D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Moderator: luk4s7
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
No to jeszcze czujnik zabrudzenia filtra
http://inlinefilters.co.uk/index.php?ma ... s_id=15270" onclick="window.open(this.href);return false;
http://inlinefilters.co.uk/index.php?ma ... s_id=15270" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Czołem Panowie,
temat stary, więc może ma ktoś jakieś nowe doświadczenia w temacie Coś zamontował, coś się sprawdziło / nie sprawdziło
temat stary, więc może ma ktoś jakieś nowe doświadczenia w temacie Coś zamontował, coś się sprawdziło / nie sprawdziło
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Cos dodam jako wnerwiony wlasciciel kilku roznych common raili. Wszystko co koledzy pisali to leczenie syfa pudrem. CR to mega syf, i z kazda generacja jest tylko gorzej. A paliwo potrafi byc z syfem nawet pod TVNem na orlenie, wymienialem po tej stacji wtryski w Pajero i bmce. Mozna zakladac filtry, odstojniki, podgrzewacze. A potem dodatkowe pompki, czujniki cisnienia a nawet wstawic kamere pod maske z podgladem na zywo w sieci i patrzec czy filtr sie nie zapchal. A to wszystko po to zeby ujrzec check w najbardziej idiotycznym momencie. Rady sa dwie: stary ( ew nowy z rynku nieeuropejskiego wiec stary technologicznie) diesel albo benzyna. CR jest dostosowany do wysokiej jakosci paliwa co moim zdaniem eliminuje te silniki na wstepie. Jak uzywasz jako dupowozu i masz pelny assis to ok. Paliwo juz lepsze nie bedzie, bedzie mialo coraz wiecej rzepaku. Te silniki padaja nawet w Australii, i producent nie ma tu znaczenia.
Wiem, niejedna osoba powie ze jezdzi x lat i nic sie nie dzialo. Jak silnik na gwarancji to nie problem, jak trzeba dolozyc 12 tys do auta wartego 50 to juz mniej zabawne.
Wiem, niejedna osoba powie ze jezdzi x lat i nic sie nie dzialo. Jak silnik na gwarancji to nie problem, jak trzeba dolozyc 12 tys do auta wartego 50 to juz mniej zabawne.
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
je te nerwy rozumiemdohap pisze:Cos dodam jako wnerwiony wlasciciel kilku roznych common raili.
to co proponujesz?dohap pisze:Wszystko co koledzy pisali to leczenie syfa pudrem.
Tak wiemy, ekolodzy, ekolodzy i jeszcze raz ekolodzy, ale jakie mamy wyjście?dohap pisze:CR to mega syf, i z kazda generacja jest tylko gorzej.
Co masz na myśli dokładnie, co wybrać, żeby jechać normalnie jak na XXI w, ale mieć technologię w której księgowi nie znali ekologów?dohap pisze: Rady sa dwie: stary ( ew nowy z rynku nieeuropejskiego wiec stary technologicznie) diesel albo benzyna.
Z mojego rozeznania rzepak nie jest problemem tylko przekroczona ilość siarkidohap pisze:Paliwo juz lepsze nie bedzie, bedzie mialo coraz wiecej rzepaku.
Na wschodzie jest pełno nowoczesnych samochodów, które podjeżdżają pod dystrybutor z napisem ON, wybierają je też firmy transportowe np. w Erewaniu komunikacja żółta to Transity z silnikami Tc.coś tam coś tam, w Baku Sprinterów z oznaczeniem Cd.coś tam coś tam nie brakuje, w republikach Północnego Kaukazu coraz więcej Renault (Dacia) Logan, a w Tbilisi jedna z firm kurierskich takimi jeździ, o Toyotach D4D nie wspominając. Oczywiście stara technologia też jeździ.dohap pisze:Wiem, niejedna osoba powie ze jezdzi x lat i nic sie nie dzialo.
Tylko jak dołożysz te 12 to i tak nie rozwiążesz problemu i to jest najważniejsze.dohap pisze:Jak silnik na gwarancji to nie problem, jak trzeba dolozyc 12 tys do auta wartego 50 to juz mniej zabawne.
Reasumując, wygrywamy w totka i nie mam co kupić ale wtedy nawet bym nie pomyślał o kupieniu samochodu, wybrałbym samochód najszybszy wg Top Gear-a... samochód z wypożyczalni i wiele blankietów na uszkodzenia i nawet mógłbym mieć szablon po chińsku ze zgłoszeniem 我有車有問題在這裡找到: 36.851831, 75.435191
sobotni wyluzowaniec
wojciech endurance
www.polkasteam.pl
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Co do CDI w sprinterach- gros spronterow to jednak 290gd, 270 cdi rzedowe jeszcze w miare daje rade, wszystkie v6 MB czyli 300, 320 juz nie. Trick aut w Azji polega na wstawianiu starszej technologii. G300CDI Professional ma Euro5, poza UE mozesz zamowic z norma Euro3.
