Nie stały, bo dźwignia rozpina wyjście przedniego napędu wewnątrz reduktora. Sprzęgiełka przy piastach powodują jedynie, że jak nie ma potrzeby to rozpina sie resztę układu (czyli wał napędowy, przekładnie i półosie).
Skrzynka z reduktorem walcowym jest w Europie faktycznie ciężko osiągalna, w Stanach łatwiej. Można też z Islandii, i w tym mógłbym pomóc (było by od ręki, bo z mojej byłej firmy), acz biznes to drogi, bo w Isla te graty nie chodzą za bezcen jak za kałużą.
I są trzy typy skrzynek - W58 i G52 - pierwsza z benzyn, druga z diesli, obie współzamienne za płaszczyźnie dzwonu sprzęgła, ale reduktory do nich ciut się różnią - dokładniej długością wodzików od schiftera (mało kto to zauważa na pierwszy rzut oka, różnica jest ok. 2 cm). Natomiast frez na wałku wejściowym reduktora jest identyczny w obu przypadkach (21 ząbków). Te skzynki były montowane w hilach do '96. Trzeci typ to skrzunka R150F, stosowana z tym typem reduktora jedynie w modelu 4runner 2,4 turbo, i tylko przez krótki czas (modele '96-'97), reduktor ma wtedy mocniejszy wałek wejściowy i 23 ząbki. Tego typu skrzynia jest niestety białym krukiem, i tylko rynek amerykański.
kontrolka 4x4 błyska
Moderator: luk4s7
Re: kontrolka 4x4 błyska
Dzienx Rokfor - udało się przywlec ze stanów używany moter shifter a czy pasu to jutro sprawdzę:) Generalnie Toya poland zażyczyła sobie ok 4tysi za to cudo (silniczek i 2 gówniane kółka zębate) w stanach new to 800$ a ja mam za 100$ z ebaya....
pozdro mac
pozdro mac