Lakier na cale auto - jaki
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Lakier na cale auto - jaki
Prosze o podpowiedz w sprawie lakieru. Bede malowal moja LJ 70. Wybralem lakier akrylowy T4W RAL 6014 tylko mama dylemat Bo Na stronie Sa dwie wersje "stosunek mieszania 2:1 i poliuretan 5:1". Rozumiem, ze stosunek mieszania zalezy od rodzaju utwardzacza?. Prosze o parade, ktory wybrac zeby lakier byl twardszy I odporniejszy Na zarysowania .
Re: Lakier na cale auto - jaki
Przede wszystkim nie akrylowy .
Re: Lakier na cale auto - jaki
Napisz do Lermir, m.kadziola@lemir.net.pl mają w ofercie farby przemysłowe także bezbarwne które można stosować zamiast warstwy clar. Napewno doradzą co dać.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Jak nie akrylowy to jaki polozyc na Toyke?
Re: Lakier na cale auto - jaki
W starej technologii. Twarde.
Re: Lakier na cale auto - jaki
Akryl to do włosów się nadaje. Bierz największego zajzara jaki jest w starej technologii.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Podajcie jakis konkretny lakier bo zupelnie sie na tym nie znam ....
- slawekw321
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2011, 19:50
- Auto: KZJ90 by?, potem przerwa na Samurai'a, a teraz pora na LJ 70 :)
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
proponuję poliuretan (bez modyfikacji akrylem), rozcieńczalnikowy i w stosunku mieszania min 5:1
stopień połysku zależy od upodobań ale w przypadku połyski zalecam bezbarwny (też poliuretan)
jak coś to pisz, ale poszukaj w firmach antykorozyjnych (przemysłowych) - będzie lepiej i o połowę taniej
stopień połysku zależy od upodobań ale w przypadku połyski zalecam bezbarwny (też poliuretan)
jak coś to pisz, ale poszukaj w firmach antykorozyjnych (przemysłowych) - będzie lepiej i o połowę taniej
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Znalazlem farbe poliuretanowa Temadur 90. Jak myslicie. Bedzie ok?
Re: Lakier na cale auto - jaki
Ja tam bym jednak wolał napisać do specjalistów z Lemir niż zgadywać.
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Napisalem
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Napisalem
- slawekw321
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2011, 19:50
- Auto: KZJ90 by?, potem przerwa na Samurai'a, a teraz pora na LJ 70 :)
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Temadur 90 to PU z Tikkurila, jak najbardziej można polecić, możesz użyć utwardzacza 7594 - ma troszkę lepszy połysk, jeszcze lepszy będzie Temadur HS 90 ale polecam zastosowanie Temadur 20 (ma dodatkowo pigmentację antykorozyjną) i warstwę Temadur Clear - wyjdzie ładniej i jak zarysujesz w krzakach to mniej będzie widać
PS.
a co masz w podkładzie ?
PS.
a co masz w podkładzie ?
-
- Posty: 537
- Rejestracja: 09 paź 2017, 10:38
- Auto: był Hillux 2007, był LJ 70 1989, aktualnie LJ 70 z 1986
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
Jeszcze podkladu nie ma
- slawekw321
- Posty: 89
- Rejestracja: 24 lip 2011, 19:50
- Auto: KZJ90 by?, potem przerwa na Samurai'a, a teraz pora na LJ 70 :)
- Kontakt:
Re: Lakier na cale auto - jaki
no to jak tak to jest nawet ważniejsza sprawa
tylko epoksydowy !!! najlepiej jakiś z gatunku LC lub OEM (czyli nie wymagający szlifowania) jeżeli masz słabo wyczyszczoną blachę to może być coś z rodzaju mastyk EP, 2 najpopularniejsze w nazwach mają Bond
pamiętaj tylko że takie mastyki należy pomalować max do kilku dni - inaczej czeka cię szlifowanie a łatwo nie jest bo są twarde
tylko epoksydowy !!! najlepiej jakiś z gatunku LC lub OEM (czyli nie wymagający szlifowania) jeżeli masz słabo wyczyszczoną blachę to może być coś z rodzaju mastyk EP, 2 najpopularniejsze w nazwach mają Bond
pamiętaj tylko że takie mastyki należy pomalować max do kilku dni - inaczej czeka cię szlifowanie a łatwo nie jest bo są twarde