Co robic? Benzyna. Albo swap na starszego diesla. Jesli chcesz miec nowy woz z nowym silnikiem to tylko benzyna lub hybryda.
Nie widze sensu uzywania diesla z CR, nie widze oszczednosci. Dlatego wiem ze CR wiecej nie kupie, nie bede tracil czasu na zastanawianie sie czy paliwo juz zimowe przywiezli, na wyszukiwanie systemow filtracji i podgrzewania paliwa. Wole ten czas spedzac jezdzac. A jesli dieslem to po prostu chce zima dolac benzyny i nafty wg instrukcji i miec gdzies mroz. I to jest moje przemyslenie.
A latwo nie bedzie bo taka np LC200 w benzynie to rzadkosc.
Co robic? Benzyna. Albo swap na starszego diesla. Jesli chcesz miec nowy woz z nowym silnikiem to tylko benzyna lub hybryda.
Nie widze sensu uzywania diesla z CR, nie widze oszczednosci. Dlatego wiem ze CR wiecej nie kupie, nie bede tracil czasu na zastanawianie sie czy paliwo juz zimowe przywiezli, na wyszukiwanie systemow filtracji i podgrzewania paliwa. Wole ten czas spedzac jezdzac. A jesli dieslem to po prostu chce zima dolac benzyny i nafty wg instrukcji i miec gdzies mroz. I to jest moje przemyslenie.
A latwo nie bedzie bo taka np LC200 w benzynie to rzadkosc.
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Do każdego Hiluxa ,LC120 czy LC150 z manualną skrzynią biegów można przełożyć 1KZ-T/TE
Przy 4 biegowych automatach też ( sterownik skrzyni już jest opracowany) a przy 5 biegowych też się sterownik niedługo pojawi...
Przy 4 biegowych automatach też ( sterownik skrzyni już jest opracowany) a przy 5 biegowych też się sterownik niedługo pojawi...
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
Kamil,
super Ty, Rokfor i paru innych Profesorów ze wszystkim sobie poradzicie, nawet gdzieś daleko, ale czy da się coś bez przerabiania, tak żeby działało? Jak wpisałem co to 1KZ-TE to w necie pojawiają się linki ze słowem "problems" np. http://manualgroup.com/directory/1WXh/t ... oblems.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ale tu znalazłem http://www.baileysdiesel.com/on-highway ... il-engine/" onclick="window.open(this.href);return false; informację, że są jakieś http://baileys-diesel-group.mybigcommerce.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja na chwilę obecną mam 170k km i nie mam (nie zapeszać) problemów i nie kombinuję bo nie mam dobrego rozwiązania (może się mylę?), ale ten wątek znowu mi przypomniał, że to co mam i to co jest w "sklepie" to... nie ma wyjścia trzeba kupować mega hiper assistance i mieć szczęście ominięcia problemów, to się tyczy wycieczek wakacyjnych trochę dalej od domu. Patrząc w przyszłość nowy hil z V6 3,5 w Pb i 200KM i z niego zrobić jarzynowóz... to jest dobra perspektywa, bo na chwilę obecną nie ma hila V6 4.0 z kierownicą EU, ale w Australii są i są chwalone.
niech pali ile chce i co chce tylko niech jedzie i zawsze przyjedzie do domu
wojciech endurance
www.polkasteam.pl
super Ty, Rokfor i paru innych Profesorów ze wszystkim sobie poradzicie, nawet gdzieś daleko, ale czy da się coś bez przerabiania, tak żeby działało? Jak wpisałem co to 1KZ-TE to w necie pojawiają się linki ze słowem "problems" np. http://manualgroup.com/directory/1WXh/t ... oblems.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ale tu znalazłem http://www.baileysdiesel.com/on-highway ... il-engine/" onclick="window.open(this.href);return false; informację, że są jakieś http://baileys-diesel-group.mybigcommerce.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja na chwilę obecną mam 170k km i nie mam (nie zapeszać) problemów i nie kombinuję bo nie mam dobrego rozwiązania (może się mylę?), ale ten wątek znowu mi przypomniał, że to co mam i to co jest w "sklepie" to... nie ma wyjścia trzeba kupować mega hiper assistance i mieć szczęście ominięcia problemów, to się tyczy wycieczek wakacyjnych trochę dalej od domu. Patrząc w przyszłość nowy hil z V6 3,5 w Pb i 200KM i z niego zrobić jarzynowóz... to jest dobra perspektywa, bo na chwilę obecną nie ma hila V6 4.0 z kierownicą EU, ale w Australii są i są chwalone.
niech pali ile chce i co chce tylko niech jedzie i zawsze przyjedzie do domu
wojciech endurance
www.polkasteam.pl
Re: D4D i problem "wschodniego" paliwa.
A będzie taki Hil V6 w ofercie na Europę ,czy znów trzeba będzie obejść się smakiem...endurance pisze:Patrząc w przyszłość nowy hil z V6 3,5 w Pb i 200KM i z niego zrobić jarzynowóz...