszę odłączyć ten głośnik, bo oszaleję...
Tak jeszcze a'propos wnerwiających dźwięków - jak wyłączam zapłon to po pojawia się jeszcze pikanie, jakby włączył się alarm w zegarku. Cztery piknięcia po sobie i krótka pauza. Z pięć cykli jak dobrze pamiętam. O czym to ma przypominać japońskiemu kierowcy?

Rokfor32 pisze:
Co do reszty - tzw. urban legend. Densowskie kompy starego typu nie ulegają rozprogramowaniu po czasie, nie mają też adaptacji z zapamiętaniem, bo nie mają czego zapamiętywać :wink: ten silnik właściwie nie ma oczujnikowania tego typu - a już na pewno nie EGR - jest sterowany podciśnieniem (plus sygnał z ecu regulujący wartość podciśnienia) - ale nie ma żadnego potwierdzenia czy spaliny płyną, i w jakiej ilości.


Chętnie poczytałbym błędy jakie ma mi do zakomunikowania moja Toyka, ale nie mogę znaleźć ODB :oops: Szukam na necie gdzie powinno być to złącze ale nie mogę znaleźć :/ :oops: Nie wiem czy zmieniło miejsce po przekładce czy co... Wiesz gdzie tego szukać?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 13:07 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lis 2009, 19:23
Posty: 1210
Lokalizacja: Warszawa
Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
ODB w aucie z 92 roku :shock:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 13:10 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:48
Posty: 43
Auto: LJ78 2,4 td '92
sebastian44 pisze:
ODB w aucie z 92 roku :shock:


ODB1 to już chyba miały...?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 13:59 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 2009
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Rokfor32 pisze:
Ten dźwięk pojawia się w jedynie w przypadku &* z rynku japońskiego - to przypominajka o wyjęciu kluczyka ze stacyjki, jak silnik nie pracuje, a stacyjka pozostaje w pozycji ON :wink:

Co do reszty - tzw. urban legend. Densowskie kompy starego typu nie ulegają rozprogramowaniu po czasie, nie mają też adaptacji z zapamiętaniem, bo nie mają czego zapamiętywać :wink: ten silnik właściwie nie ma oczujnikowania tego typu - a już na pewno nie EGR - jest sterowany podciśnieniem (plus sygnał z ecu regulujący wartość podciśnienia) - ale nie ma żadnego potwierdzenia czy spaliny płyną, i w jakiej ilości.


brzęczyk jest po wyłączeniu podgrzewania - tak jest prościej

po wyłączeniu silnika już nie brzęczy


Ostatnio zmieniony 12 cze 2019, 14:01 przez kpeugeot, łącznie zmieniany 1 raz

Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 14:01 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 2009
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
Wilku pisze:
sebastian44 pisze:
ODB w aucie z 92 roku :shock:


ODB1 to już chyba miały...?

jest złącze diagnostyczne chyba przy aku - ale kabla nie ma juz nikt


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 12 cze 2019, 14:49 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2008, 22:15
Posty: 6197
Lokalizacja: Stary Sącz, Reykjavik
Auto: RJ 70 '88
Nie potrzeba testera. Standardowo zwiera sie piny TE1 i E1, i lampka silnika na desce generuje kody migowe. Dla tego silnika jest cale 13 kodów:


Załączniki:
page 1.JPG [96.73 KiB]
Pobrany 14 razy
page 2.JPG
page 2.JPG [ 27.04 KiB | Przeglądany 112 razy ]
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 cze 2019, 11:33 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:48
Posty: 43
Auto: LJ78 2,4 td '92
To mu wygląda na złącze diagnostyczne, ale nie mam pokrywki żeby zlokalizować gdzie jest jaki pin :/ No i oby to jeszcze działało...


Załączniki:
62519614_405335220194909_5578336668307423232_n.jpg [45.1 KiB]
Pobrany 9 razy
Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 13 cze 2019, 12:20 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2009, 6:52
Posty: 2009
Lokalizacja: lublin/Wrocław
Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991
jak nie zapomnę to dziś zrobię fotkę i wrzucę


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Post: 17 cze 2019, 12:55 
Offline

Rejestracja: 27 wrz 2016, 22:48
Posty: 43
Auto: LJ78 2,4 td '92
Przypominam się. :wink:


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2

Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Group