Re: Luźne rozmowy o J25
: 11 wrz 2023, 15:50
podejrzewam że to są wymogi homologacyjne na UE.
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalnepawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?
Tak zgadza się... w teorii wszystko gra i buczy. I natura będzie uratowana... w teoriiluk4s7 pisze: ↑12 wrz 2023, 09:55Pisałem o tym trochę wyżej choć chyba nie do końca padła odpowiedź na Twoje pytanie. Otóż kiedy silnik nie pracuje to nie generuje żadnych zanieczyszczeń i o to chodzi w cyklu homologacyjnym. Dlatego dodali start stop. A czemu logika taka że po każdym uruchomieniu trzeba ponownie wyłączać - to właśnie wynika z wymogów homologacji aby użytkownik przypadkiem nie zapomniał tego systemu włączyć. Wyłącznik jest pewnie w teorii tylko dla szczególnych sytuacji w których silnik musi pracować cały czas. Domyślnie więc ma gasnąć żeby ratować lasy tropikalnepawel4osi pisze:
Właśnie chodzi o ten jeden upierdliwy przycisk start/stop. Dlaczego, skoro nie jest obowiązkowy, bo możesz go wyłączyć kiedy chcesz, to nie może być zrobiony tak jak pozostałe, że włączasz kiedy ty zdecydujesz?
Najważniejsze pytanie, czy fotel dalej tak wysoko pod sufit, czy jest więcej miejsca nad głową i lepiej widać? W mojej 150 mam teraz górną krawędź szyby na wysokości oczu, co jest wkruw....eherrkam pisze: ↑14 wrz 2023, 21:43Ok dotknąłem na żywo, hmm nieporownywalne do aktualnej 150 (mam executive black matt) gabaryt większy, jednak w środku bardziej zabudowany i miejsca (przesttzeni) wydaje się.mniej. Tu była wersja 7 osób i drugi rząd jak by mniej miejsca miał, może w 5 będzie regulacja. Poza tym dla mnie nardzo pozytywnie, fajne materiały, pudełko kształty. Podwozie solidne jak to LC. Wogóle wóz wydaje się taki zwarty bardziej (statycznie), dźwięk motoru doskonale znany, Ciekawe jak będzie jeździł....
Dzisas... ale o co kaman z tymi błyszczącymi felgami! To jakiś dramat!pingwin pisze: ↑31 paź 2023, 21:08Jedyne co się pojawiło dzisiaj w ciągu dnia to:
https://www.toyota.pl/nowe-samochody/wk ... nd-cruiser