Pytanie co to jest?
Moderator: luk4s7
Pytanie co to jest?
.Witam jutro zacznę składać (głowice po spawaniu), razem z głowicą dali mi worek z starymi komorami popychaczami itp.
oraz śrubki które zostały w głowicy. Mam tylko pytanie co to jest i gdzie to przychodzi? bo nie wiem czy oni to dali nowe i wymienili, czy to jeszcze gdzieś przychodzi.
Chodzi mi o takie 4 coś co jest na zdjęciach w woreczku na tej aukcji: http://allegro.pl/nowa-glowica-toyota-l ... 17727.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki.
oraz śrubki które zostały w głowicy. Mam tylko pytanie co to jest i gdzie to przychodzi? bo nie wiem czy oni to dali nowe i wymienili, czy to jeszcze gdzieś przychodzi.
Chodzi mi o takie 4 coś co jest na zdjęciach w woreczku na tej aukcji: http://allegro.pl/nowa-glowica-toyota-l ... 17727.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Z góry dzięki.
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2012, 18:54 przez Remiołek, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dodałem zdjęcie z Allegro, bo jak aukcja zniknie pytanie "Co to jest?" nabierze nowego znaczenia.
Powód: Dodałem zdjęcie z Allegro, bo jak aukcja zniknie pytanie "Co to jest?" nabierze nowego znaczenia.
Re: Pytanie co to jest?
Podkładki pod wtryskiwacze. Do zobaczenia w temacie wkrótce
Re: Pytanie co to jest?
tak jak myślałem a kurde oddali mi tylko 3, jutro muszę do nich dzwonić.
Re: Pytanie co to jest?
Ile teraz biorą za odsunięcie w czasie decyzji o zakupie nowej głowicy
Re: Pytanie co to jest?
Tego to nie wiem. Głowice dzisiaj skończyłem składać, mam tylko jedno pytanko : od czego może być taki dziwny dźwięk cykania przy trochę wyższych obrotach (od 1700obr), po chwili jeździe jak by czasem zanikało.
Może to być od wtrysków?, przed założeniem dałem wtryski do sprawdzenie, powiedział mi że są raczej do wymiany bo jak by zapieczone, ale powiedział że jak wcześniej były dobre to mogą się rozchodzić. ( leżały 5 tygodni, nie dałem ich do ropy)
Może to być od wtrysków?, przed założeniem dałem wtryski do sprawdzenie, powiedział mi że są raczej do wymiany bo jak by zapieczone, ale powiedział że jak wcześniej były dobre to mogą się rozchodzić. ( leżały 5 tygodni, nie dałem ich do ropy)
Re: Pytanie co to jest?
Nie wiesz ile zapłaciłeś za spawanie głowicy to jest właśnie w silniku 1KZ chwilowe oddalenie problemu.
A luzy zaworowe masz ustawione. Nie pomieszałeś płytek przy składaniu
A luzy zaworowe masz ustawione. Nie pomieszałeś płytek przy składaniu
Re: Pytanie co to jest?
Za głowice zapłaciłem 1500zl ( miało być 1000-1400 ale podobno jakieś problemy były). Tak są ustawione, oni ją uzbroili i przygotowali pod uszczelkę z jedną dziurą.
Re: Pytanie co to jest?
A jakbys zagladnal wczesniej na forum (albo uwaznie poczytal) to mialbys nowke za 2,5k ...hn
Niestety tak jak pisze kylon, spawanie glowicy KZT to oddalanie problemu w czasie - na kilka przypadkow spawania tylko jedna pracuje OK a to tylko potwierdza regule...
Jeszcze skladanie, rozkladanie, uszczelka, poboczne problemy - zycze jak najbardziej szczescia
Niestety tak jak pisze kylon, spawanie glowicy KZT to oddalanie problemu w czasie - na kilka przypadkow spawania tylko jedna pracuje OK a to tylko potwierdza regule...
Jeszcze skladanie, rozkladanie, uszczelka, poboczne problemy - zycze jak najbardziej szczescia
Re: Pytanie co to jest?
Właśnie wróciłem do domu, po krótkiej jeździe na autostradzie chwile 120km/h zaczęła temperatura rosnąć, zwolniłem do 100km/ temperatura w normie a potem po przekroczeniu setki temperatura wzrasta.
Tylko błagam nie mówcie że to od źle zrobionej głowicy. Mam nadzieje że niewydolny układ chłodzenia, coś z chłodnica? termostat? ( miał tak samo przed spawaniem, tylko właśnie myślałem, że to od tej popękanej głowicy, a dalej to samo.
Tylko błagam nie mówcie że to od źle zrobionej głowicy. Mam nadzieje że niewydolny układ chłodzenia, coś z chłodnica? termostat? ( miał tak samo przed spawaniem, tylko właśnie myślałem, że to od tej popękanej głowicy, a dalej to samo.
Re: Pytanie co to jest?
dawid115 pisze:Właśnie wróciłem do domu, po krótkiej jeździe na autostradzie chwile 120km/h zaczęła temperatura rosnąć, zwolniłem do 100km/ temperatura w normie a potem po przekroczeniu setki temperatura wzrasta.
Tylko błagam nie mówcie że to od źle zrobionej głowicy. Mam nadzieje że niewydolny układ chłodzenia, coś z chłodnica? termostat? ( miał tak samo przed spawaniem, tylko właśnie myślałem, że to od tej popękanej głowicy, a dalej to samo.
Właśnie niewydolny układ chłodzenia jest najczęstsza przyczyną pękania głowic.
Re: Pytanie co to jest?
Jutro muszę jechać gdzieś to sprawdzić, dodatkowo jak auto ostygło podniosłem maskę zauważyłem że wąż u góry od chłodnicy jest wklęśnięty, odkręciłem korek wlewowy chłodnicy i zassało, czyli pewnie coś przytkane.
Re: Pytanie co to jest?
Na uszczelkę z jednym otworem to ciekawe. A z iloma otworami było poprzednio
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8421
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Pytanie co to jest?
Korek chłodnicy też do wymiany - wbrew pozorom ważna rzecz, musi utrzymać niewielkie nadciśnienie w układzie (inaczej płyn chłodzący wrze w zbyt niskiej temperaturze), a i musi się bezproblemowo otwierać w przeciwnym kierunku, coby układ mógł zassać płyn ze zbiorniczka wyrównawczego w czasie stygnięcia.
Jak miałeś pękniętą głowicę z przedmuchem do układu chłodzenia (a 1KZ prawie zawsze tak pęka), to chłodnica jest do gruntownego czyszczenia albo do wymiany. Podobnie jak w zasadzie wszystkie węże gumowe - choć zależy jak długo auto jeździło z przedmuchem. W dieslu w takim przypadku silnik ładuje oprócz CO2 również niespaloną ropę i sadzę - a węże nie są olejoodporne. Ale chłodnicę zamula to dosyć szybko, osadza się taki tłusty szlam na ściankach, co drastycznie obniża jej wydajność.
Jak miałeś pękniętą głowicę z przedmuchem do układu chłodzenia (a 1KZ prawie zawsze tak pęka), to chłodnica jest do gruntownego czyszczenia albo do wymiany. Podobnie jak w zasadzie wszystkie węże gumowe - choć zależy jak długo auto jeździło z przedmuchem. W dieslu w takim przypadku silnik ładuje oprócz CO2 również niespaloną ropę i sadzę - a węże nie są olejoodporne. Ale chłodnicę zamula to dosyć szybko, osadza się taki tłusty szlam na ściankach, co drastycznie obniża jej wydajność.
Re: Pytanie co to jest?
Wcześniej też była z jednym otworem. Raczej dużo było przejeżdżone na pękniętej głowicy, więc zacznę od przeczyszczenia całego układu, i wymiany korka.
Bardzo mnie ciekawi ten dziwny dźwięk jak by gwizdu/brzęczenia tylko gdy przyśpieszam.
Bardzo mnie ciekawi ten dziwny dźwięk jak by gwizdu/brzęczenia tylko gdy przyśpieszam.